ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
בחר קטגוריה

כתובת
שם העסק
יועצים לשיווק דיגיטלי


MENTOR-LOGO

זירת המומחים המובילים את עולם הייעוץ העסקי 
 MENTOR TOP100
להצטרפות לרשימת המומחים לחץ כאן 

 
 

 

חוק איסור לשון הרע - על החבל הדק שבין חופש הביטוי לשם הטוב מהרגע שבו הפכו בעלי העסקים לאנשי תקשורת, וכאשר כל פרסום באינטרנט וברשתות החברתיות נכנס לנעליה של ההגדרה המשפטית של "פרסום" - כדאי מאוד להכיר את חוק איסור לשון הרע, כדי להימנע מפרסום אסור, ובה בעת לא להירתע מלכתוב מה שחשוב וצריך לכתוב, ...
שיווק באינסטגרם - איך עושים את זה נכון אינסטגרם (קיצור של אינסטנט וטלגרמה) הוא יישום חינמי לשיתוף תמונות וסרטוני וידיאו קצרצרים, שבנוי בסגנון של רשת חברתית ומאפשר למשתמשים לצלם תמונות, לתת להן מראה מיוחד בעזרת מסננים גרפיים מדליקים, ואז לשתף או להשתתף בחגיגית התמונות ברשתות החברתיות. אפילו ...
מאפליקציה ללקוחות - שיווק באמצעות אפליקציות חלק בלתי נפרד ממהפכת המידע הדיגיטלית הן האפליקציות, שהפכו לכלי השיווקי והצרכני המוביל של סביבת הסלולר. אפליקציות, ובעברית יישומים, הן בעצם תוכנות שנבנו כדי לבצע פעולות ספציפיות, כשהן מתבססות על מערכת ההפעלה של מכשיר הסלולר. בהקשר השיווקי, אפליקציות הן ...
טקטיקות שיווק ביוטיוב למותגים ולעסקים קטנים מנהלי שיווק ובעלי עסקים רבים נמנעים משיווק בווידאו, גם מפני שהם נרתעים מהעלויות הגבוהות שהם מייחסים להפקת הווידיאו, וגם, הבה נודה על האמת, שהם חוששים לעמוד מול המצלמה, על כל המשתמע מכך... וזה ממש חבל, מפני שלסרטוני וידיאו יש עוצמה שיווקית אדירה, שפשוט ...
גוגל פלוס - הנשק המסתורי של השיווק החברתי עם 500 מיליון משתמשים, וגב מאוד רחב ותומך של גוגל, גוגל פלוס היא הרשת החברתית השנייה בגודלה אחרי הפייסבוק, ומקום שמאוד כדאי לכם להכיר מקרוב ולעשות בו שימוש שיווקי. אם שאלתם את עצמכם מה זה בכלל גוגל פלוס והאם כדאי להשתמש בה? אם תהיתם מה ההבדל בין גוגל ...
כך תבנו מסלול אוטומטי עוקף פייסבוק לשיווק באינטרנט כאשר פועלים על פלטפורמות חברתיות חיצוניות, קהל העוקבים והקוראים לא נמצא ברשותנו. אם, מסיבה כלשהי, אין יותר גישה לפלטפורמה הזאת, איבדנו את כל הקהל שלנו בצורה מיידית. זו נקודת תורפה בעסק, שלא בטוח שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו. מערכת שיווקית המורכבת ...
איך לעשות שיווק בפינטרסט וליהנות כל הדרך ללקוח כולנו מודעים לעוצמה השיווקית והפרסומית של נוכחות בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות. בעבר, רק חברות ענק יכלו להרשות לעצמן את התענוג. האינטרנט העמיד לרשותנו שפע של פלטפורמות חינמיות, שמאפשרות לנו לייצר נוכחות ויזואלית אטרקטיבית. אחת הפלטפורמות היותר כיפיות היא ...
כיצד להשתמש במאגר של 300+ מיליון אנשי מקצוע בלינקדאין כדי לגייס לקוחות ולקדם את העסק שלכם רשת לינקדאין, עם 300 מיליון משתמשים בעולם ולמעלה ממיליון בישראל, הפכה לרשת האפקטיבית ביותר לאיתור לקוחות בחברות בתחום ה B2B, ליצירת לידים חדשים, לבניית מיתוג, לשמירה על נטוורקינג מקצועי ולאיתור עובדים בארץ ...
כך תתאימו את השיווק שלכם לעידן הסלולר עולם הסלולר הוא עולם עשיר ומגוון. אנשים מחוברים לטלפון הנייד שלהם ללא הפסק ומתנהלים דרכו בכל המישורים, ובפרט כצרכנים. השאלה הגדולה היא, כיצד אתם יכולים לנצל התנהלות זו, כדי לתקשר בצורה יעילה עם קהל היעד שלכם ולהניע אותו לפעולה.יעל אלמוג מנור, מומחית לשיווק ...
איך לאתר מידע על המתחרים דרך רשתות חברתיות רשת האינטרנט מלאה מידע מכל סוג, נושא וסיווג. אם רק יודעים מה ואיך לחפש – אפשר למצוא מידע מודיעיני יקר ערך על מתחרים, ולעשות בו שימוש כדי להיערך טוב יותר מול התחרות ולהגדיל את כושר ההישרדות בשוק תחרותי.מיכל וולפמן, מנכ"לית מיכלינקס תוכנה ומערכות בע"מ - ...
עמוד 2 מ- 5