ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

מכללת Coach Me

מכללת Coach Me

מכללת CoachME, בעלת הוותק והניסיון הרב ביותר בארץ, שמה לה לחזון להיות בית לצמיחה והתפתחות של כלל העוסקים באימון בישראל. שיטת אימון ייחודית ומתקדמת פותחה על ידי המייסד והמנהל האקדמי יורם גורדון תוך התאמה לתרבות החיים בישראל. המאמן מקבל מפה אוניברסלית המאפשרת לו לסייע לכל מתאמן למצוא תוך זמן קצר את הדרך הייחודית לו, לנהל את עתידו ועושרו כפי שהיה רוצה, להתמודד עם דילמות ולהגשים את מטרותיו גם בטווח ארוך.על מקצועיות ואתיקה לא מתפשרים.
.

ליווי מקצועי צמוד של הצוות הבכיר. המאסטר יורם גורדון, יועץ אירגוני ומאמן בכיר בעל שם בינלשאומי, מפקח באופן אישי וגם מלמד את הקורסים השונים. סני בר גורדון, פסיכולוגית קלינית ומאמנת בכירה מלווה ושומרת על הקוד האתי. כל צוות המכללה מונה מאמנים ותיקים בעל ניסיון רב בהדרכת מאמנים. כל סטודנט מקבל מדריך (סופרווייזר) אישי שילווה אותו במהלך הקורס וההתמחות.

המכללה מספקת חוויה לימודית מקצועית ומשמעותית, חוויה עם עומק, מבנה, ערכים ותפיסת תפקיד. המנחים מאפשרים גם לכאלו שעברו חוויות לימודיות קשות ליצור חוויה לימודית טובה.

להפוך את האימון לקריירה

מכללת CoachME מציעה לימודי אימון ברמה גבוהה, במסגרתם ילמדו התלמידים את יסודות האימון המערכתי באופן שיוכלו להביא את קישוריהם האישיים לרמת אימון גבוהה כבר בתחילת עבודתם כמאמנים. המכללה היא בית לבוגריה ומלווה אותם גם אחרי סיום הלימודים. במסגרת ההתמחות תקבל ליווי צמוד של סופרווייזר וכלים שיווקיים שימושיים לפריצת הדרך לקריירה. הנתונים מדברים בעד עצמם - יותר ממחציתם עוסקים בתחום האימון בפועל (האחוזים גבוהים משמעותית בהשוואה לבוגרי בתי ספר אחרים).

להיות מאמן מוסמך בארץ ובחו"ל

תכנית הלימודים של מכללת CoachME ללימודי אימון ולהכשרת מאמנים, זכתה בהכרה הגבוהה ביותר בתחום האימון בעולם על ידי הפדרציה הבינלאומית לאימון- ICF, ובכך הצטרפה מכללת CoachME לרשימה מכובדת ביותר של כ- 80 בתי ספר בעולם שזכו להכרה על ידי ה ICF- תוכנית הלימודים בנויה גם על פי דרישות לשכת המאמנים בישראל.

מסלולי לימוד מגוונים ולימודי המשך

המכללה מעניקה לבוגריה מגוון מסלולים ללימודים והעשרה: הכשרת מאמנים לצמיחה אישית , מאמנים פנים אירגוניים, מאמנים עסקיים ומאמנים לקבוצות אימון, סדנאות העשרה וכנסים בינלאומיים.
במכללת CoachME תקבלו לימודי אימון ברמה גבוהה מהצוות המנוסה והמוביל בישראל שייקחו אתכם למסע מופלא שיוביל אתכם להעצמה אישית, לסיפוק ומימוש, להגשמת קריירה, לפרנסה מכובדת, לביטחון תעסוקתי, ולשביעות רצון והצלחה כוללת.

  • צור קשר
מכללת Coach Me

מכללת CoachME, בעלת הוותק והניסיון הרב ביותר בארץ, שמה לה לחזון להיות בית לצמיחה והתפתחות של כלל העוסקים באימון בישראל.

מכללת Coach Me
שם איש קשר:לפרטים ולהזמנה – אנא מלאו טופס צור קשר >>
צור קשר עם בית העסק
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
בית העסק/השירות המבוקש *
חובה לציין שם מלא
פירוט הפנייה *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי