תוכנה לניהול ושיבוץ משאבים (עובדים,חדרים,ציוד וכו')שיבוץ טכנאים, שיבוץ משמרות עבודה
.
SpinCal המתזמן, הוא פתרון חדשני המאפשר לארגונים לייעל בקלות ובאופן אינטואיטיבי תזמון המשאבים שלהם. המוצר משתלב בקלות לתוך מערכות IT קיימות המאפשרות גמישות והתאמה לדרישות ספציפיות של לקוחות גדולות יותר. המוצר מספק ממשק לוח שנה עשיר בתכונות, המציג את לוח הזמנים היומי / שבועי / חודשי השלם במבט אחד, במסך יחיד. המוצר כולל APIs מתועד היטב, הגדרות פרמטרים דינמיות ותוויות GUI לשינוי, כך שמשתמש יכול בקלות לענות ספציפי צרכי התעשייה ולקוח. מאפשר לספק יישום הארגוני כדי לשלב יכולת רבה עצמה, מקיפה, אינטרנט נגישת תזמון מהירות ובקלות במוצריה כדי להגדיל את היתרון התחרותי שלהם.
.
קהל יעד: בתי תוכנה , אינטגרטורים , לקוחות עם מחלקת פיתוח פנימית
לקוחות: בת"ח של אסותא, בת"ח של קופת חולים כללית, הרצליה מדיקל סנטר,שחר צנרת, אמינות אקספרס,עמותת אור ירוק,UTI,