ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

שיא SERVICE

שיא SERVICE

מנכ"ל סמדר ויינשטיין

אלפי מנשה
מצויינות בשירות ללקוח
ימי עיון סדנאות וקורסים במגוון נושאי מצויינות בשירות הלכה למעשה, ניהול השירות, שימור לקוחות, שירות מוכר, תלונות לקוח ועוד. ניתן להתאים הנושא לכל אוכלוסייה

כיום בעידן הלקוח במרכז ראוי להטמיע את נושא השירות האיכותי לכלל עובדי החברה. אין זה משנה אם זאת הרצאה או סדנה מותאמת אישית לצרכי הארגון - חשוב כי נושא השירות יודרך בארגון לפחות אחת לשנה.קיימת אימרה הגורסת כי שירות לקוחות דומה להיגיינה יומיומית - שניהם דורשים תחזוקה שוטפת.
ההדרכות יכולות להתבצע במתקני החברה או במרכזי הדרכה חיצוניים. בכל חברה חשוב להדריך את כלל העובדים ולא רק את עובדי קו-ראשון. בכל חברה כולם נותנים שירות ( לא רק נציגים ) הסדנאות מותאמות לעובדים ותיקים וחדשים.
הדרכת העובדים החדשים קריטית במיוחד כי חשוב כבר בתחילת דרכם להעביר את המסר כי שירות חשוב לארגון ולא רק במסגרת ההצהרה, אלא הלכה למעשה.

 

  • צור קשר
שיא SERVICE

ימי עיון סדנאות וקורסים במגוון נושאי מצויינות בשירות הלכה למעשה, ניהול השירות, שימור לקוחות, שירות מוכר, תלונות לקוח ועוד. ניתן להתאים הנושא לכל אוכלוסייה

שיא SERVICE
שם איש קשר:לפרטים ולהזמנה – אנא מלאו טופס צור קשר >>
צור קשר עם בית העסק
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
בית העסק/השירות המבוקש *
חובה לציין שם מלא
פירוט הפנייה *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי