ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

advash -קופירייטינג

advash -קופירייטינג

מנכ"ל יוסי דבש

אלנבי 73, ת"א
תחום: קופירייטינג ועריכת תוכן
קופירייטינג שעובד, בשבילך! שירותי כתיבה מקצועית וקופירייטינג עבור עסקים, בכל תחומי המדיה: אינטרנט, טלוויזיה ועיתונות. השירות כולל: עריכת תוכן לאינטרנט, תהליכי מיתוג, ייעוץ שיווקי ואסטרטגי, קידום בגוגל, עריכה והגהה.

על קופירייטינג, עליי ועל שות'
מפתיע לגלות, אבל לאחר כל הניסיונות להימלט מהטייטל של קופירייטר, אני מוצא את עצמי שוב ושוב ממלמל סלוגנים, מהנדס מילים, מזמרר שירים ו...רואה פרסומות. הקופירייטר שבי ברגע של התוודות
עצרו את הכול, אני מודה. אני קורא שלטי חוצות, אני לוחץ על באנרים, אני רודף אחרי אוטובוסים וקורא את האותיות הקטנות, אני מרים פתקים שאנשים זרקו לרחוב. אני מודה, מודה, מודה. אני קופירייטר אובססיבי של מילים, מילים, מילים ואותיות.
אז כמה מילים על הקופירייטר שבי
שאיפה נשיפה ו...הנה. אני קופירייטר עם וותק של כ- 12 שנה בענף הפרסום, שמתחלקים בערך ככה: שליש בעבודות שירות במשרדי הפרסום הנוצצים כמו אדלר חומסקי & ורשבסקי, טמיר כהן יעקובסון (היום JWT) ויהושע TBWA, שליש בעבודות למען הציבור ככתב בידור ופרסום בעיתון רייטינג ושליש (על התנהגות טובה) כפרילנסר שמח וחופשי שמדלג לו בין משרדי פרסום מעוצבים, נפגש עם מעצבים נחשבים ומפלרטט עם לקוחות חביבים.
בין לבין עשיתי גם הפסקות מתודיות, כמו למשל לדייל ברחבי העולם על מטוסי בואינג למיניהם, לנשום אוויר דיוטי-פרי משובח, להתחכך בסלברטיז ניו- יורקרים במנהטן, לחזור הביתה במטוס דל חמצן, ולשוב לסצנה האהובה והמוכרת עם כוחות של קופירייטר אינטרנשיונל, בלי נוצות, אבל עם הרבה מוטיבציה ורשמים.
אז הניסיון עשה את שלו ו..הנני כאן, עם כל אוצר המילים שברשותי (ואלה שבמורפיקס), עם כל הידע שרכשתי (ובטח יש עוד), יוצא לדרך אתכם, למסע מרתק מלא דמיון ויצירה שכולל:
קמפיין פרסומי, מיתוג, בניית אסטרטגיה, בניית אתר, שם לחברה, סלוגן או שורת מיצוב, תוכן לאינטרנט, תשדיר לרדיו, תשדיר לטלוויזיה, בניית תדמית, טקסטים שיווקיים, כתבה לעיתון, בניית דף נחיתה. בקיצור איפה שנמצאות המילים.
קופירייטר -איך עובדים איתו?
במתינות ובזהירות. סתם, בכיף ובהנאה.
בסה"כ אנחנו יוצרים יחד. תקראו לזה סדנא יצירתית, סדנת אומן, בריינסטורמינג או חופשה בז'נבה, העיקר הוא בסופו של יום להביא את מטרות העסק, המסרים והיעדים אל קהל היעד הנכון, בצורה המעניינת והיצירתית ביותר, כדי שכולנו נהנה.
ואם במקרה ידרשו לנו עוד יוצרים כמו מעצב, בונה אתרים, או בית דפוס, אני אפתח לי את יומן הפלא ואתקשר לכל החברים המופלאים שלי, כדי שלא ישעמם. אז 3, 4 ו...

 

  • צור קשר
advash -קופירייטינג

קופירייטינג שממקסם אותך!
מהן המילים, אם לא כוח לעסק שלך? בין אם מדובר בסלוגן, תוכן לאתר
שם לחברה, ניוזלטר או תסריט, המילים הן האמצעי הטוב ביותר עבורך היום להגיע לגולשים. רוצה לדעת איך? הנה טעימה!

איך אפשר להקסים אותך?


-קופסת מיתוק
לוגו חדש? סלוגן עדכני? כרטיס ביקור מעודכן? בין אם מדובר בחברה חדשה או מתחדשת, אנו מציעים לך את קופסת המיתוק שתעשה לעסק שלך פלאים. רוצה להתחיל?

-חבילת תוכן מפתיעה
האתר כבר באוויר, אבל הגולשים עדיין מתעכבים?
למה לא לפנק את עצמך עם חבילת תוכן מתקדמת שתביא את הגולשים ישר אל האתר שלך ואותך אל החלונות הגבוהים של מנועי החיפוש: תוכן חדש? שדרוג הקיים? סדרת מאמרים? כאן משאירים פרטים!

-קידום ממומן בדיוק בזמן
כולם מדברים על גוגל adwords, אבל אף אחד לא מדבר על איך עושים את זה.
אולי כן, אבל איך עושים שזה יעבוד? רוצה להופיע גבוה במנועי החיפוש ולהעלות את התנועה לאתר בקליק? זה הזמן להקליק!

יש תיאבון? הנה עוד ביס

advash -קופירייטינג
שם איש קשר:לפרטים ולהזמנה – אנא מלאו טופס צור קשר >>
צור קשר עם בית העסק
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
בית העסק/השירות המבוקש *
חובה לציין שם מלא
פירוט הפנייה *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי