מנכ"ל רונית בן שושן
כתובת חברה - מאירוביץ 29 ראשון לציון
תחום: שירות, שימור וקשרי לקוחות
"Servicom" מתמחה בתכנון, הקמה וניהול מערכי שירות וקשרי לקוחות לחברות וארגוני – מומחים בהפיכת תהליכי השירות, שימור וניהול הקשר עם הלקוחות לכלי מכירתי, ניהולי ושיווקי יעיל ואפקטיבי וכל זאת במטרה : 1. לשמר לקוחות קיימים ולהגדיל הכנסה מלקוחות. 2. לגייס לקוחות חדשים. 3. לשיפור שביעות רצון ולמנוע נטישת לקוחות. 4. לטיפול בתלונות לקוחות באופן יעיל ואפקטיבי. 5. לפיתוח ואימון עובדים לייצוגיות ולמצוינות בשירות. 6. להקמה וניהול מועדוני לקוחות וטיפוח הקשר עם הלקוח. 7. לסיוע וליווי באפיון מערכת מידע לניהול הקשר עם לקוחות החברה servicom מפעילה מגוון הרצאות המיועדות למנהלים בדרגי ביניים ובדרגים בכירים בארגון שמטרתם חיזוק תודעת השירות וחווית הלקוח והבנת החשיבות בהטמעת מדיניות שירות בתרבות הארגונית ככלי שיווקי וניהולי למינוף הרווחיות הכוללת
לקוחות החברה מבין לקוחותינו: חב' ביקור רופא בע"מ, מדיצ'י מדיקל בע"מ, סם און בע"מ, שמן תעשיות בע"מ, פולאר-אגנטק בע"מ, גלובל סלולאר בע"מ, שירותי במה בע"מ מיי מוטו מבית עופר אבניר בע"מ, מועדון "אמא", רשת יוג'י יזמות בע"מ, חב' קירבי בע"מ ועוד..
אודות: - שופטת בתחרויות ארציות ב"מצוינות השירות" מזה שנים רבות. -בעלת התמחות וניסיון מצטבר בייעוץ, הקמה והדרכה בכיר במערכי שירות וקשרי לקוחות. -בעברי, חברת הנהלה ומנהלת מערך קשרי הלקוחות בחברת "רמדיה-היינץ ישראל" בע"מ (לרבות בתקופת המשבר). -אחת מ- "10 נשות השנה בניהול ועסקים