ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

גלעד אסטליין - מנהל השיווק של חברת מפה

גלעד אסטליין - מנהל השיווק של חברת מפה

בוא ללמוד מניסיונם של מנהלים בכירים במגזר העסקי

הטיפ השבועי לצמיחה עסקית !

גלעד אסטליין

מנהל השיווק של חברת "מפה"*
בן 34, נשוי +1, תואר ראשון במנהל עסקים, 
התמחות בשיווק ופרסום, מכללת רופין

 

 

 

מהלך שיווקי מעניין שנעשה השנה בחברה 

 

חברת "מפה" מובילה מגמת חדשנות בתחום הפנאי, הסביבה וארץ ישראל.  

כמובילת שוק בתחום ההוצאה לאור של תרבות הפנאי, הנופש והבילוי בישראל, וכחברה המציעה ללקוחות מוסדיים ופרטיים מבחר המוצרים, הכי ישראלים שיש,  ביצענו כמהלך השנה התאמה של מדריכי טיול ופנאי לתרבות הצריכה בישראל. זאת תוך שימת דגש על רמת עדכון וגיוון רחב של אפשרויות בילוי בארץ המתאימות לכל המשפחה.

 

נתנו חיזוק למותג "מפה" בעזרת תמיכה במגמת "קונים כחול לבן", ותוך הגברת המודעות לרכישה ושימוש במוצרי כחול לבן, המיוצרים ומופקים בארץ ותורמים לתיירות, לכלכלה ולתרבות בישראל.


כמו כן, נקטנו במהלך שיווקי חדש, בו מותגו ספרי מפה בצבעים ירוקים, המתקשרים לערכים של סביבה, טבע, פנאי ובריאות ומגבירים את המודעות לטבע שלנו בישראל.


המהלך מגובה בקמפיין "מבלים בישראל – מרגישים בבית" הכולל קטלוג חגיגי, סטיקרים והשמת מעמדי ספרים בחנויות המובילות, המבליטות את המוצרים הירוקים של מפה, ומזמינות את הציבור לטייל ולהישאר בארץ.

  

פעילויות שיווק לשמירה וקידום המותג

 

פרסום בעיתונות יומית - פרסום אינסרטים במדיות המובילות, המציעות הנחות מיוחדות לקוראים.


מגזין פרסומי -  פרסומים במגזינים מקצועיים לשוק המוסדי

 

יחסי ציבור- בעזרת משרד יחסי הציבור של  רוני חסיד, אנו פועלים כל הזמן לקדם ולעדכן על הכותרים החדשים שיוצאים לאור.

 

מתן חסויות -  חסויות לכנסים ואירועים, והעמדת דוכן בכנסים מקצועיים בנושאי שיווק, משאבי אנוש ורווחה, תוך שימת דגש על הפונקציונליות והערכים הנלווים, בעת מתן שי של חברת מפה לעובדים וללקוחות, וגם כאמצעי קד"מ בעל מיתוג גבוה ואיכותי.

 

פרסום באינטרנט – פרסום  מבצעים והטבות באתרי בילוי ופנאי שונים, בעלי אוריינטציה שיווקית הפונה לקהל היעד של מפה.

 

אתר אינטרנט  
-  אתר האינטרנט של חבר "מפה" -  
www.mapa.co.il 
-  תת אתר לספרי "מפה"- 
www.books.mapa.co.il

 

 

בחירה ותיגמול אנשי מכירות       

 

מיהו איש המכירות האפקטיבי?

 

איש מכירות אפקטיבי צריך להגיע לכמה שיותר שיחות, ביום תוך שימת דגש על רמת שיחה המשדרת מקצועיות, הבנה וכן עליו לשמש כיועץ ללקוח, ולא כאיש מכירות. ע"י הבנת הצרכים, ניתן להתאים ללקוח בדיוק את מה שהוא צריך

 

מהי הדרך המומלצת לתגמול אנשי מכירות?

 

אני נותן לאנשי המכירות שלי לבחור את התגמול שיניע אותם בתוך מסגרת תקציבית מובנת.

הופתעתי לגלות שלא תמיד כסף מניע אותם, ולדוגמא אחת העובדות ביקשה מנוי לתאטרון.

 

ניהול לקוחות

 

מערכות CRM 

 

אני ממליץ על מערכת  SAP - הנוחות והפשטות שבה, מביאות למקסימום שימוש, והאפקטיביות מוכחת בשטח.

 

מועדוני לקוחות

 

לחברת מפה יש מועדון "עמיתי מפה" המונה כ-80,000 עמיתים, וכל עמית מקבל פעמיים בשנה דיוור על מוצרים חדשים ומבצעים.

 

כמו כן הם נהנים העמיתים מהנחות מיוחדות ומבצעים, אותם לא ניתן להשיג בשום מקום אחר. המועדון צמח בשנה האחרונה ב10%, והפעילות מגובה גם בדיוור דפוס, ועכשיו גם במיילים.

 

הדרכות וקורסים לעובדים

 

אני משתדל להוציא את העובדים למספר סדנאות מחוץ לחברה, שהוכיחו עצמן כמשפרות את יכולת המכירה, היצירתיות והטיפול בהתנגדויות.

      

 

העדפות אישיות

 

§   מסעדה - הרברט סמואל, בטיילת של ת"א

§   רכב -  יונדאי                

§   עיתון -  גלובס                 

§   ספר ניהול - "אבא עשיר אבא עני"

§   בילוי  -  תאילנד, עם המשפחה              

 

-----------------------------

חברה "מפה", מיפוי והוצאה לאור, שהוקמה בשנת 1994, מוציאה לאור מפות ואטלסים, מדריכים, לקסיקונים ועוד, בעלת מאגרים גיאוגרפיים דיגיטאליים ומדריך "מפה" באינטרנט.  כיום מעסיקה החברה 70 עובדים.

***