תוכנית המפגש
אלי חוטר, סמנכ"ל משאבי אנוש של הבנק - על מערך משאבי האנוש של בנק דיסקונט.
רמי שטייף, מנהל אגף פיתוח וההדרכה של הבנק, חלק עם החברים את חזון ומימוש שיטתו שהביאו אותו ואת מחלקת ההדרכה של הבנק לזכות בפרס היוקרתי ביותר של עולם ההדרכה, פרס ה- ASTD.
המהפך שהתרחש בבנק דיסקונט עוסק בניהול הידע ובדרך ששמה את העובד במרכז העשייה של הבנק באופן שהופך את הפירמידה הארגונית על פניה.בתהליך זה עובד הקצה שמשרת את לקוחות הבנק, נהנה משירותיהם של כל עובדי הבנק האחרים. הם אלה שצריכים לספק לו את המידע, התנאים , הלמידה וכו.
טל צפאני, Directorof learning and workforce readiness services, חברת אמדוקס.על מינוף הנוכחות של אמדוקס בחברות הטלקום הגדולות בעולם למכירת שירותי למידה ברמה הגבוהה ביותר. בארה"ב מנהל הדרכה מוגדר בתפקידו כאחראי על "שיפור ביצועי עובדים וניהול תפקוד העובד. מעניין לציין כי בעוד שבארצנו הקטנה תיאורי התפקיד הללו נשמעים כמעט תיאורטיים הרי בארה"ב הם לחם חוקם של העוסקים התחום ההדרכה.