ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

אסקי און ליין - מחולל טפסים

אסקי און ליין - מחולל טפסים

מחולל הטפסים של אסקי פותח לעבודה כתוסף תוכנה (add on) למעבד התמלילים וורד (word). התוכנה מאפשרת מילוי אוטומטי של טפסים תוך שמירתם במסגרת שמירת המסמכים הרגילים של המשרד ומאפשרת גמישות בשינוי ועיצוב מחדש של כל טופס בהתאם לדרישות המשרד תוך ניצול היכולות של מעבד התמלילים וורד (word). התוכנה מכילה טפסים "חכמים" המאפשרים שיבוץ אוטומטי של נתונים בכל השדות המתאימים בטופס ובשורה של טפסים הקשורים זה לזה (באמצעות תוכנות מקרו הפועלות "מאחורי הקלעים"). עם זאת, מאפשרת התוכנה גמישות בשינוי ובעיצוב מחדש של כל טופס בהתאם לדרישות המשתמש.

אסקי און ליין 

 

  • צור קשר
אסקי און ליין - מחולל טפסים

אסקי - מחולל הטפסים והדוגמאות

במסגרת עבודתם נדרשים עורכי הדין למלא אין ספור טפסים בנושאים רבים, כדוגמת טפסים ללשכות רישום המקרקעין, טפסים לרשם החברות, רשם העמותות רשויות המס וכיוב'. עד לא מזמן נהגו עורכי הדין להחזיק במשרדיהם מאות רבות של טפסים מוכנים אשר נאספו מהרשויות השונות לצורך ניהול עבודתם השוטפת. על-פי רוב מילוי הנתונים בטפסים אלו בוצע באמצעות מכונות כתיבה או במידה והרשויות הרשו זאת בכתב יד. מילוי טפסים בדרכים אלו הוא מסורבל ואיטי. היות וקיימים טפסים רבים הקשורים אחד לשני (כגון בקשה לרישום הערת אזהרה, יפוי כח בלתי חוזר, שטרות מכר ועוד) – ואשר נתונים רבים חוזרים על עצמם לאורכם, תיקון טעות באחד הטפסים חייב ביצוע תיקונים ביתר הטפסים. בעטייה של שיטת עבודה זו נגרמו טעויות רבות בעת הגשת הטפסים למוסדות השונים.

מחולל הטפסים של אסקי פותח לעבודה כתוסף תוכנה (add on) למעבד התמלילים וורד (word). התוכנה מאפשרת מילוי אוטומטי של טפסים תוך שמירתם במסגרת שמירת המסמכים הרגילים של המשרד ומאפשרת גמישות בשינוי ועיצוב מחדש של כל טופס בהתאם לדרישות המשרד תוך ניצול היכולות של מעבד התמלילים וורד (word). התוכנה מכילה טפסים "חכמים" המאפשרים שיבוץ אוטומטי של נתונים בכל השדות המתאימים בטופס ובשורה של טפסים הקשורים זה לזה (באמצעות תוכנות מקרו הפועלות "מאחורי הקלעים").

עם זאת, מאפשרת התוכנה גמישות בשינוי ובעיצוב מחדש של כל טופס בהתאם לדרישות המשתמש.

אילו טפסים ודוגמאות מכיל מחולל הטפסים והדוגמאות

מחולל הטפסים של אסקי מכיל כ 1,650 טפסים משפטיים ודוגמאות משפטיות בנושאים מגוונים כגון: בית משפט, חברות, מקרקעין, נזיקין, משפחה וירושה, פלילי, הוצאה לפועל, נוטריונים, עבודה ועוד.

בכל מהדורה חדשה של התוכנה מתבצעים בטפסים הקיימים העדכונים הנדרשים וכמובן מתווספים מספר עשרות של טפסים חדשים אשר ציבור עורכי הדין נזקק להם.

דרישות חומרה

מחולל הטפסים של אסקי מותאם לכל גרסאות הוורד (word) הקיימות כיום בשוק (2000/97/XP/2003/2007).

אסקי און ליין - מחולל טפסים
שם איש קשר:לפרטים ולהזמנה – אנא מלאו טופס צור קשר >>
צור קשר עם בית העסק
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
בית העסק/השירות המבוקש *
חובה לציין שם מלא
פירוט הפנייה *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי