ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

ענן - CRM - ERP -מטריקס - פתרונות מחשוב

 ענן - CRM - ERP  -מטריקס - פתרונות מחשוב

מטריקס ERP

מטריקס 
ERP


פתרונות ומוצרי תוכנה מובילים מהעולם ומהארץ תחת קורת גג אחת

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מייצגת בישראל חברות תוכנה בינלאומיות מובילות מזה 20 שנה, כמו גם פתרונות ישראלים מבטיחים, ומספקת שירותי שיווק, ניהול מוצר, יישום ותמיכה מלאה לפתרונות אלו.

החטיבה מספקת פתרונות תוכנה בכל עולמות התוכן של עולם ה-IT, ביניהם: CRM, BI, ניהול מערכות, קוד פתוח, שליטה ובקרה, ניהול ידע, ניהול תוכן, אינטגרציה, אבטחת מידע, בדיקות, ניהול הדפסות ועוד. חטיבת מוצרי התוכנה פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם חטיבותיה השונות של מטריקס בתחומי ייעוץ, ביצוע פרוייקטים, הדרכה והטמעה. לחטיבה רשת  שותפי יישום ואינטגרציה מתמחים המיישמים ומשלבים את מוצרי החטיבה בפרוייקטים מגוונים.

החטיבה הינה מרכז הידע הגדול ביותר בארץ לפתרונות בינ"ל בתחומי ה- IT השונים ומביאה את הידע והניסיון ללקוחות בארץ בכל מגזרי השוק עם עשרות אנשי מקצוע ומומחים טכנולוגיים המספקים תמיכה, ייעוץ וליווי. לחטיבה מומחיות ייחודית בתחום ה- OEM עבור מגזר הייטק וה- ISV. החטיבה מפעילה מרכז שירות ותמיכה הפועל תחת תקן SO – 9000 הפועל 24 על 7 וכן שירותי תמיכה ולוקליזציה בבית הלקוח.  


 
  • צור קשר
ענן - CRM - ERP -מטריקס - פתרונות מחשוב

  תשתיות מחשוב לארגונים 

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מייצגת בישראל את המוצרים המובילים בעולם, בכל עולמות התוכן של
ה-
IT :

ניהול, תפעול ואופטימיזציה של חלון הלילה

לכל ארגון מאות, אלפי ועשרות אלפי עבודות המשלימות את עבודת ה- online. האתגר בתפעול מדוייק בחלון זמן מצטמצם, חשוב לא פחות מתפעול הארגון בשעות השירות ( on line).
 

שירותים עסקיים, ITIL וניהול ייצור

פתרונות לניהול מוכוון שירותים עסקיים של ארגוני מחשוב. שליטה ובקרה מרמת התשתית ועד לשירותים העסקיים, שיפור ה-Agility באמצעות אוטומציה של תהליכי הקמה ושינוי תצורה של שירותים ותשתיות, ניהול תהליכי תמיכה ואספקת שירות על בסיס ITIL, וכן IT Governance לתכנון תקציבים, משימות, דרישות, ספקים ופרוייקטים. הפתרונות מסייעים לארגונים לשפר את יכולות הניהול והבקרה על מערך מחשוב דינאמי והטרוגני תוך צמצום עלויות תפעול.
 

קוד פתוח

תוכנת קוד פתוח היא תוכנה חופשית הנוגעת לחופש של משתמשים להריץ, להפיץ הפצת-המשך, ללמוד, לשנות ולשפר את התוכנה, על פי כללים המנוסחים באחד מרשיונות הקוד הפתוח. 
המשמעות היא שלכל אחד יש גישה לקוד המקור של התוכנה ללא תלות בחברת התוכנה, עם אפשרות לפתח את התוכנה ולתרום לשיפורה. מודל זה מכפיל את כמות המפתחים העובדים על הקוד לעומת פרוייקטים של קוד סגור. תוכנה חופשית אין פירושה תוכנה לא מסחרית, חסרת מודל עסקי ותמיכה. כאשר מדובר בתוכנה חופשית, הספק נבחן בשרות תמיכה מצוין, הכולל פתרון באגים מהיר וערך מוסף ללקוחותיו. הביטחון באיכות ובאבטחה של מוצרי הקוד הפתוח אליהם מחויב הספק במסגרת המנוי, הוא המפתח לשימוש נרחב במוצרי הקוד הפתוח באירגונים.
 

גידור וניהול סיכונים תפעוליים

משפחת פתרונות זו מספקת מענה לצורכי הארגון בתחום העמידה בנהלים רגולטיביים, וניהול סיכונים בתפעול מערך ה–IT הארגוני. הפתרונות מספקים כלים ממוכנים ומקוונים עבור ניהול שינויים, מניעת זליגת מידע רגיש, ניהול תלויות בין מערכות, ועוד. אימוץ הפתרונות בתחום זה מאפשר לארגון לנהל בצורה בטוחה ויעילה יותר את חטיבת ה–IT ובכך למקסם את הערך העסקי שניתן לארגון, תוך הקטנת חשיפת הארגון לסיכונים תפעוליים והנחיות רגולטוריות.
 

Information & Knowledge

תחום ניהול הידע מכיל מגוון פתרונות המאפשרים לנהל, לאחזר ולחפש בכלל מקורות המידע הקיימים בארגון (מובנה ובלתי-מובנה). באמצעות פתרונות אלה ניתן לנייד ולמדל את המידע הארגוני באופן המאפשר קיום מאגרי מידע איכותיים ומטויבים, המונע שכפול של מידע בין מערכות וחוסר סנכרון של נתונים. בנוסף, משפחת פתרונות זו מכילה כלים לביצוע אחזור מידע וביצוע שאילתות מורכבות, המציגות את המידע באופן ויזואלי ברור ובעל ערך עסקי גבוה. לבסוף, הפתרונות מאפשרים ביצוע חיפוש חכם במאגר המידע הארגוני תוך שימוש במנועים מתוחכמים של ניתוחי שפה על מנת לקבל את המידע הנדרש באופן מדויק ואיכותי.
 

Office of the CIO

פתרונות בתחום "משרדו של המנמ"ר" מהווים כלים לניהול הוליסטי של יחידת ה- IT. הפתרונות כוללים מגוון כלים המסייעים להנהלת יחידת ה–IT לקבל החלטות ניהוליות תוך התחשבות בנושאים כמו תקציב, עמידה ביעדי הארגון וניהול דרישות. על ידי מינוף כלים אלה, מקבלת הנהלת יחידת ה–IT תמונה מאוחדת של כלל הפרוייקטים המתקיימים בארגון, ניהול "רצפת הייצור" וניצול משאבי הארגון. שימוש בפתרונות אלה מאפשר הגדלת הכנסות הארגון, הקטנת עלויות, וניהול יעיל יותר של יחידת ה–IT, והכל  תוך שמירה על ה–Alignment בין הביזנס ל–IT.
  

חווית המשתמש

 פתרונות ייחודים לאופטימיזציה של הביצועים עבור יישומים ברשת, בארגון, במכשירים ניידים ובענן. חווית השירות של כל המשתמשים, כל הטרנזאקציות, כל הזמן.
  

CRM

פתרונות CRM  בטכנולוגיות שונות, יישומים מתקדמים, ניהול קטלוג וניהול מבט הוליסטי של הלקוחות – 360 מעלות.
 

Output management

ארגונים רבים נאלצים להתמודד בשנים האחרונות עם שינויים משמעותיים באופן שבו הם מנהלים את פלטי הארגון. נושאים כמו רב-ערוציות, הוזלת עלויות וחשיבה על טכנולוגיה ירוקה מחייבים את הארגון לגבש מערך פלטים יעיל ומודרני. משפחת פתרונות זו מספקת לארגון את הכלים הנדרשים על מנת לנהל את הפלטים שלהם באופן יעיל ומודרני, כגון הפצת תכנים במגוון רחב של ערוצים, וצמצום כמויות הפלטים בעלי עלות גבוהה לארגון (משלוח דיוור פיזי, שליחת תכתובות כפולות ללקוחות וכדומה).
 

מחזור החיים של הפיתוח

בעת פיתוח תוכנה, מוקד ההצלחה העסקית הינו ביכולת לספק תוכנה הנותנת בדיוק את שתוכננה לתת, ומהר. הצלחה מיידית תלוייה בהגדרה וניהול של הדרישות, ביצוע הבדיקות הנכונות, וניהול השינויים בצורה מיטבית. ביצוע נכון יביא לתוצאות משמעותיות: חיסכון בעלויות, העלאת התפוקה, קיצור משמעותי של זמן היציאה של המוצר לשוק ושיפור שביעות רצונו של הלקוח.
  

אינטגרציה

ככל שארגון משקיע ומרחיב את תשתיות ה–IT שלו כך גם גדל אתגר השילוב בין המערכות הארגוניות השונות. בהתאם לאתגר זה, תחום האינטגרציה הוליד בשנים האחרונות מגוון רחב של מתודולוגיות וטכנולוגיות שונות לשילוב בין מערכות וכן להסבות, טיוב ואינטגרצית נתונים . שינויי תפיסה כמו SOA, אינטגרציה בזמן אמת וגישור בין מערכות ישנות לחדשות דורשות אימוץ פתרונות חדשניים בתחום האינטגרציה. משפחת הפתרונות בתחום זה מספקת כלים מודרניים, יעילים וחזקים הנותנים מענה לצרכים אלה.
 

אבטחת מידע

תחום  אבטחת המידע הינו רחב וכולל התייחסויות שונות, מהגנה על המידע מפני גורמים לא מורשים ועד לפגיעות בליבה העסקית והאופרטיבית של חברות ומדינות. 
תקיפת מערכות מידע של חברות משמעותה אובדן אמון הלקוחות בחברה. במערכות המידע של חברות רבות מצויים מאגרי מידע המכילים פרטים המשויכים לקהל הלקוחות, וכאשר גורמים שאינם מורשים מפלסים דרך גישה למאגרים אלו, הופך קהל לקוחותיה גם הוא לקורבן. במידה והדבר מתפרסם ונודע ללקוחות, צפוי נזק רב לחברה,
מטריקס מייצגת מספר טכנולוגיות המכסות חלקים שונים במכלול ארכיטקטורת ההגנה. וכן הקימה התמחות ייעודית בתחום הסייבר. 
 

Main Frame

פתרונות בתחום ה-mainframe כוללים שיפורים למערכות עסקיות קריטיות בארגון: בסביבות פיתוח , בתחום ה-,datadbases ובסביבת הייצור.
בין השיפורים: כלים לשיפור ביצועים, שיפור השרידות של מערכות, אוטומציה של תהליכים, ניהול פלטים, ויעילות הפיתוח.
 

Real Time

פתרונות המאפשרים העברת מאות אלפי מסרים בשנייה ללא נקודת כשל בין נקודות קצה\מערכות קצה רבות.
פתרון כולל של סביבת עבודה Embedded עם תשתית העברת מסרים בזמן אמת, לצרכי האצת
Time to market וצמצום זמני פיתוח.
 

OEM  (original equipment manufacturer)

באמצעות הפעלת מודלים עסקיים שונים, מטריקס משלבת מוצרי חברות מובילות בינ"ל אשר היא מייצגת בארץ, כחלק מפתרונות הליבה של ה-ISVs. מטריקס מאפשרת ל-ISVs קניית מוצרים בעסקאות OEM, שילוב גרסאות R&D אשר מפחיתות עלויות ראשוניות של רישיונות שימוש, ושימוש במודלים של ניסוי טכנולוגיות חדשניות והוכחות יכולתISVs המשלבים פתרונות אלה נהנים ממוצרים בשלים ובדוקים, מניסיון החברות הבינ"ל ,מהמוניטין שלהן, ומסיוע שיווקי וחשיפה בינלאומיים.
 

תוכנית ייחודית של רד האט בישראל בשיתוף עם מטריקס לתמיכה בסטארט אפים ו- ISV -

 Red Hat Innovate
ענן - CRM - ERP -מטריקס - פתרונות מחשוב
שם איש קשר:לפרטים ולהזמנה – אנא מלאו טופס צור קשר >>
צור קשר עם בית העסק
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
בית העסק/השירות המבוקש *
חובה לציין שם מלא
פירוט הפנייה *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי

כתבות נבחרות - היי-טק - טכנולוגיה, אינטרנט , תקשורת , קלינטק

סודות ההצלחה לשיווק רב ערוצי עקרונות, רעיונות ופתרונותמאת: אסתר דיאמנט-חיימוביץ, מערכת ביז-טק –פורטל עסקים וניהולאפיקי מידע ושיווק...