ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

פיאט

פיאט

פרופיל חברה - אודות מיצובישי

קונצרן "מיצובישי" הוא אחד מעמודי התווך בכלכלה היפנית אשר תחומי פעילותו כוללים לא רק את תעשיות הרכב, אלא גם תעשיות כבדות, אלקטרוניקה, נדל"ן, בנקאות ועוד. קונצרן זה, אחראי על כמה מהפיתוחים הטכנולוגיים בעולם.

פירוש השם "מיצובישי" הינו שלושה יהלומים, הסמל שכבש בסערה את שוק הרכב בישראל בשנות ה-90. סמל זה מציג משמעות של שירות ללא פשרות, חזית טכנולוגית וקדמה. "כלמוביל" יבואנית "מיצובישי" היא יבואנית הרכב המובילה בישראל, המייצגת בנוסף את מרצדס בנץ, יונדאי וסמארט.

קבוצת "כלמוביל" מייבאת לישראל את דגמי "מיצובישי" מאז 1988, שיווקה בהצלחה רבה את דגמי החברה והגיעה לפסגת טבלת מסירות הרכב בישראל, תוך הפגנת שירותיות ,חוסן כלכלי, אמינות והשקעת משאבים רבים בפריסת מוסכים והקמת מערך שירות מוביל בישראל.

מערך דגמי "מיצובישי" המוצע ללקוחות בישראל, עונה על הביקוש לכלי רכב משפחתיים לשימוש פרטי, ורכבי שטח ופנאי, בהם משולבות טכנולוגיות מתקדמות ביותר ומציעות אבזור מלא הנתמכות במערך השיווק של היבואן והיצרן, הרואה בישראל שוק חשוב ביותר.

קבוצת "כלמוביל" משווקת מגוון רחב של דגמים ותת דגמים המוצעים ברמות גימור שונות, בנפחי מנוע הנעים בין 3.8-1.5 ליטר בנזין וטורבו דיזל למגוון שימושים המתאימים לעידן החדש.

קבוצת "כלמוביל" מקפידה לשווק בישראל כלי רכב עם החידושים ומערכות ההגנה מהמתקדמים בעולם.

לקבוצת "כלמוביל" 16 מרכזי מכירה הפזורים ברחבי הארץ, המספקים שירות ללקוחותיה.

החברה משקיעה משאבים לא רק בתכנון שיווק מערך הדגמים, אלא גם בשירות ובטיפול ברשת מרכזי שירות הכוללת 27 מרכזים הפרושים ברחבי הארץ. רשת מרכזי השרות פועלת במערך המחשוב והבקרה המתקדם בישראל ונתמכת ע"י המרכז הלוגיסטי הגדול והמתקדם של הקבוצה השוכן במרכז "כלמוביל" בראש-העין.

***
  • צור קשר
פיאט
פיאט
שם איש קשר:לפרטים ולהזמנה – אנא מלאו טופס צור קשר >>
צור קשר עם בית העסק
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
בית העסק/השירות המבוקש *
חובה לציין שם מלא
פירוט הפנייה *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי