הקורס הבכיר למנהלי / מנהלות לשכה ועוזרי/ות מנכ"ל-M-LS1
רקע ומטרות:
תרומתם של מנהלי/ות לשכה לעוזרי/ות מנכ"ל לתפקודו היעיל
של הארגון והצוות הניהולי, ידועה מכבר בעולם העסקים. מתוקף תפקידם, הם משמשים כחוליות הקישור בין ההנהלה לבין המרקם הארגוני הפנימי וכחלון הראווה של הארגון כלפי סביבתו העסקית.
הקורס יקנה ידע מקצועי עדכני החיוני לתפקוד בעולם העבודה בשנות ה-2000 , הכרת הפונקציות הניהוליות השונות בארגון, פיתוח מיומנויות ניהוליות הכרחיות למילוי התפקיד והכרת גישות וכלים חדשים בניהול והבנת משמעותם לחיי הארגון.
נושאי הקורס:
טיפול יעיל בסיטואציות טעונות,
אסטרטגיות לקידום נשים בארגונים,
דיני עבודה וצמיחה אישית ומקצועית.
תדמית ותרבות עסקית במשרד ובעסקים,
תקשורת אפקטיבית,
ניהול יעיל של זמן, ניהול צוות,
סגנונות ניהול, לחץ ושחיקה,
הצגה אפקטיבית של נושא,
התמודדות עם אנשים קשים בארגון,
תקשורת בלתי מילולית,
מוטיבציה בעבודה,
אסרטיביות והומור כדרך חיים בית ובעבודה.
תהליכים וכלים מתקדמים בניהול: התמודדות עם החדרת שינויים בארגון, מניהול למנהיגות, שיפור איכות השירות, ניהול משא ומתן ותהליכי קבלת החלטות.
קהל יעד:
אנשי מזכירות בכירה, ניהול לשכה ועוזרות מנכ"ל