מכירה טלפונית ושירות לקוחות - MIS
השוק הישראלי המאופיין באגרסיביות שיווקית ובמלחמה על כיסו של הלקוח, מחייב חברות וארגונים, לעבור משיווק פסיבי לשיווק יוזם וממוקד.
שימוש באנשי טלמרקטינג ומתאמי פגישות מאפשר לחברות לבצע חדירה אפקטיבית ופתיחת דלתות ללקוחות פוטנציאליים, הפעלה איכותית של אנשי השטח והגדלה משמעותית של ביצועי המכירות.
קהל המטרה: מנהלות משרד, נשות טלמרקטינג ותאום פגישות .
הנושאים הנלמדים:
שיעור ראשון:
הכרת עולם הטלמרקטינג.
שפת הגוף הטלפונית.
הכרת סוגי לקוחות.
מבנה שיחת מכירה.
שיעור שני:
בניית אמון עם הלקוח הפוטנציאלי.
הכרות עם הלקוח וזיהוי צרכים.
טון דיבור.
ההצגה האיכותית של מוצר/שירות.
שיעור שלישי:
שיפור יכול ההקשבה ללקוח.
שיטות לסגירת עסקה.
החמצת מכירות מבלי להתאמץ.
שיעור רביעי:
טיפול בהתנגדויות.
סימולציות.