קורסי שיווק באינטרנט לעסקים קטנים ובינוניים - IS
נושאים :
1 קידום אורגני גורמי ההשפעה על דרוג האתר במנועי החיפוש, קידום בעולם וקידום בארץ, תכנים, קישורים, אלמנטים גרפיים, תגיות חשובות,Trust Rank Page Rank, כלי מנהל האתרים של גוגל.
2 הקמת אתר הכרת עולם המושגים הקשור להקמת אתר אינטרנט: שם מתחם (Domain), כתובותIP ושרתי DNS, אירוח אתר (Hosting), הגדרת מטרות ויעדי האתר, תכנון אתר, עיצוב והקמה, מערכות ניהול תוכן, CMS וקוד פתוח.
3 מחקר שוק וניהול האתר מילות מפתח, שיטות למציאת ביטויים יעילים ואיכותיים, ניתוח כדאיות וזיהוי פלחי שוק, נפחי חיפוש ומגמות, בדיקת רמת תחרותיות, ביטויי זנב ארוך, ניהול אתר אינטרנט ותכנים.
4 פרסום ממומן סקירה כללית, אפיקי פרסום אפשריים בארץ ובעולם, Google AdWords, דפי נחיתה ומדידת יעילות מסעות פרסום ממומנים Google Website Optimizer
5 נגישות וסטנדרטים תקינות, נגישות, תאימות לדפדפנים, תאימות למחשבים ניידים, דגשים לבניית אתרים איכותיים ושמישים.
6 זכויות יוצרים והיבטים משפטיים תנאי שימוש ומדיניות פרטיות, איך לא מאבדים את זכויות היוצרים באתר שלכם, איך דואגים שתוכן גולשים לא יסבך אתכם בתביעות, האם יתכן שתבעו אתכם לקוחות מכל העולם וכיצד מתמודדים עם סכנה שכזו, האם מותר לשלוח דואר זבל ואם כן – איך ושאלות נוספות שכל יזם בתחום חייב להתמודד עימן.
7 ניתוח תנועת גולשים שיטות ודרכי איסוף, מעקב וניתוח תנועת הגולשים באתר - Google Analytics
8 קידום אורגני גורמי ההשפעה על דרוג האתר במנועי החיפוש, קידום בעולם וקידום בארץ, תכנים, קישורים, אלמנטים גרפיים, תגיות חשובות,Trust Rank Page Rank, כלי מנהל האתרים של גוגל.
9 שיווק ברשתות חברתיות רשתות חברתיות ורשתות ממוקדות נישה, קידום באמצעות רשתות חברתיות, יצירת באזז ויראלי, אתרי Social Bookmarking, Twitter, Facebook, LinkedIn ו-YouTube