ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

קורס ניהול קשרי לקוחות P
  • תוכנית הלימודים
  • מרצים
  • מידע כללי
  • מוסדות לימוד
  • צור קשר
  • צור קשר


שם הקורס:  P ניהול קשרי לקוחות


רקע : ניהול קשרי לקוחות הופך להיות ציר אסטרטגי בסביבה תחרותית.
כשהמוצרים, התהליכים, הטכנולוגיות וכד' נעשים דומים – הופכות
מערכות היחסים להיות מנוף לבידול הארגון מול מתחריו ונוצרת אווירה
המגבירה את נאמנות הלקוחות. הקורס יחשוף את משתתפיו לאסטרטגיות ולעקרונות החדשניים והמתקדמים ביותר ליצירת ערך באמצעות ניהול מערכות יחסים עם הלקוחות והפיכת ציר הלקוחות כתשתית ליצירת יתרון אסטרטגי והובלה.
נושאי לימוד מצוינות בשירות כאסטרטגיה עסקית וכפרקטיקה ניהולית; עקרונות בעיצוב
אסטרטגיות שירות מבדלות; בנייה וניהול של מערכות קשרי לקוחות;
ניהול שירות – הלכה למעשה אסטרטגיות לשימור לקוחות ולהגברת
נאמנות הלקוח; חדשנות בניהול קשרי לקוחות ועוד.
קהל יעד: הקורס מיועד למנהלי קשרי לקוחות, מנהלי שירות לקוחות, מנהלי שיווק ומנכ"לים השואפים לפתח ולהוביל בניהול קשרי לקוחות ושירות.

 

  • צור קשר

מרכז המרצים של ביז-טק 


במאגר תמצאו את מיטב המרצים המומחים המובילים בתחומם, בכל נושא שתבקשו. תוכניות מיוחדות להנהלה בכירה, לפיתוח מנהלים, להעצמת נשים ולצוותי עובדים. הרצאות בכל תחומי הניהול השיווק והפיננסיים, תחומי האימון וההדרכה וכן בתחומי תרבות והעשרה.


אם אתם מחפשים הרצאה, ליחיד או לארגון? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר - ייעוץ חינם ! 

למרכז המרצים      |       להזמנת מרצה        |     להוספת מרצה חדש

איש קשר:

לפרטים ולהזמנה – אנא מלאו טופס צור קשר >>

ביזטק - המכללה לעסקים וניהול 

 הרצאות והדרכות פנים ארגוניות לארגונים ועסקים

 ייעוץ בבניית תוכניות הדרכה - חינם ! 

לפרטים ולהזמנה – אנא מלאו טופס צור קשר >>

צור קשר קורסים
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה / עצמאי *
חובה לציין שם חברה
תפקיד/התמחות *
חובה לציין תפקיד
טלפון/סלולר *
חובה לציין טלפון
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
כתובת
ציין שם כנס ותאריך
בחר:
Invalid Input
נושא הקורס המבוקש *
ציין שם כנס ותאריך
תיאור הבקשה
רשום הערותיך
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי