במפגש המרתק על שיווק רב ערוצי במועדון העסקים הרצלילנבלום , מיסודה של יפעת יפה גיל, מומחית למיתוג עסקים , דובר על הדילמות בבחירת ערוצי המדיה החדשים לקידום העסק, זאת לאור ההצעות המציפות את כולנו אשר מקשות על בחירת הדרך הנכונה להשגת תוצאות לעסק !
במפגש הוצגו הערוצים השונים , והדרכים לבחינתם ולהפקת ערך. בין הנושאים שהועלו:
מה תמהיל השיווק הנכון לעסק שלכם? האם להקים אתר ולשווקו בגוגל אדוורדס?האם להתבסס על דף אוהדים בפייס בוק ? האם להשקיע בסרט וידיאו? או בקידום אורגני בגוגל?
בין המומחים שהציגו :
- יפעת יפה גיל - מייסדת המועדון , אשר הציגה את עמדת בעלי העסקים מנקודת ראות הייעוץ העסקי
- אסתר דיאמנט -חיימוביץ, מייסדת ועורכת ביז-טק -פורטל האינטרנט לעסקים וניהול, www.Biz-tec.co.il, המתמחה בשיווק רב ערוצי לקידום עסקים,דיברה על האיזון הנכון בין כל הערוצים, והצורך של בעלי העסקים להבין את התועלות של כל אחד מהערוצים ואת היכולות המוכחות של הספקים לספק אותם ובמחיר הראוי.
- זהר עמיהוד - מהמומחים המובילים בישראל לקידום אתרים ולשיווק באינטרנט הציע תמהילים ו"קוקטיילים" שיווקיים שעובדים
- עו"ד יניב זייד - מומחה לאומנות השכנוע - על אפקט הנטוורקינג , ב -טעימת "סטד אפ קומדי" שנון.
זהר עמיהוד, יפעת יפה- גיל, אסתר דיאמנט-חיימוביץ, יונית | |
אסתר דיאמנט-חיימוביץ - בהרצאה על שיווק רב ערוצי | |
עו"ד יניב זייד , אסתר דיאמנט-חיימוביץ |