ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

אלקטרה - מזגנים

אלקטרה - מזגנים

מזגני אלקטרה > מזגנים עיליים 

מזגנים עיליים
מזגנים עיליים הם פתרון אידיאלי למיזוג חדר בודד או חלל גדול אחד. יתרונות המזגנים העיליים הם התקנה קלה, הפעלה עצמאית ושליטה נוחה על הטמפרטורה. אלקטרה מציעה מגוון רחב של מזגנים עיליים במבחר תפוקות ותכונות, המותאמים במיוחד לאקלים הישראלי. המזגנים העיליים של אלקטרה שקטים, אמינים, חסכוניים בצריכת החשמל ובעלי תכונות מתקדמות. אתם מוזמנים לבחור את המזגן העילי המתאים בדיוק לדרישות ולצרכים שלכם.

כאחת החברות בעלות הביצועים המרשימים ביותר בנוף העסקי ההומה של ישראל, אלקטרה בע"מ נותנת מענה לכל הצרכים הקיימים בתחום המערכות האלקטרו-מכאניות הגדולות ופרויקטי הבנייה והתשתיות, תחת קורת גג אחת. קבוצת החברות של אלקטרה מציעה פתרונות מקיפים מהמסד עד טפחות, אשר נוגעים לכל שלב והיבט במעגל החיים של פרויקט נדל"ן.
אלקטרה ממלאת תפקיד של קבלן ראשי במגזר הציבורי והפרטי כאחד, ומובילה את העיצוב, התכנון והבנייה של כמה מהפרויקטים הבולטים ביותר שנבנים בישראל: פרויקטים למגורים ואתרים תעשייתיים, מבני היי-טק ושירותים, בתי חולים, פרויקטים של תשתיות תעבורה לאומיות, ועוד.
היכולות המגוונות של אלקטרה כוללות תכנון והתקנה של מערכות קירור וחימום, מעליות ודרגנועים, מערכות חשמל במתח נמוך וגבוה, ופתרונות לצנרת, אגירה שאובה, טיהור שפכים וסינון מים ועוד.
בנוסף לבניית מבנים, מגדלים ומגוון רחב של אתרים ומבני שירותים ציבוריים ולהפעלת התשתיות המרובות המאפשרות לאתרים אלה לשרת אינספור עובדים ומבקרים, אלקטרה לוקחת על עצמה גם את תפקיד המפתח והיזם בפרויקטים רבים.
בהתאם לכך, החברה הצליחה לשכלל את המבנה הארגוני שלה בשנים האחרונות, ולאחד את הפעילויות העסקיות המגוונות שלה, המחולקות על פני חמש חטיבות מרכזיות של פעילות: פרויקטים למבנים ותשתיות, Facility Management, סחר, יזמות בנדל"ן וזכיינות.
משלב הגיית הרעיון לפרויקט, דרך הקמתו והשלמתו, ועד לאספקת תחזוקה מקצועית שוטפת ושירותי ניהול האתר במבנים גמורים, אלקטרה משכללת ללא הרף את היכולות שלה, כקבלנית המספקת מענה לכל הצרכים של הלקוח תחת קורת גג אחת.



  • צור קשר
אלקטרה - מזגנים
אלקטרה - מזגנים
שם איש קשר:לפרטים ולהזמנה – אנא מלאו טופס צור קשר >>
TOP10 מועדון העסקים המומלצים - צור קשר
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר *
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
שם בית העסק המבוקש *
חובה לציין שם מלא
רשום פנייתך *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי