ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

קורס- ניהול השיווק והפרסום - P 63008
  • תוכנית הלימודים
  • מרצים
  • מידע כללי
  • מוסדות לימוד
  • צור קשר
  • צור קשר

קורס- ניהול השיווק והפרסום - P  63008

רקע
בעולם כיום, המשתנה ללא הרף, נעשה השיווק בכל ארגון, עסקי או אחר, משמעותי יותר, אך גם מורכב יותר. תפקיד ניהול השיווק הבכיר והמאתגר דורש ידע נרחב, רב־תחומי, עיוני ומעשי כאחד, לצד יכולת אישית גבוהה. הצלחת החברה כולה תלויה ביכולתו של מנהל השיווק לאפיין ולתכנן מהלכים אסטרטגיים ותוכניות שיווק, להוציאן לפועל ביעילות, ולבקר אותן, לשם השגת מטרות החברה ויעדיה
בקורס זה נחשוף בפניכם את הפנים הרבות של תחום השיווק והפרסום, ונסייע לכם לרכוש ידע ולאמץ כלים שישפרו את ביצועיכם ויתרמו להתקדמותכם האישית ולהצלחת החברה כולה.
התכנית כוללת את הנושאים המתקדמים והעדכניים ביותר בעולם השיווק כיום, ומלמד בה צוות מרצים מקצועי של מנהלים ויועצים מהעולם העסקי.

מטרות הקורס
• הקניית ידע על תהליכים, אסטרטגיות ושיטות מועילות בניהול השיווק, בצד מודלים וכלים יישומיים בתחומי השיווק, הפרסום והמכירות
• פיתוח חשיבה שיווקית מתקדמת באמצעות חשיפת המשתתפים לטכניקות ולמיומנויות מקצועיות עדכניות, לצורך שיפור ביצועיהם בשטח
• הכרת כלי שיווק ופרסום חדשניים, מבוססי־טכנולוגיה, לקידום עסקים, ובהם שיווק באמצעות רשתות חברתיות, טכנולוגיות ניידות ומסחר אלקטרוני
• כתיבת תכנית שיווקית הלכה למעשה, שבה יוטמע הידע שנרכש בקורס, בליווי מרצה בכיר

קהל היעד
הקורס מיועד לאנשי שיווק העוסקים בניהול השיווק, הפרסום והמכירות, ו/או לאנשים המיועדים לתפקידים אלו, אשר מעוניינים לרכוש ידע מקצועי וכישורים מעשיים שיסייעו להצלחתם בעבודתם המאתגרת ולהתקדמותם. הקורס מתאים הן למי שמעוניין להרחיב את מטען הידע שלו בתחומו ולשפר את כישוריו והן למעוניינים לרכוש ידע וניסיון מעשי בתחום חדש ומרתק.

נושאי הלימוד העיקריים
תכנית הלימודים כוללת ארבע מודולות שתילמדנה במשולב לאורך הקורס:
פיתוח עסקי ותכנון אסטרטגי מכוּון־שוק
• יזמות, הקמת העסק הקטן, פיתוח עסקי
• אסטרטגיה עסקית תחרותית בסביבה תחרותית דינמית
• החלטות פילוח, בידול, מיצוב
• מחקר שוק ומודיעין עסקי

כלים בניהול השיווק והתקשורת השיווקית
• מהות השיווק ותפיסות שיווקיות מרכזיות, מושגי יסוד בשיווק תחרותי
• התנהגות צרכנים, ניהול קשרי לקוחות וניהול חוויית לקוח
• תמהיל השיווק: מדיניות מוצרים, מותגים ושירותים, מדיניות מחירים, מדיניות הפצה וערוצי שיווק
• מדיניות פרסום ותקשורת שיווקית
• יחסי ציבור וטיפול בתקשורת משברית
• ניהול מוכרים ומכירות
• שיווק לעסקים — B2B
• שיווק חברתי

שיווק באמצעות מדיות חדשות
• שיווק ומכירות בעולם האינטרנט
• קידום העסק באמצעות המדיות החברתיות: Facebook, TheMarker Cafe, LinkedIn ועוד
• קידום העסק באמצעות חדשנות טכנולוגית
• הכרת כלי Google, כולל: Google Analytics, Google AdWords, Google keyword tool ועוד
• מסחר אלקטרוני, כולל שלבים בהקמת חנות באינטרנט, ניהול החנות, קידום החנות וניתוח ביצועים
• מיומנויות ניהול
• תיאוריות ניהול, סגנונות ניהול ומנהיגות
• ניהול משא ומתן עסקי
• ניהול עובדים: עבודת צוות, פתרון קונפליקטים וגישור, הנעת עובדים ופיתוח מוטיבציה, תהליכי הערכה בארגון ושיחת משוב
• מיומנויות ניהול: מיומנויות בתקשורת בין־אישית, קבלת החלטות בתנאי אי־ודאות, פרזנטציה והצגה אפקטיבית, תדמית ושיווק עצמי

 

  • צור קשר

מרכז המרצים של ביז-טק 

במאגר תמצאו את מיטב המרצים המומחים המובילים בתחומם, בכל נושא שתבקשו. תוכניות מיוחדות להנהלה בכירה, לפיתוח מנהלים, להעצמת נשים ולצוותי עובדים. הרצאות בכל תחומי הניהול השיווק והפיננסיים, תחומי האימון וההדרכה וכן בתחומי תרבות והעשרה.


אם אתם מחפשים הרצאה, ליחיד או לארגון? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר - ייעוץ חינם ! 

למרכז המרצים      |       להזמנת מרצה        |     להוספת מרצה חדש

ביזטק - המכללה לעסקים וניהול 

 הרצאות והדרכות פנים ארגוניות לארגונים ועסקים

 ייעוץ בבניית תוכניות הדרכה - חינם ! 

לפרטים ולהזמנה – אנא מלאו טופס צור קשר >>

צור קשר קורסים
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה / עצמאי
חובה לציין שם חברה
טלפון/סלולר *
חובה לציין טלפון
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
בחר:
Invalid Input
נושא הקורס
רשום הערותיך
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי