ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

תקצירי הספרים של גיל פרץ

תקצירי הספרים של גיל פרץ

מותש מעבודה? עמוס במידע? אין לך זמן לקרא ולהתעדכן בספרים החשובים ביותר?
הצטרף עכשיו בחינם לשירות תקצירי הספרים של גיל פרץ


To make a long story short… עכשיו אתה יכול להתעדכן במהירות ובעברית, ברעיונות החשובים ביותר מתוך ה"בסט סלרס" העולמיים בתחומים של פיתוח כישורים אישיים, ספרי שיווק ומכירות, ניהול ומנהיגות, משאבי אנוש והדרכה, שיווק וייזמות באינטרנט, הקמת עסקים, שירות לקוחות, חדשנות ויצירתיות בעסקים, כסף וכלכלה, ניהול שינויים וקריירה, תקשורת ויחסי ציבור, ביוגרפיות עסקיות ומודלים להצלחה, אסטרטגיה ועוד.

אתה תוכל להתעדכן ברעיונות על ידי הצטרפות לשירות תקצירי ביזנס קלאס. כך תוכל להאזין בכל פעם לוובינר מיוחד, שבו תיחשף לתמצית הרעיונות החשובים ביותר, ב-45 דקות בלבד. קצר ולעניין!
מה המשותף לך ולנשיא המדינה שמעון פרס?
בוודאי יצא לך לשמוע ציטוטים בנאומים של הנשיא, נכון? אתה באמת חושב שיש לו זמן לקרא כל-כך הרבה ספרים? יועצים, כותבי נאומים ועוזרים אישיים מכינים לו את התשתית, ומעת לעת הוא מוסיף את ה"פלפל" והחוכמה המיוחדת שלו.
עכשיו גם אתה יכול להשתמש בדוגמאות ורעיונות מספרים חדשים בעבודה, בפגישות, דיונים, מצגות וכל פעילות שתורמת להצלחה שלך.
הרעיונות שתשמע בכל וובינר, הם מתוך רבי- מכר בינלאומיים חדשים, שרובם עדין לא תורגמו לעברית, ויעברו עוד חודשים רבים, אם בכלל, עד שיצאו לאור בעברית. כך אתה מתעדכן במהירות לפני כולם, ויכול להשתמש ברעיונות במהירות ובקלות.
במסגרת חשיפת השירות בישראל, 750 הראשונים שמצטרפים למועדון "תקצירי ביזנס קלאס" של גיל פרץ זוכים ב-
 חברות חינם למשך שנתיים. כן, אחרים ישלמו, ואת/ה מצטרף ללא תשלום.
 קבלת עדכון אישי במייל לקראת כל "מפגש ביזנס קלאס" אינטרנטי (ראה להלן)
 מתנה: תקציר "ביזנס קלאס" של רב המכר "סודות המנהיגות של קולין פאואל", מי ששימש בעבר כראש המטות המאוחדים בצבא ארה"ב במלחמת המפרץ, ולימים שימש כמזכיר המדינה בממשלו של ג'ורג' בוש (הבן). למרות שהתקציר הוא של ספר שאינו חדש, יש בו רעיונות מעולים לשימושך, ואלפי מנויים של השירות שהפעלנו לפני כעשור, אהבו אותו מאוד. התקציר ישלח אליך אל כתובת האימייל שתכניס בעת הצטרפותך כעת.

מה אתה מקבל כשאתה מצטרף למועדון "ביזנס קלאס"?
בכל מספר שבועות תוזמן להשתתף בוובינר "ביזנס קלאס" שישודר בהנחיית גיל פרץ, היישר מפאלו אלטו, קליפורניה.
 משך הוובינר: הוובינר ימשך כ-45 דקות ויכלול תמצית של הרעיונות החשובים ביותר מתוך 2-3 ספרים חדשים, בנושא משותף. כך, תוך פחות משעה תקבל באופן אינטגרטיבי את ה"בשר" של הספרים, ותוכל להתחיל להשתמש מייד ברעיונות ששמעת. כמו שכתב לנו לקוח בעבר: "ידע אקספרס למי שעסוק".
 הזמנה אישית ספציפית: לקראת כל Business Class Webinar תקבל הזמנה במייל להירשם אליו, ביחד עם פרטים על הספרים שיהיו במרכזו.
 דפי תקציר עבורך: בתחילתו של כל וובינר תוכל להוריד קובץ PDF הכולל מידע נוסף על הסופרים והספרים, ודפי עבודה שיאפשרו לך לתעד במהלך הוובינר את הרעיונות החשובים במתכונת נוחה לשימושך האישי.
 התאמה לשוק הישראלי: הוובינר עצמו יכלול תמצית של הרעיונות, והתייחסות מקצועית איך להשתמש בהם בשוק הישראלי.
 שידור מאמריקה: למרות הפרש השעות בין קליפורניה וישראל, תוכל להאזין לשידור הוובינר בנוחות, כשאתה בביתך, בלי צורך להתאמץ ולבזבז זמן על נסיעות
 שום סיכון, שום מחויבות: אם אינך רוצה או אינך יכול להשתתף באחד הוובינרים, פשוט לא תרשם אליו. מערכת הוובינר מאפשרת לשדר בכל פעם ל-1000 איש בלבד, אם לא תרשם, תפנה מקום למתעניין אחר. אם תרצה להפסיק לקבל עדכונים ולבטל את חברות הזהב שלך, תוכל להסיר את שמך בכל עת.
 לינקים לאמזון: רוצה להזמין ספר שסיקרן אותך? הזמן אותו ישירות מאמזון. אנחנו ניתן לך לינק שיחסוך לך זמן. ובעתיד, כשאחד הספרים שאהבת יתורגם לעברית, תוכל לקנות אותו כמובן בישראל.
 הפתעות: מי שמכיר את גיל פרץ יודע שהוא אוהב להפתיע…
בקיצור… – במקום לחפש את הספרים הטובים ביותר מבין עשרות אלפי הספרים החדשים, ולהשקיע 10-20 שעות בקריאת כל ספר באנגלית כדי "לדוג" רעיונות רלבנטיים, תקבל את התמצית החשובה על "מגש של כסף". המידע שתקבל יאפשר לך להחליט לעתים לקנות ולקרא את כל הספר כדי להתעמק בפרטים שלו, ללא קשר לשירות שלנו. אנחנו בהחלט ממליצים לקרא ספרים חדשים, כי ידע = כוח. יחד עם זאת, אם כבר משקיעים זמן, כדאי לקרא את הספרים הנכונים ביותר עבורך, ואין ספק שהמידע שתקבל יאפשר לך להחליט טוב יותר מה לקרא.
הצטרף עכשיו לשירות ה-Business Class Summaries של גיל פרץ ותהיה מעודכן במינימום זמן. נצל את האפשרות להיות בין 750 הראשונים שמצטרפים בחינם, וללא שום התחייבות כלשהי, כחלק מחשיפת השירות ללקוחות בישראל.

איך תוכל להצטרף בעתיד, לאחר 750 הראשונים?
אם תפספס את ההצטרפות כעת, תוכל להירשם בעתיד באתר שלנו, תמורת דמי מנוי שנתיים בסך של 997 ₪ + מע"מ. (המחיר בתוקף עד 30 בספטמבר 2013)
כאמור, כרגע אנחנו מזמינים אותך להצטרף בחינם למשך שנתיים.
האנשים המצליחים בעולם משתמשים ב-3 עקרונות פשוטים: הזדמנויות, ידע, ופעולה. אם יש הזדמנויות ואין לך את הידע מה לעשות איתן או איך לגלות אותן, ממילא שום דבר לא יקרה.
כעת יש לך הזדמנות להצטרף, יש לך את כל הידע כדי להצטרף ללא שום סיכון, ואתה צריך לפעול, לפני שאנו סוגרים את רשימת 750 לקוחות הזהב הראשונים של השירות.
כן, גיל, אני מנצל את ההזדמנות, להצטרף בחינם, וללא שום התחייבות או סיכון. יש לי רק מה להרוויח.

הסיפור מאחורי השקת השירות החדש של גיל פרץ ותקצירי ספרים
גיל פרץ ייזם וניהל את שירות תקצירי הביזנס קלאס, כבר בשנת 1992, כשהמילה "אינטרנט" היתה כמעט בגדר "סוד", פלאפון שיווקה אז בבלעדיות מכשיר שנראה כמו מכשיר קשר צבאי, ומארק צוקרברג היה בכיתה ג (אבל בוודאי הכין רשימה מודפסת של כל תלמידי הכיתה שלמד…)
גיל הקים את השירות כי הוא בעצמו אוהב לקרא ולהתעדכן, וכך הפך "תחביב" לעסק שאפשר לאלפי מנהלים להתעדכן בכל חודש ברעיונות הטובים ביותר, החדשים ביותר, ובזמן קצר.
במשך 12 שנים, יותר מ-11000 מנהלים היו מנויים לשירות התקצירים, ששווקו בפורמט מודפס או דיגיטלי (כמו תקציר המתנה שאתה מקבל היום בעת הצטרפותך), תחת החברה שגיל הקים, הספרייה הבינלאומית לאנשי עסקים בע"מ. באותם שנים, המנהלים המנויים נחשפו לכמעט 300 ספרים, שאפשרו להם לרכוש ידע במהירות ובקלות.
בין המנויים בעבר, היו מנהלים בכירים שלא סיפרו לאחרים בארגון שלהם על המנוי, והעדיפו לפעמים לשלם עבור המנוי מכספם האישי, כדי להשתמש ברעיונות שקראו והתעדכנו לפני אחרים בארגון, להרשים במצגות ובדיונים, ולהיתפס כמומחים בתחומם.
כעת, היישר מפאלו אלטו, מקום המגורים הנוכחי של גיל ומשפחתו, שם הוא מייעץ, מרצה ומנחה סדנאות בתחומי המכירות, מו"מ ופרזנטציה בעיקר בחברות הייטק גלובליות, גיל משיק את השירות מחדש, בפורמט קליל ומודרני: וובינר אישי עם גיל, שיכלול בכל פעם סקירת הרעיונות של 2-3 רבי מכר עסקיים חדשים.
אתה מוזמן להצטרף עכשיו לשירות, כדי שתוכל לקבל הזמנה כבר לוובינר הראשון שיתקיים באפריל.
כן, אני מצטרף, נא הוסיפו אותי ל-750 הראשונים שמצטרפים בחינם.

מידע על גיל פרץ
 גיל הנחה והרצה בארץ ובחו"ל יותר מ-2600 סדנאות והרצאות למשתתפים מ-42 מדינות. בין לקוחותיו: פייפאל, מייקרוסופט, אלרגן, מפעלי ים המלח, אל-על, פלאפון, מרק, בזק, טבע, אריקסון, סיטרואן, סלקום, פרטנר, בנק דיסקונט, דיפלומט, תנובה, מכבידנט, שירותי בריאות כללית, משרד ראש הממשלה, ועוד.
 מאמן ומייעץ בדיסקרטיות מוחלטת למנהלים בכירים בעמק הסיליקון (ישראלים, אמריקנים, סינים, גרמנים ועוד) בתחומים של פרזנטציה והעברת מסרים (אחד על אחד, פגישות צוות, ומצגות בפני קהל גדול), שיפור כישורים וביצועים של מערך המכירות, מו"מ וכישורי השפעה בתוך ארגון, ופיתוח כריזמה מנהיגותית.
 מנטור, מרצה ומייעץ בתוכניות למנהלים וייזמים של אוניברסיטת ברקלי, קליפורניה, ועבור בית הספר גולדמן למדיניות ציבורית באוניברסיטת ברקלי
 יו"ר ומייסד משותף (1992) ביחד עם ארז אלמוגי של "המרכז לאימונים בעסקים". החברה מתמחה בתהליכים לשיפור הרווחיות של ארגונים באמצעות השקעה בכישורי הניהול, המכירות והשירות של מנהלים ועובדים בארגונים.
 מחבר הספר "שיווק אינטימי" (1999), שנבחר לאחד מ"עשרת ספרי הניהול של העשור" על ידי ירחון המנהלים "סטטוס". מהדורה עדכנית המותאמת לעידן הרשתות החברתיות, משווקת כיום באנגלית בלבד, באמצעות אמזון. (מהדורה מודפסת וקינדל)
 מחבר הספר "סודות השכנוע וההשפעה של אובמה"(הוצאת מטר), ביחד עם נילי פרץ. מהדורה מעודכנת של הספר באנגלית, כולל גרסת קינדל, משווקת באמזון ובאתרי מכירת ספרים של הרשתות המובילות בארה"ב.
 "איש השיווק" של איגוד המפרסמים (ינואר 1997).
 מועמד בגמר תחרות "יזם השנה" המאורגנת על-ידי הפירמה הבינלאומית ארנסט אנד יאנג (2005).
 שימש כמרצה באוניברסיטת תל-אביב של הקורס "יסודות השיווק" לתלמידי תואר שני למנהל עסקים, ובמשך כעשור הנחה גם סדנת "פרזנטציה שיווקית" לסטודנטים.
 מנטור ויועץ ל"פרזנטציות למשקיעים" בתוכנית ה"אקסלרייטור" הראשונה בעולם של מייקרוסופט.
 אחת לחצי שנה מנחה בישראל את הסמינר המיוחד שפיתח "כיצד להרצות בהצלחה ולהפוך למרצה מבוקש". שני ימי הסמינר הבא יערכו בתאריכים 7 ו-14 ביולי 2013 בתל-אביב.

לא הצטרפת עד עכשיו? יש שתי אפשרויות. אחת – אינך מעוניין להתעדכן ברעיונות החדשים ביותר מספרי הניהול המובילים בעולם, או שיש לך דרכים טובות יותר להתעדכן. שתיים – הסתקרנת, ורצית לקרא עד הסוף, ורק אז להצטרף. אם זו הסיבה, הכנס פרטיך והצטרף.

צור קשר הזמנת ספר / דיסק / הרצאה
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר *
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
שם הספר /מדריך המבוקש *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי