ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

אמדוקס

אמדוקס

אמדוקס

חברת אמדוקס היא מפתחת של תוכנות ושירותים למערכות חיוב לקוחות (בילינג) וניהול קשרי לקוחות (CRM).
החברה התאגדה בגרנזי בשנת 1988, משרדיה שוכנים בצ'סטרפילד, פרבר של סנט לואיס, מיזורי שבארצות הברית, והנהלתה הבכירה נמצאת ברעננה. לקוחותיה הם בעיקר מהסקטור הציבורי ומתחום הטלקומוניקציה, ובהם חברות ענק כגון: AT&T, Sprint-Nextel, Vodafone, T-Mobile.
החברה נוסדה בישראל בשנת 1982, כחטיבה בשם "עורק אינפורמיישן" (Aurec Information and Directory Systems) בקבוצת עורק שבשליטת מוריס קהאן והאחים צבי ושמואל מיתר. היא החלה כמיזם בתחומי המחשוב של חברת דפי זהב שאף היא הייתה אז בבעלות קבוצת עורק. עם חתימת החוזה לאספקת תוכנת מדריכי דפי זהב לחברת הטלפונים האמריקאית SBC (כיום AT&T) ב-1985, רכשה חברת SBC ‏ 50% מהבעלות על החברה, ושינתה את שמה לאמדוקס. בשנת 1998 הנפיקה קבוצת עורק את מניות אמדוקס לציבור, במחיר של 14 דולר למניה, לפי שווי שוק של 2.75 מיליארד דולר.
לאמדוקס יש מרכזי פיתוח במגוון רחב של מדינות, ובהן: ישראל, הודו, ארצות הברית, קפריסין וברזיל.
ב-15 בנובמבר 2010 החליף אלי גלמן את דב בהרב כמנכ"ל ונשיא אמדוקס.

מוצרי אמדוקס

במשך הזמן הפכה אמדוקס למפתחת מערכות הבילינג הגדולה בעולם, כיום מוצריה משווקים בכ-60 מדינות והיא מספקת שירותים לכ־90% מחברות הטלפון בארצות הברית.
מוצר המדף הבסיסי העיקרי של אמדוקס הוא מערכת CRM משולבת מנוע בילינג וקטלוג מוצרים לשימוש בארגונים גדולים, מוצר הבסיס כולל התאמות לעולם הטלקומוניקציה בכלל והסלולר בפרט. עם התפתחות המוצרים והגרסאות תוספות שנדרשו ללקוחות מסוימים הוטמעו לגרסתו הבאה של מוצג המדף.
דוגמאות לחברות מהעולם המשתמשות במוצרי אמדוקס: AT&T, BT Group, Sprint, T-Mobile, Vodafone, Bell Canada, Rogers Communications, Telekom Austria ועוד
בישראל חברות הסלולר סלקום‏[1] ופלאפון רכשו מוצרים שונים של אמדוקס, במרכזם המוצר Amdocs Clarify Classic Client כאשר בסלקום רק עובדי אמדוקס משמשים כמפתחי התוכנה ומרביתם עובדים בבית הלקוח ובפלאפון כלל הפיתוחים מבוצעים על ידי אנשי הפיתוח של פלאפון מלבד תמיכה בתקלות שמוגדרות ליבה וקו שלישי (Core). שתי החברות רכשו את המוצר בשנת 2000, עליו בוצעו התאמות (Customization) מקומיות רבות כדי להתאים למוצרים השונים ולתהליכי השירות הייחודיים. אותו המוצר שנרכש ב-2000 משמש כמערכת העיקרית לניהול קשרי לקוחות עד היום (נכון לאקטובר 2012).
דוגמה נוספת היא חברת בטר פלייס הישראלית המשתמשת במוצר Amdocs Clarify Smart Client, עליו בוצעו התאמות רבות לעולם הרכב וצריכת האנרגיה שעד היום לא נדרשו מאמדוקס בעולם הטלקומוניקציה. המפתחים עבור פרויקט זה כולם עובדי אמדוקס ומרביתם יושבים בבית הלקוח.

http://www.amdocs.com/

  • צור קשר
אמדוקס

מוצר המדף הבסיסי העיקרי של אמדוקס הוא מערכת CRM משולבת מנוע בילינג וקטלוג מוצרים לשימוש בארגונים גדולים, מוצר הבסיס כולל התאמות לעולם הטלקומוניקציה בכלל והסלולר בפרט. עם התפתחות המוצרים והגרסאות תוספות שנדרשו ללקוחות מסוימים הוטמעו לגרסתו הבאה של מוצג המדף.
דוגמאות לחברות מהעולם המשתמשות במוצרי אמדוקס: AT&T, BT Group, Sprint, T-Mobile, Vodafone, Bell Canada, Rogers Communications, Telekom Austria ועוד

מוצרי אמדוקס 


Customer Management

Revenue Management

Operations Support Systems (OSS)

Network Control

Digital Services

Unified Foundation

About Customer Experience Systems (CES)

Advertising & Media

Cable, Satellite & Online Television

Compact Convergence

Support Services

אמדוקס
שם איש קשר:לפרטים ולהזמנה – אנא מלאו טופס צור קשר >>
צור קשר עם בית העסק
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
בית העסק/השירות המבוקש *
חובה לציין שם מלא
פירוט הפנייה *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי