ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

מוזיאון ישראל הצטרף לפרויקט האומנות של גוגל

 

מוזיאון ישראל הצטרף היום (ג') לפרויקט האומנות של גוגל (Google Art Project), והשיק גלריה וירטואלית בה יוצגו מאות יצירות אמנות חשובות לצפיית גולשים ברחבי
העולם.

http://www.googleartproject.com/
 

הפרויקט כולל 520 מהמוצגים החשובים ביותר באוספיו הגדולים של מוזיאון ישראל המוצגים ברזולוציה גבוהה, ומאפשר לבחון אותם לפרטיהם ולקרוא מידע על המוצגים ועל האמנים שיצרו אותם. הגולשים יכולים לדפדף בתוכן לפי שמות האמנים, יצירותיהם, סוג האמנות, שם המוזיאון, מדינות, אוספים ותקופות היסטוריות. כמו כן, ניתן לשוטט גם באופן וירטואלי ברחבי המוזיאון וגניו, ובאולמות תצוגת הקבע של המוזיאון, באמצעות טכנולוגיית Google Street View.

עם המוצגים החשובים שיוצגו בפרויקט נמנים מדליון ארד של טיטוס (מטבע נדיר ועתיק המתוארך לשנת 80 לספירה) וחבצלות המים מאת קלוד מונה (1907), אחד הציורים המפורסמים מבין נופי המים של הצייר הנודע.

לדברי פרופ' יוסי מטיאס, מנכ"ל מרכז המחקר והפיתוח של גוגל בישראל, "בכמה הקשות עכבר יכולים המשתמשים לגלות מבחר עצום של ציורים, פסלים, אמנות רחוב וצילומים. איכות התמונה ויכולת הצפייה והתקריב מאפשרים לשוחרי האמנות לגלות היבטים דקים של הציורים ומוצגים אחרים אשר מעולם לא נצפו כה מקרוב".

גיגה פיקסל: מעבר ליכולות העין האנושית

הצטרפות מוזיאון ישראל היא חלק מהרחבה גלובלית של פרויקט Google Art, המונה כיום 151 שותפים ב-40 מדינות.יותר מ-30,000 מוצגים ברזולוציה גבוהה ממוזיאונים ברחבי העולם זמינים כעת לצפייה, לעומת 1,000 היצירות המקוריות שהיו זמינות לצפייה עם השקת הפרויקט.

במסגרת הפרויקט, בחרו 44 מוזיאונים יצירת אומנות אחת שצולמה לפרטי פרטים ברזולוציה גבוהה במיוחד. טכנולוגיה זו, הנקראת "גיגה- פיקסל", מכילה קרוב ל-7 מיליארד פיקסלים בתמונה אחת, המאפשרים לצופים לחקור פרטים של משיחות המכחול ושל הפטינה (ציפוי) הרבה מעבר ליכולתה של עין אנושית.

בנוסף, תכונת Create an Artwork Collection ("צור אוסף אמנות") מאפשרת למשתמשים לשמור תמונות של יצירות ספציפיות, ולהקים אוסף פרטי משלהם. ניתן להוסיף
הערות לכל תמונה ולשתף משתמשים אחרים באוספים שלמים.

נענע10 Online

 

  • צור קשר
מוזיאון ישראל הצטרף לפרויקט האומנות של גוגל
מוזיאון ישראל הצטרף לפרויקט האומנות של גוגל
שם איש קשר:לפרטים ולהזמנה – אנא מלאו טופס צור קשר >>
צור קשר עם בית העסק
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
בית העסק/השירות המבוקש *
חובה לציין שם מלא
פירוט הפנייה *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי