ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

חברת קלדור - שערים חשמליים - שערי כניסה ועוד

 חברת קלדור - שערים חשמליים - שערי כניסה ועוד

במסגריית קל דור, המתמחה במסגרות אומנותית באלומיניום, תוכלו למצוא את הפתרון המושלם עבורכם לעבודות מסגרות ייחודיות ואיכותיות. יוסי נחמני, הבעלים והמייסד של מסגריית קל דור, הקים את המסגרייה המיוחדת לפני חמש שנים ביחד עם מוטי מטודי כאשר הם החליטו להקדיש את הידע הרב שצברו במסגרות ובאומנות המתכת (יוסי עוסק במסגרות כבר 13 שנה ומוטי עובד איתו כ 8 שנים מתוכן, קודם כשכיר ואחר כך כשותף) כדי לשלב בין יצירתיות לפרקטיות ביצור גדרות ושערים, שערי חנייה חשמליים ומוצרי מסגרות נוספים בעלי אופי אומנותי וייחודי.

האלומיניום הוא חומר עמיד מאוד וקל משקל, ולכן הוא אידיאלי ליצירת שערים חשמליים גדולים לחניה, גדרות, שערי כניסה, מעקות מסוגננים ועוד. מוצרי מסגרות לבית (פנים וחוץ) יכולים להפוך את הבית ליצירת אומנות של ממש. בקל דור משלבים בשערים גם זכוכית צבעונית וחיתוכי לייזר, התורמים לייחודיות של המוצר המוגמר.

שערים חשמליים
שעריים חשמליים בכניסה לבית הם הדבר הראשון שרואים כשמגיעים הביתה. שערים חשמליים אומנותיים מאלומיניום הם קלים, עמידים ונוחים להפעלה. במסגרית קל דור ישמחו להתאים לכם את השער החשמלי הנכון עבורכם, תוך מתן שירות אישי ואמין לכל אורך הדרך, בעת התכנון, ההרכבה והאחזקה

שער חנייה
בשערי חניה חשוב כי הפתיחה מרחוק תהיה נוחה ובטיחותית. במסגריית קל דור מייצרים שערי חניה בעלי מנועים איטלקיים איכותיים ובטיחותיים ומחומרים איכותיים העומדים בתקן. מסגרית קל דור מתמחה ביצור שערים ממתכת האלומיניום, הקלה והעמידה, האידיאלית ליצור שערי חניה.

שערי כניסה
שערי הכניסה הם הדלת האמיתית לבית שלכם. במסגריית קל דור ישמחו ליצור עבורכם שערי כניסה אומנותיים ומעוצבים מאלומיניום משולב בזכוכית צבעונית. הנסיון באומנות המתכת שנצבר על פני שנים הוא הבסיס למוצרים הייחודיים של מסגרית קל דור.

 

  • צור קשר
חברת קלדור - שערים חשמליים - שערי כניסה ועוד
חברת קלדור - שערים חשמליים - שערי כניסה ועוד
TOP10 מועדון העסקים המומלצים - צור קשר
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר *
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
שם בית העסק המבוקש *
חובה לציין שם מלא
רשום פנייתך *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי