Hypatia היפתיה
חברת Hypatia מודלים שיווקיים עוסקת במתן פתרונות מתקדמים בשיווק והטמעתם.
Hypatia (היפתיה) היא החברה היחידה בישראל המתמקדת במודלים מתחום השיווק ומתמחה בהם.מאז הקמתה, בשנת 2000 ועד היום ערכה החברה פרויקטים מגוונים עבור החברות המובילות במשק, וזאת בהצלחה ניכרת.
מנכ"ל Hypatia, רומי אל עמי, מביא עימו 15 שנה של ניסיון בשיווק מבסיסי נתונים, בניית
אסטרטגיות שיווקיות, בניית מודלים וכריית מידע (Data mining), מערכות מידע והיכרות מעמיקה של עולם ה-CRM האנליטי וה- Campaign Management.
התפיסה הייחודית של Hypatia (היפתיה) בפיתוח פתרונות אנליטיים לחברות דוגלת בשילוב הבנה שיווקית, הבנה מעמיקה במסדי נתונים (DB/DWH) ויכולות סטטיסטיות גבוהות בכריית מידע. רק שילוב של השלושה נותן מענה כולל לצרכי המערכת.
הפתרונות של חברת היפתיה - הטמעת Campaign Management, פיתוח מודלים סטטיסטיים ל-Cross sell ו-Upsell, חישובי ערך לקוח, סגמנטציה, מניעת נטישה,אופטימיזציה בפעילות טלמרקטינג (telemarketing).
Result Accelerator - אחד המוצרים של חברת היפתיה משלב את עולמות של כריית מידע (data mining) עם עולם הטלמרקטינג (telemarketing). מוצר זה מתמודד עם האתגרים העומדים למול לכל מוקד טלמרקטינג ומביא לשיפור משמעותי במכירות של כל מוקד שיחות יוצאות. שימוש במוצר זה מבטיח שיפור התוצאות ב-20% ויותר! מוקדי הטלמרקטינג (telemarketing) בהם הוטמע Result Accelerator ובשימוש במגוון פרויקטים : בזק אונליין, DBTEL.