ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

חברת ש.ב.א- פרקטים - שטיחים ועוד

חברת ש.ב.א- פרקטים - שטיחים ועוד

כולם יודעים למכור חיפויי רצפה. אנחנו יודעים גם לספר את הסיפור שלהם. 

בחירת ציפוי רצפה היא תהליך המכניס את הלקוח לעולם מופלא של חומרים, מרקמים, טכנולוגיות חדשות ועיצובים, המשפיעים על קבלת ההחלטה. למרות שמדובר על החלק הנמוך ביותר בחדר, בחירה מדויקת של חיפוי רצפה, "תרים" את החדר לגבהים חדשים ותעניק לו את הטאצ' המסוים הזה שתמיד חלמת עליו. לשם כך אנחנו כאן. חברת ש.ב.א מובילה את מהפכת עיצוב הרצפות, עם מגוון רחב של מוצרים ומגוון כלים לבחינת התאמת פתרון החיפוי ללקוח. אנו מתמחים ביבוא, שיווק והתאמת פתרונות חיפויי רצפה לסיטונאים, פרוייקטים ופרטיים, מאז 1965. אנו משמשים כיבואנים הבלעדיים של מיטב המותגים המובילים בעולם ומציעים מגוון פתרונות עיצוביים מתקדמים לבית ולמשרד, תוך שימת דגש על מודעות לבניה ירוקה ולשמירה על איכות הסביבה. כחברים מייסדים במועצה לבניה ירוקה, אנו מקפידים על סטנדרטים גבוהים לשמירה על סביבה בת קיימא במרחב הבנוי.

לרשותך עומדים 3 עולמות תוכן לבחירה:
פתרונות עץ ולמינציה – פרקטים דו שכבתיים ותלת שכבתיים, מעץ מלא, בצורות גימור שונות ומסוגי עץ רבים, ביניהם: אלון, בוק, מייפל, דובדבן, מיילה, מרבאו, ג'טובה, דוסייה ועוד. כל זאת לצד פתרונות של פרקטים סינתטיים (למינציה) דמוי עץ השומרים על איכותם לאורך זמן.
שטיחים ואריחי שטיחים – דוגמאות של מעצבי השטיחים המובילים בעולם, עומדות לרשותכם בש.ב.א. אנו מעניקים שירותי התאמה והתקנה לכל סוגי המבנים, לרבות מבני ציבור, משרדים, מלונות, אולמות אירועים, מגורים פרטיים ועוד. בנוסף, אנו מתמחים בהתאמה של שטיחים בעלי משקל וצפיפות גבוהים המותאמים לאזורים בעלי שחיקה גבוהה.
רצפות גמישות – יריעות ואריחי PVC, פרקט פולימרי (אריחי LVT - Luxury Vinyl Tiles), המתאימים ליישומים מסחריים, חדרי ניתוח, אולמות ייצור, שדות תעופה, מרכזים מסחריים ועוד. רצפות גמישות עמידות בפני תנועה גבוהה, קלות לניקוי ותחזוקה ומגיעות במגוון צבעים וצורות, לרבות רצפות דמויות שיש, פרקט וכדומה.

בין לקוחותינו ניתן למנות כ-200 חנויות סיטונאיות ברחבי הארץ, לקוחות פרטיים, קבלנים, יזמים, חברות עסקיות וגופים ציבוריים. בין הפרויקטים הרבים שבצענו בארץ ובעולם, ניתן למנות בתי מלון, אולמות אירועים, בניני משרדים, בתי חולים, חברות היי-טק, מוזיאונים, ספריות, חנויות ובתי מגורים מפוארים. לרשותינו עומד מרכז לוגיסטי יעודי הנפרש על פני כ-3000 מ"ר, דרכו פועל מערך ההפצה שלנו הערוך לתת שירות ומענה מדרגה ראשונה לכל לקוחותינו. מחלקת הפרויקטים שלנו מלווה את הלקוח משלב האפיון וההתאמה ועד אחרי שלב ההתקנה, תוך מתן אחריות מלאה על טיב המוצר ואיכות העבודה. אנחנו לא מהססים לחדש, להעיז ולהציע ללקוחותינו ולאדריכלי הפרויקטים, כלים חדשים ומיוחדים להתאמה של חיפוי הרצפה לאמירה הכללית של החלל. אנו מאמינים כי גישה זו יכולה להפוך את העולם השטוח של חיפויי רצפה, לעולם תלת מימד, מעניין ומסעיר במיוחד

 

  • צור קשר
חברת ש.ב.א- פרקטים - שטיחים ועוד
חברת ש.ב.א- פרקטים - שטיחים ועוד
שם איש קשר:לפרטים ולהזמנה – אנא מלאו טופס צור קשר >>
TOP10 מועדון העסקים המומלצים - צור קשר
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר *
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
שם בית העסק המבוקש *
חובה לציין שם מלא
רשום פנייתך *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי