המתכון להצלחה של KARE במפת הקמעונאות העולמית הוא מגוון רחב של סגנונות עיצוב.
בעוד רשתות כדוגמת איקאה פועלות בשוק ה"מיינסטרים" –סיגנון עיצוב הפונה לטעם של ההמון,הרי ש KARE מתמחה בקשת רחבה של סגנונות : מרטרו,ווינטג' ועד לסגנון רוק סטאר נוצץ.ליצירת אוירה יחודית ולא שיגרתית-מה שהופך את המותג לחביבם של המעצבים והסטייליסטים באשר הם.
החל מ2004 החלה ההתרחבות הבינלאומית בשני מודלים:הפצה בנקודות מכירה וחנויות בזיכיון.היום יש ברחבי העולם 500 נקודות מכירה ו45 חנויות קארה.
מספר ציטוטים מתוך ראיון עם פיטר שונהופן –מנכל ובעלים של חברת קארה העולמית,
אודות משנתו ופילוסופיית העסק:
CREATIVITY IS SUCCESS
רעיונות טובים הם המנוע שמוביל את החברה,ומעניקים לה את אופייה החדשני והעדכני.
הסלוגן של KARE הוא:MORE STYLE THAN MONEY
הרעיון מאחורי הסלוגן הוא שעיצוב הבית יכול להיות חויה מרגשת וללא פשרות-גם במחירים סבירים לחלוטין.זה לא אומר שהמחירים זולים-אבל KARE נותנים יותר ערך בפחות כסף