ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

אפליקציות חדשות בסלולר - לבעלי רכב

 


 האפליקציות החיוניות לבעלי רכב

רינת אקשטיין | 7/8/2013 NRG

האפליקציה שתבדוק לכם את הלחץ האוויר בגלגלים 
נשים יקרות וגם גברים חסר סדר ניחושים ובדיקות על ידי מד הלחץ בתחנות הדלק. להלן אפליקציה פשוטה שבצילום אחד תגיד להם מה מצבו של הגלגל. מדובר בפתרון פשוט ומבריק, המשלב טכנולוגיות של עיבוד תמונה יחד עם אלגוריתמים מדויקים. כל מה שצריך לעשות זה לוודא שהאוטו חונה על משטח אופקי והצמיגים נראים במלואם ולא מוסתרים ע"י מדרכה או מכשולים ולסרוק את הגלגלים. יש גם סרטון הדרכה יעיל.  
הורדה 

איפה החניתי את הרכב שלי -האפליקציה שתמצא לנו את הרכב.
מדובר באפליקציה שבשילוב עם מערכת הGPS מאפשרת לאתר את הרכב כמעט מכל מקום. בנוסף עם האפליקציה הזו תוכלו לתכנת את הסמארטפון כך שיוכל לעדכן אתכם אם הרכב מגיע לאזורים מסוימים, או שתקבלו התראת מהירות אם תיסעו מהר מידי. 
 להורדה 

 אפליקציות  נוספות 

רדיו חזק
אם רשימת ההשמעה שלכם כבר מיצתה את עצמה ובא לכם לגלות מוזיקה חדשה להלן אפליקציה שתשדרג לכם את הרדיו במכונית. כמובן לשם כך צריך לרדיו חיבור אינטרנטי. מדובר באפליקציה שמאפשרת לכם קשר עם 42,000 תחנות רדיו מרחבי העולם במחיר של 19.90 שקלים. 
להורדה 

נלחמים בעבריינים או מתחילים עם בעלת הרכב
רובנו לא פעם מתעצבנים על נהג שחתך אותנו או שבדיוק חנה בחניית נכים. כנגד המצב הזה הומצאה אפליקציית השיתוף החברתי הזאת שעוזרת לאתר עברייני כבישים. ברשת הזו תוכלו לשתף תמונה וטקסט בליווי מספר רכב של נהג פרוע, וכן, להלשין אם הרכב חנה בחניית נכים או לא עצר לפני מעבר חצייה. האפליקציה משתפת חיפוש מידע בהקשת מספר רישוי. היא כוללת גם תשובות לשאלות כמו מה ההיסטוריה של הרכב? מי נהג בו? האם כדאי לרכוש אותו? בנוסף ניתן דרכה גם להתחיל עם הנהגת. 
להורדה 

מסרונים וסטטוסים בעל פה
האפליקציה הזו תעזור לכם לנהוג באחריות גם כשהסמארטפון נמצא לידכם. כידוע שרבים מהנהגים עסוקים בזמן הנהיגה בקבלת מיילים, שליחת סמסים, קריאת הודעות, סטטוסים בפייסבוק. לשם כך תוכננה האפליקציה הזו שמאפשרת לנהג להישאר מרוכז בנהיגה כיון שהיא מקריאה לו בעצמה את הסטטוסים, המיילים והמסרונים. אז שתהיה נסיעה בטוחה! 
 להורדה