ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

יעקב לייב רכש את פעילות YCD בישראל

איש העסקים, עו"ד יריב לרנר, מבעלי נטלי, רשת קפה לנדוור, קניון 'אם הדרך', ליאם הנדסה, וקווינקו, השלים, יחד עם שותפו יעקב לייב, את רכישת פעילותה בישראל של חברת YCD Multimedia. הרכישה, שהיקפה כ-10 מיליון שקלים, בוצעה על-ידי חברת Virtual Atmosphere, שבשליטת לרנר ולייב. Virtual Atmosphere, המספקת פתרונת מדיה דיגיטלית, איחדה לא מכבר לפעילותה את פעילות חברת AV דיגיטל, המתמחה בשירותי מוזיקה בבתי עסק. לייב ישמש כמנכ"ל החברה החדשה, שתמותג תחת השם YCD Atmosphere. מעל 30 עובדי YCD Multimedia ייקלטו בפעילות YCD Atmosphere.

YCD Multimedia, שהוקמה ב-1999 על-ידי נועם לבבי ודני זאבי, מספקת לחברות וארגונים ברחבי העולם, במגזר הקמעונאי ובענפים אחרים, פתרונות מדיה דיגיטלית ויישומים מתקדמים - כשהיא משרתת מעל 2000 לקוחות. באוקטובר 2011 רכשה YCD Multimedia את C-nario, חברה המתמחה בתחום פתרונות תוכנה לתצוגות דיגיטליות.

עו"ד לרנר מוכר בתעשיה כמי שרוכש עסקים בעלי פוטנציאל צמיחה. בשנת 2001 רכש מהכשרת הישוב את חברת נטלי, המספקת שירותי חירום רפואיים שהייתה אז בקשיים. כיום מוכרת החברה כמובילה בתחום הטלרפואה ושירותי הביטחון והסיוע בישראל. ב-2003 הקים את החברה הקבלנית ליאם הנדסה, במאי 2011 נכנס לרנר כשותף ב-25% ברשת קפה לנדוור, בינואר 2012 הוא רכש את השליטה בחברת ליש כביש החוף - המחזיקה בקניון "אם הדרך" - חברה-בת של פולאר השקעות וביוני 2013 נכנס לרנר בהשקעה בחברת-הבת של חברת קווינקו, שבשליטת יגאל זילכה. יעקב לייב, שותפו של עו"ד לרנר, הוא בעלים ומנכ"ל חברת JCall, המתמחה בפתרונות מכירה במיקור חוץ, לגופים המובילים במשק. לייב ימשיך לכהן כמנכ"לה, במקביל לתפקידו החדש כמנכ"ל YCD Atmosphere.

"יש לנו הזדמנות לבנות את אחד הגופים היותר מתמחים והיותר חזקים בזירה הישראלית, בחדשנות, בסל השירותים ללקוח ובהיצע הפתרונות הרחב", אומר לייב. "הגופים שהתמזגו מביאים עימם הרבה מאוד ניסיון בתחום יצירת חוויית הלקוח. החברה תעמיד לרשות הלקוחות, בתי עסק, חנויות, מוסדות ציבור, ארגונים ורשתות קמעונאיות, את עורכי המוזיקה והווידאו מהמובילים בשוק, סטודיו ארט, צוותי חשיבה וקריאייטיב ופיתוח לחומרה ותוכנה ייעודיים לעסק. הלקוחות, קטנים כגדולים, יקבלו מענה לכל הצרכים שלהם תחת גג אחד עם שירות מלא של 24/7 אמיתי בפריסה ארצית".

אודות YCD Atmosphere

חברת YCD Atmosphere, מספקת פתרונות מדיה דיגיטלית חכמים (מוזיקה ווידאו) לחברות, בתי עסק מתחומי ההסעדה, אופנה, חיי לילה ולייף סטייל, קמעונאים, גופים מוסדיים וארגונים בישראל. הפתרונות של YCD Atmosphere מסייעים למשוך לקוחות, לחזק את המותג ולעודד מכירות - תוך יצירת חויית לקוח שונה וייחודית לכל עסק. ההיצע של YCD Atmosphere משלב אסטרטגיה, שירותים מקצועיים של 24/7, פריסה ארצית וטכנולוגיה ייחודית. לחברה יש כיום למעלה מ-4000 לקוחות, הכוללים תמהיל מגוון של בתי עסק כמו גם מותגים מהגדולים והמוכרים ביותר בישראל. אתר: [קישור]
 

תאריך: 29/07/2013  |  עודכן: 30/07/2013