ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

חברת אבטחה - וולקן עוצמה יעוץ ובטחון בע"מ

 חברת אבטחה - וולקן עוצמה יעוץ ובטחון בע"מ

חברת אבטחה וולקן מנוהלת על ידי אנשי שטח מקצועיים, אשר יודעים כיצד לארגן את אנשיהם בשטח בצורה הנכונה ביותר ליצירת ההגנה הטובה ביותר. יתרה מזאת, המנהלים יודעים לפקח על עובדיהם על מנת לוודא שעושים עבודתם נאמנה. הלקוח עומד במרכז, ומנהלי החברה מקפידים על קשר שוטף איתו על מנת לעדכנו בפרטי מערך האבטחה וכדי לשמוע את חוות דעתו על השירות שמקבל.

לחברת וולקן אישורים מיוחדים לפעול בתחום האבטחה מטעם רשויות המדינה. לחברת האבטחה אישור ממשרד המשפטים, אישור "מפעל ראוי" ממשרד הפנים ואישור מיוחד ממשטרת ישראל. כל האישורים הללו מוכיחים את מידת המקצוענות הרבה ואת העבודה הטובה שמבצעת החברה, שמוערכת על ידי גופים רשמיים.

אבטחת וילות ובתים פרטיים
כיום בעלי הממון ואנשי ציבור חשופים לסכנות רבות מצד יריבים או אפילו פושעים. בשנים האחרונות רבים הם המקרים בהם ראשי ערים, פוליטיקאים, שופטים ואנשי עסקים מצליחים קיבלו איומים, ואף נפגעו מפעולות אלימות.
חברת אבטחה וולקן מציעה לאותם אנשים המרגישים מאוימים שירותי אבטחה צמודים. לקוחות החברה נהנים משירות של מאבטחים מקצועיים מיומנים שיעשו הכול על מנת להגן על ביתכם. בידי המאבטחים ציוד מתקדם שיעזור להם להגן על כל בית, כמה גדול שלא יהיה. כך למשל מערכות אזעקה מתוחכמות, ציוד צילום והקלטה ועוד.
פרט לאבטחת המבנה, חברת אבטחה וולקן מספקת שם שירותי אבטחת אישים. שירות זה דומה בעצמם לשירות שמקבלים ראשי ממשלה ואישים ציבוריים בכירים. שומר ראש יוצמד ללקוח, והמאבטח ימנע מכל גורם זר מלהתקרב לאיש עליו מגן. אבטחה אישית תפתור אנשים מהטרדות של עיתונאים וצלמים, וכמובן תגן על חייהם במידה ויתעורר הצורך.

  • צור קשר
חברת אבטחה - וולקן עוצמה יעוץ ובטחון בע"מ
חברת אבטחה - וולקן עוצמה יעוץ ובטחון בע"מ
TOP10 מועדון העסקים המומלצים - צור קשר
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר *
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
שם בית העסק המבוקש *
חובה לציין שם מלא
רשום פנייתך *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי