ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

פלג דלתות - דלתות כניסה - דלתות פנים ועוד

 פלג דלתות - דלתות כניסה - דלתות פנים ועוד

 חברת פלג דלתות עוסקת מזה 30 שנה בייצור, יבוא ושיווק של כל סוגי הדלתות, החברה צברה ניסיון רב עם השנים, והיא נהנית היום ממוניטין רב בשוק הדלתות ונחשבת לחברה מקצועית ומנוסה המספקת שירות איכותי ומוצרים מוגמרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

את שלל הדלתות של פלג דלתות ניתן לראות באולם תצוגה מרשים הנמצא בצמוד לנגריה המשוכללת שלנו שעובדת בעזרת טכנולוגיות מתקדמות ששינו את ענף ייצור הדלתות מקצה לקצה.
היום כשאנו חיים בעידן שבו כל לקוח מעוניין במוצר המותאם לטעמו האישי, אצל פלג דלתות תמצאו אנשי מקצוע המתמחים בייצור דלתות המותאמות לטעמו האישי של הלקוח, ובייצור דלתות בהתאם להזמנה האישית של הלקוח.

הנגרייה שלנו עמוסה בשפע של חומרי גלם איכותיים שמהם ניתן לייצר דלתות מסוגים שונים, ויש בה את הצוותים המקצועיים הטובים ביותר והמיומנים ביותר , שיודעים לעבוד עם המכשור המתקדם ביותר ועם שיטות הייצור המתקדמות ביותר. מי שיזמין דלת בפלג דלתות יוכל למצוא גם דלתות שאינן בסטנדרטים הרגילים, ויוכל לבחור מגוון עצובים ופרזולים לדלת , החל מעיצוב קלאסי וכלה בעיצוב יוקרתי.
לפלג דלתות מעגל לקוחות נרחב החל מלקוחות פרטיים וכלה בלקוחות עסקיים כמו מוסדות ציבור או עסקים פרטיים. אז אם אתם שוקלים להחליף את דלתות הפנים המיושנות שבביתכם , או את דלת הכניסה שכבר מזמן לא באופנה זכרו שאנו בפלג דלתות הכתובת הנכונה , אצלנו תמצאו דלתות פנים ודלתות כניסה איכותיות ומעוצבות , שיוצרו מחומרי הגלם הטובים ביותר, וע"י אנשי המקצוע הטובים ביותר, שהשתמשו במכשור המתקדם ביותר.

CUPON1CUPON1CUPON1
pelegpelegpeleg
  קופון לדלתות כניסה
     לחץ לפרטים

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • צור קשר
פלג דלתות - דלתות כניסה - דלתות פנים ועוד
פלג דלתות - דלתות כניסה - דלתות פנים ועוד
TOP10 מועדון העסקים המומלצים - צור קשר
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר *
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
שם בית העסק המבוקש *
חובה לציין שם מלא
רשום פנייתך *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי