ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

אסטרטגיה שיווקית לחו"ל כבסיס להכנת תוכנית שיווקית- EX
  • תוכנית הלימודים
  • מרצים
  • מידע כללי
  • מוסדות לימוד
  • צור קשר
  • צור קשר

אסטרטגיה שיווקית לחו"ל כבסיס להכנת תוכנית שיווקית- EX
טיפים לשיפור ביצועי החברה במונחי החזר השקעה

בעולם העסקים התחרותי חייבת כל חברה מייצאת ליזום ולנוע בעקביות באם ברצונה לשרוד.
אסטרטגיה שיווקית של חברה בנויה משילוב של מצפן ומנוע המובילים אותה בכיוון הנכון.
תוכנית שיווקית הינה תרגום של האסטרטגיה השיווקית של החברה לתוכנית עבודה אופרטיבית.
המפגש יאפשר לחברות מייצאות לרכוש כלים לפיתוח אסטרטגיה שיווקית ולתרגומה לתוכנית עבודה.
פרק הסיום של הסדנא עוסק בתנאים הכרחיים להוצאה לפועל של התוכנית.
מטרות הסדנא:
הצגת מסגרת חשיבתית (מודל) לגיבוש אסטרטגיה שיווקית.
הצגת השאלות האסטרטגיות העיקריות עליהן חייבת לענות חברה הפועלת בשווקים זרים.
הצגת מתודולוגיה מעשית להכנת תוכנית שיווקית כאמצעי לשיפור איכות ההחלטות בשיווק לחו"ל.
הסדנא מיועדת: למנכ"לים, מנהלי שיווק, מנהלי פיתוח עסקי, ומנהלי תחומים בחברות מייצאות.
מועד ומקום: ימי ראשון 13.5.2012 ו- 20.5.2012 בין השעות: 09.00 – 13.30, (התכנסות והרשמה 08.30 – 09.00 ) מכון היצוא, בית התעשייה רחוב המרד 29 תל- אביב (אולם ההרצאות , קומה 5 )
בתוכנית :
מפגש מס. 1 13.5.2012
המידע הדרוש לשם גיבוש אסטרטגיה שיווקית לחו"ל.
מודל SWOT וכיצד לזהות סוגיות עסקיות מרכזיות.
ניצול הזדמנויות או אסטרטגיה ממושמעת
זיהוי שווקים / לקוחות מרכזיים – קביעת סדרי עדיפויות.
מיצוב ובידול
זיהוי, בניה ושמירה על יתרון תחרותי
התוכנית השיווקית כחלק מהתוכנית העסקית
כיצד להכין תחזית מכירות ?
מבנים שונים של תוכניות שיווק: חברות הי-טק, מוצרים תעשייתיים, מוצרי צריכה
תוכנית שיווק עבור לקוחות אסטרטגיים – תפיסת Key Account Management
תנאים הכרחיים ליישום
מתי וכיצד לבצע Sanity check (בדיקת שפיות – העמדה במבחן של הנחות העבודה והמסקנות הנובעות מהן)
שאלות עיקריות בתוכנית שיווקית לחו"ל
הוצאה לפועל של תוכנית השיווק
מפגש מס. 2 20.5.– 2012

הכר את השוק שלך! - כיצד למצוא מידע באינטרנט על שווקים, ארגונים ואנשים (3 שעות)

· איתור מידע עסקי על חברות, ארגונים ושווקים
§ היכרות עם מקורות מידע חינמיים ברשת
§ איתור איגודים מקצועיים כמקור מידע עסקי על שווקים
§ מידע מתוך מחקרי שוק
§ מידע מתוך עיתונות מקצועית ומקומית
§ היכרות עם מקורות מידע מקצועיים
· איתור מידע עסקי וביוגראפי על בכירים ואנשי מפתח בארגונים
§ באמצעות מנועי חיפוש ייעודיים ברשת
§ באמצעות מקורות מידע מקצועיים
§ באמצעות כלי ווב 2.0 ורשתות חברתיות

בסדנא יוצגו Case Studies אשר יתארו את תהליך פיתוח האסטרטגיה השיווקית
מרכז מקצועי ומרצה: מר מיכאל גלי (MBA), יועץ שיווקי המתמחה באסטרטגיות וטקטיקות שיווק ופיתוח עסקי בינלאומי, מרצה בביה"ס למינהל עסקים של אוניברסיטת ת"א בתוכנית ה – MBA וה – EMBA . כותב בלוג בנושאי שיווק, מכירות ופיתוח עסקי בשווקים בינלאומיים http://mgconsulting.blogspot.com/. ומציג בו אוסף תובנות ומקרים אותם אסף יחד עם לקוחות וקולגות בעשרים השנים האחרונות בעבודת הייעוץ השוטפת בארץ ובחו"ל.
מרצה אורחת: גב' שרית חיים, מידענית עצמאית עם 17 שנות ניסיון כמידענית ומנהלת מרכז מידע בארגונים. מתמחה בחיפושי מידע עסקיים ובייעוץ למרכזי מידע וספריות. בעלת תואר שני מטעם אוניברסיטת בר-אילן בלימודי מידע ותואר ראשון בסוציולוגיה מטעם אוניברסיטת תל-אביב. מנהלת פורום המידענים בתעשייה (I-FISH).
דמי השתתפות לשני המפגשים: 600 ₪ לחברי מכון היצוא 900 ₪ לשאינם חברים
ההשתתפות מותנית בתשלום מראש. לא יתקבלו כתבי התחייבויות.
לתשומת לב!
על פי פקודת מס ההכנסה - הוצאות על השתלמויות עובדים לשם שמירת רמתם המקצועית יחושבו כהוצאה מוכרת לצרכי מס ואין ההשתלמות נחשבת כהטבה זקיפה המחייבת את העובד בתשלום מס.
הודעות ביטול תתקבלנה בכתב עד שלושה לפני הארוע. לאחר מועד זה לא יוחזר התשלום.

לפרטים ולהרשמה אנא מלאו טופס צור קשר ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם >>

  • צור קשר
איש קשר:

לפרטים ולהזמנה – אנא מלאו טופס צור קשר >>

צור קשר קורסים
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה / עצמאי
חובה לציין שם חברה
טלפון/סלולר *
חובה לציין טלפון
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
בחר:
Invalid Input
נושא הקורס
רשום הערותיך
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי