ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

אלום רענן - מערכות אלומיניום מעוצבות

אלום רענן נוסדה בתחילת שנות השבעים בישראל ע”י בני, המשמש גם כיום כבעלים וכמנכ”ל החברה. שמה של החברה ניתן לה משום החדשנות והקידמה אותן חרטה על דגלה מיום הקמתה, ומשום היותה שוכנת בעיר רעננה. בתחילת דרכה עסקה החברה בעיקר בייצור והתקנת תריסים בתוך מסגרות אלומיניום, שהחליפו את מסגרות העץ, שהיו נפוצות באותה תקופה.

חברת אלום רענן הינה עסק משפחתי. ככזו, שולבו בה בהדרגה אחיו הצעירים של בני וקרובי משפחה נוספים. כיום, העסק מעסיק כעשרה עובדים, שמרביתם מהווים בני משפחה. לכל אחד מן העובדים יש תפקיד מוגדר ומסגרת אחריות בתחומו, והם ניחנים באמינות, ביצירתיות ובקפדנות גבוהה בכל הנוגע לאיכות המוצר והשירות.

כמו בשאר ענפי הבנייה, בשלושת העשורים האחרונים, עבר תחום סגירת המפתחים בבתים פרטיים ובבנייני דירות לא מעט שינויים והתפתחויות. התריסים במסגרות האלומיניום חלפו מן העולם. במקומם פותחו מערכות אלומיניום מעוצבות, אטומות, מתקדמות וחכמות לסגירת מפתחים, זאת בשלל צבעים ודגמים מרהיבים ופרקטיים כאחד. אלום רענן הייתה ועודנה מחלוצות התפתחות זו, והיא מהווה את חוד החנית בענף.

העובדה שאין תקן אחיד לגודל ועיצוב של חלונות, הופכת את התחום למאוד דינאמי וחדשני. בכל בית פרטי או דירת מגורים מזמינים הלקוחות חלונות ותריסים בהתאם לעיצוב האישי והאדריכלי הרצוי. לאור ניסיוננו ארוך השנים, אנו, באלום רענן, יודעים לשלב בין פתרונות מעוצבים לפרקטיים בצורה המיטבית. כמו כן, הלקוחות מקבלים מאיתנו ליווי וייעוץ לאורך שלבי הבנייה השונים עד לקבלת מוצר מוגמר ומושלם.

  • צור קשר
אלום רענן - מערכות אלומיניום מעוצבות
אלום רענן - מערכות אלומיניום מעוצבות
שם איש קשר:לפרטים ולהזמנה – אנא מלאו טופס צור קשר >>
TOP10 מועדון העסקים המומלצים - צור קשר
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר *
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
שם בית העסק המבוקש *
חובה לציין שם מלא
רשום פנייתך *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי