ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

ארקדיה - ריצוף - אמבטיות - ברזים - כלים סניטרים ועוד

  ארקדיה - ריצוף - אמבטיות - ברזים - כלים סניטרים ועוד

תחום העיצוב בישראל, כמו כל תחומי התרבות נמצא בשנים האחרונות בתהליך של התפתחות מהירה תוך חשיפה מפרה לעולם התרבותי הרחב. חברת ויה ארקדיה פעילה מזה שנים רבות בחשיפת המעצב והצרכן הישראלי למיטב שבתרבות העיצוב בעולם.
לפני כשלושה עשורים, עיצבה המעצבת והפסלת ציונה שימשי את אולם התצוגה הראשון של הרשת בהרצלייה פיתוח. אולם שהכה גלים בענף ושימש כנקודת ציון בהתפתחותו. מאז, הפכה לרשת המובילה בתחומה לשיווק מוצרי גמר לעיצוב הבית, המשווקת אריחי פורצלן, שיש ואבן, פרקט, כלים סניטרים, ברזים, מקלחונים, אמבטיות, ארונות אמבט ואביזרים נלווים תוך מתן מגוון מעניין של פתרונות אדריכליים ועיצוביים.
מאז פתיחת הסניף הראשון, חזרה ויה ארקדיה וחידשה פניה, והיום גאה להציג את מתחם העיצוב החדש ברח' הלח"י בבני ברק, פרי יצירתה של המעצבת גל יערי, יצירה מיוחדת וחשובה, שנועדה להעשיר את עולם העיצוב בארץ לרווחתה של קהילת המעצבים ולקוחותיה. מתחם זה מיועד להיות ביתם החדש של אנשי העיצוב באשר הם - אותה חבורה מקצועית שהיא הקטר שדוחף את העשייה האסתטית בארץ, במגזר הפרטי והציבורי.
במסגרת מחויבותה של רשת ויה ארקדיה לעולם העיצוב בארץ, מציע המתחם החדש מקום ייחודי לאנשי מקצוע, אדריכלים ואנשי עיצוב, בו יוכלו למצוא את המלה אחרונה מכל רחבי העולם, בין אם מדובר בקולקציות ממיטב הספקים בעולם, ביניהם: Casa Mood , Bisazza Bagno , Momo Design , Catalano , Keramag , קולקציות של מעצבי העל , ביניהם: Marsel Wanders , Jaime Hayon , Antonio Cittero , Karim Rashid , אריחים שנעשים בעבודת יד לפי מסורת ים תיכונית עתיקת יומין במרוקו, עיצוב יפני תלת מימדי של חיפוי קירות וכמובן, המיטב שבעיצוב האיטלקי והאירופי.
חברת ויה ארקדיה נמצאת בבעלותה של קבוצת 'אפריקה ישראל תעשיות' ומפעילה 2 סניפים: מתחם העיצוב בבני ברק, ואולם תצוגה באזור התעשייה המערבי בראשל"צ.

  • צור קשר
ארקדיה - ריצוף - אמבטיות - ברזים - כלים סניטרים ועוד
ארקדיה - ריצוף - אמבטיות - ברזים - כלים סניטרים ועוד
שם איש קשר:לפרטים ולהזמנה – אנא מלאו טופס צור קשר >>
TOP10 מועדון העסקים המומלצים - צור קשר
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר *
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
שם בית העסק המבוקש *
חובה לציין שם מלא
רשום פנייתך *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי