ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

פרביטל - יבואנית ויצרנית שיש ואבן המובילה בישראל

 פרביטל - יבואנית ויצרנית שיש ואבן המובילה בישראל

פרביטל - יבואנית ויצרנית שיש ואבן המובילה בישראל. חברת פרביטל נוסדה ב-1956 ומאז היא החברה המובילה בעיבוד משטחי שיש. בעלי החברה - שלושת האחים לבית אביטל: דני, אילן ודדו, בבעלות החברה מפעל ייצור מהמתקדמים בתחומו בעולם, שלושה אולמות תצוגה, צוותים רחבים של ייעוץ, תיכנון, שירות והתקנה ומערך מורחב של שירות לקוחות.
פרביטל מיבאת בעצמה את חומרי הגלם הטבעיים: שיש, גרניט, אוניקס, טרוורטין וחומרים רבים אחרים. משאבים אלה מיועדים להגשמת החלומות הפרועים ביותר של לקוחות החברה, אם לציפוי משטחים ברחבי הבית, כגון מטבחים, או חדרי אמבטיה ואם לאיגון כיורים, קמינים וכל הזמנה אישית לפי צורף הלקוח.
היוא נעשה באופן עצמאי מכל רחבי תבל, המקומות מהם מיבאת פרביטל נבחרים בקפידה על ידי בעלי החברה. כל חומר, המיובא על ידי פרביטל עובר עיבוד עוד בטרם הגעתו לישראל, פעולה זו מבטיחה את עמידות החומרים ואיכותם לאורך זמן. לחברת פרביטל איכויות עיבוד ייחודיות ורמות גימור יוצאות דופן.
במהלך השנים הפכה פרביטל לחברה מובילה טכנולוגית בתחום השיש והאבן, באמצעות טכנולוגיה ומכשור חדשניים המאפשרים לחברה להגיע לרמות גימור ודיוק מהגבוהים בתחום וכמובן בעזרת עובדים מוכשרים ומיומנים.
פרביטל הינה אחד הכוחות המובילים בשוק השיש בארץ וזאת גם בזכות הצביון המשפחתי עליו שומרת החברה באדיקות, ייחודיות זו היא אחד מיתרונותיה הרבים של החברה בתחרות על ליבו וכמובן על כיסו של הלקוח, בין אם מדובר בקבלן בעל שם, הנמצא במהלכו של פרוייקט ענק ובין אם מדובר בישראל ישראלי מרמת גן שכל מאודו הוא שביעות רצונה של אשתו היקרה. בשני המקרים, יקבל הלקוח מוצר מצוין, אך מעבר לכך, יקבל גם שירות מצוין וליווי צמוד מהמחלקות השונות של פרביטל, החל ממחלקות הייעוץ, התכנון והביצוע בפועל על פי הסטנדרטים של החברה שהינם המחמירים והמתקדמים בארץ ועד לשירות שאחרי המכירה, בצורת משובים באמצעותם תוכל חברת פרביטל ללמוד, להתעדכן ולהשתפר באופן מתמיד.
ייחודיות החברה בולטת גם כאשר מסתכלים על היכולות אותן פיתחה החברה במהלך השנים - בשאיפה חסרת הפשרות ללכת אחרי החזון: לאפשר לכל לקוח, יהיה אשר יהיה, להביא את רצונותיו לידי ביטוי, ללא מגבלות כלל. חברת פרביטל משתתפת בתערוכות הנחשבות ביותר בארץ, בניהן תערוכת קאזה, הנערכת מדי שנה, בה מציגה החברה באופן קבוע את בשורת השיש של פרביטל לשנה העוקבת.

האדריכלים הטובים בארץ בכבר בחרו פרביטל - מה איתך?

  • צור קשר
פרביטל - יבואנית ויצרנית שיש ואבן המובילה בישראל
פרביטל - יבואנית ויצרנית שיש ואבן המובילה בישראל
שם איש קשר:לפרטים ולהזמנה – אנא מלאו טופס צור קשר >>
TOP10 מועדון העסקים המומלצים - צור קשר
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר *
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
שם בית העסק המבוקש *
חובה לציין שם מלא
רשום פנייתך *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי