ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

טורנדו - מערכות מיזוג אוויר

  טורנדו - מערכות מיזוג אוויר

חברת טורנדו מוצרי צריכה בע"מ נוסדה בשנת 1989 והינה חברה ישראלית בבעלות פרטית. החברה מתמחה במתן פתרונות בתחום מיזוג האוויר.
בתחילת דרכה שיווקה החברה את מזגניה רק בערוצי הפצה המתמחים בייעוץ ובהתקנת מזגנים, ברשתות שיווק המתמחות במיזוג אוויר ובאמצעות מתקינים מורשים. אולם, בשנת 2003 חברה חברת טורנדו לקונצרן בינלאומי מוביל בתחום מיזוג האוויר והחלה לייצר את מזגניה במפעל הייצור השלישי בגודלו בעולם, מידאה,המפעל מייצר את מזגני טורנדו באופן בלעדי לישראל.
המפעל מייצר יותר מ-23 מיליון מזגנים בשנה לכ-150 מדינות שונות ברחבי העולם. המפעל מייצר בסטנדרט איכות מהגבוהים בעולם, תוך עמידה בבקרת איכות בינלאומית עם פיקוח ישראלי ובתווי תקן בינלאומיים מחמירים. מחלקת המחקר והפיתוח של המפעל היא מהגדולות בעולם והינה בעלת ידע טכנולוגי עשיר. מחלקת ההנדסה של חברת טורנדו עובדת בסינרגיה מלאה מול מחלקת המחקר והפיתוח של המפעל, אשר מפתחת ומייצרת מזגנים על פי דרישת חברת טורנדו, תוך התאמה לצרכים הישראלים המשתנים.
בזכות איכות המוצרים ועמידות המזגן לאורך זמן הפך המותג "טורנדו" במהלך השנים למותג המזגנים המועדף בקרב המתקינים המקצוענים בתחום וזכה להערכתם ולהמלצתם.
בשנת 2007 הושק המותג "טורנדו" בקמפיין פרסומי והחל בשיווק בכל ערוצי ההפצה, לרבות רשתות חשמל וחנויות חשמל.
השפה התקשורתית המזוהה, החדשנית וההומוריסטית יצרה בולטות גבוהה למותג ועד מהרה הוא הפך למותג מזגנים המוכר והאהוד בישראל.

מוצרים
קו המוצרים הרחב של טורנדו כולל יותר מ-100 דגמים אשר מספקים מגוון של פתרונות ותועלות בתחום מיזוג האוויר, על מנת לתת מענה לקהל הרחב ולצרכנים השונים. החברה משווקת מזגנים מתקדמים במבחר תפוקות, גדלים, תכונות,עיצובים וטכנולוגיות, ביניהם מזגנים מפוצלים עיליים, מערכות מיני מרכזי ומערכות מולטי, בטכנולוגיית On/Off ובטכנולוגיית Inverter
בנוסף משווקת החברה מערכות טורנדו VRF, מערכות אקלים מהפכניות הפועלות בטכנולוגיית DC Inverter, המשווקות לתחום הביתי, המוסדי והמסחרי.

שירות
לחברה מערך שירות ארצי מהמקצועיים בארץ. מערך השירות מונה עשרות טכנאים, נציגי שירות ואנשי מקצוע מהבולטים בענף, אשר מחויבים לטובת שירות בבית הלקוח או במעבדות לתיקון המוצרים של החברה. מערך השירות מנוהל על-ידי טכנולוגיות ניהול שירות מתקדמות המופעלות מחדר השליטה והבקרה המרכזי של החברה.
לקוחות טורנדו נהנים מאחריות מורחבת של 3 שנים לכל סוגי המזגנים, זאת בזכות אמונתה של החברה באיכותם, באמינותם ועמידותם של מוצריה לאורך זמן ובשל החשיבות הרבה שמקנה החברה לנושא השירות.

הפצה
החברה מנהלת את מועדון טורנדו VIP, מועדון המתקינים הגדול והמקצועי בישראל. המועדון מונה כ- 400 מהמתקינים המקצוענים ביותר בתחום מיזוג האוויר. המתקינים נבחרו בקפידה על ידי החברה לאחר שנבחנה רמת המקצועיות שלהם ורמת השירות שהם מעניקים ללקוח, תוך התייחסות לאמינותם והגינותם. מתקיני טורנדו VIP הינם המתקינים המומלצים על-ידי החברה להתקנת מזגני טורנדו.

חברת טורנדו מנהיגה את מיזוג האוויר בישראל
חברת טורנדו קובעת סטנדרטים חדשים בתחומי השירות, החדשנות, העיצוב, איכות הסביבה והאחריות החברתית.
בתחום השירות, נהנים לקוחות טורנדו משרות מהיר, מקצועי, יעיל ומדויק, המעמיד את הלקוח במרכז בכל עת.
בתחום החדשנות מובילה טורנדו את מהפיכת האינוורטר עם יותר מ- 30 דגמים המתקדמים ביותר בישראל. בנוסף משווקת החברה מוצרים חדשניים נלווים, אשר מעצימים את התועלת של הצרכן מהמזגן, ביניהם מערכת הפעלה טלפונית למזגן, מערכת טמפיום וגלאי נוכחות חכם.
בתחום העיצוב משווקת טורנדו קו עיצובי חדשני של מזגנים, הכולל יחידות נסתרות, מזגנים דקים ובמגוון צבעים: שחור מבריק, כסוף, שמפניה, לבן ובקרוב גם בלבן פנינה.
בתחום האחריות החברתית פועלת טורנדו על מנת לעודד צרכנים לרכוש מזגנים חסכניים באנרגיה וידידותיים לסביבה. החברה משקיעה מאמצים רבים בחינוך השוק וקהל הצרכנים שמזגנים בטכנולוגיית האינוורטר חוסכים באופן משמעותי בחשמל ולכן מהווים קניה נבונה, כדאית וירוקה יותר.

  • צור קשר
טורנדו - מערכות מיזוג אוויר
טורנדו - מערכות מיזוג אוויר
TOP10 מועדון העסקים המומלצים - צור קשר
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר *
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
שם בית העסק המבוקש *
חובה לציין שם מלא
רשום פנייתך *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי