מלחמת ההישרדות של מקדונלדס
מקדונלדס מנסה לעשות ככל שביכולתה להילחם בתחרות הגוברת בענף הפאסט פוד. זאת כתוצאה מטרנד מזון הבריאות של השנים האחרונות וכתגובה לרשתות המזון המהיר האחרות הבולמות את הרשת באופן אינטנסיבי ומעמיקות את .התחרות
לאחרונה השיקה החברה מנות חדשות וזולות הנעות סביב 5 דולרים למנה ואף פחות, אך למרות המאמץ אף לא חד מהארוחות הזולות והמפתות הללו נחלו הצלחה או עלייה במכירות. ביום שני האחרון הודיעה ענקית המזון המהיר כי ב14,000 סניפים ברחבי ארה"ב נראתה עלייה של 0.7% בלבד במכירות. למרות זאת, אפילו הצלחה קטנה וצנועה מתבטאת במספרים אסטרונומיים שזה מגיע למקדונלדס- החברה צפויה למכור מיליוני קילוגרמים ממנת הכנפיים החדשה שלה "מייטי ווינגס" בסתיו הקרוב .
לקריאה נוספת:
http://www.businessweek.com/articles/2013-10-21/mcdonalds-mighty-wings-prove-feeble-with-customers
21/10/2013
מאת: סוזן ברפילד