המיזוג של Yahoo ו IOL
מניית AOL זינקה לאחרונה, כנראה בשל שמועות על חיבור קרוב עם 'Yahoo'. למרות שהחיבור בין שני החברות הזהות נראה מבטיח ייתכן והמאבקים שהיו ביניהן לאחרונה אינו בהכרח מראה על שידוך משמיים. מנכ"לית יאהו, ריסה מאייר, נמצאת זה זמן רב תחת לחץ שמטרתו להרחיב את אגף הפרסום האינטרנטי של החברה, זאת למרות שהחברה מחזיקה במוקדים אחרים שמכניסים לה הרבה יותר כסף, מאשר מודעות פרסום באינטרנט. לדברי אנליסטים רבים המהלך הזה נועד בעיקר כדי להרחיב את קהל הגולשים של החברה, במיוחד אל מול התחרות הרבה שגוגל ופייסבוק מייצרות מולה. בכל מקרה, בכירים בשני החברות טוענים כי העניין יפחית בחצי את כוח האדם בחברה וכי למרות כל הספקות בעניין המיזוג הצפוי, מה שבטוח הוא, שעלויות העבודה ירדו בהרבה.
לקריאה נוספת: http://money.cnn.com/2014/01/23/technology/yahoo-aol/index.html?iid=SF_T_LN
23.1.2014
מאת: סטיב הרגריבס