ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

הלוחמת להעצמת נשים, אילנה שושן, לוחמת גם בקמטים


הלוחמת להעצמת נשים, אילנה שושן, לוחמת גם בקמטים
בלה דיאמנט, יועצת תקשורת, 8/8/14 


אילנה שושן, אחת הנשים היפות בישראל, שאינה מסתירה את גילה (52), הינה הפרזנטורית החדשה של חברת הקוסמטיקה ג’יג’י. בחירה מוצלחת מעין כמוה.

אילנה שושן, אחת הנשים היפות בישראל, שאינה מסתירה את גילה (52), הינה הפרזנטורית החדשה של חברת הקוסמטיקה ג’יג’י. בחירה מוצלחת מעין כמוה.

בעבר נבחרה כמלכת היופי של ישראל לשנת 1980, וכ”מלכת המלכות של כל הזמנים” ב-2010, וכיום היא מסיימת תואר שני במשפטים ומייצגת באישיותה אישה עצמאית המנהלת קריירה, משפחה ופעילות חברתית עניפה.

SUSAN

התמונות באדיבות יח”צ , אילנה שושן

לאחר שנים בהם השתתפה והפיקה סרטים בלוס אנג’לס, החליטה לחזור ארצה ולשים דגש על פעילותה לקידום והעצמת נשים. שושן היא ממייסדות “נשים מעצימות נשים”, ארגון העוסק בהעצמה וחיבור בין נשים בלוס אנג’לס ובישראל, לקידום יוזמות עסקיות של נשים מקבוצות חלשות בחברה.

.

.

הקמפיין של GIGI

במסגרת הקמפיין של GIGI מעבדות קוסמטיקה, הצטלמה שושן לסדרת מודעות וסרטונים, המציגים את סדרות מוצרי הטיפול והטיפוח האיכותיות של החברה, המותאמים לאורח החיים של האישה העכשווית, וזאת בהתייחס לפעילויותיה השונות לאורכו של יום.

כפרזנטורית של החברה, אילנה שושן תדריך ותרצה לקוסמטיקאיות ברחבי הארץ, על פיתוח עסקי ועל החשיבות הקריטית של יזמות ועצמאות כלכלית של נשים בעידן המודרני.

אילנה שושן מאמינה כי “טיפוח הוא חלק אינטגרלי מתפיסת עולם”. היא מבקשת להדגיש שכיכובה בקמפיין של ג’יגי אינו עוד תפקיד של פרזנטורית, אלא שיתוף פעולה פורה, אשר יתרום לנשים ברחבי הארץ להיפתח ולקדם את עצמן כנשים עצמאיות.

אילנה שושן, הפרזנטורית החדשה

חדש מבית GIGI מעבדות קוסמטיקה: סרום SUPREME שהינו מוצר נוסף מסדרת BIOPLASMA, המבוססת על מרכיבים ממקור ימי

GIGI”מעבדות קוסמטיקה”, משיקה בימים אלה את סרום SUPREME מסדרת BIOPLASMA, המיועד לעור רגיל עד יבש. השימוש בו יעיל כפתרון להופעתם של סימני ההזדקנות המוקדמים, ומעלה את רמת הלחות הטבעית של העור. הרכיבים הפעילים הייחודיים בו, מאפשרים לעור להיראות רגוע ונקי ממתחים, וכמו כן הוא מעדן קמטוטים וקמטים באופן הנראה לעין.

הסרום הינו טיפול חדשני המורכב מ- 5 אצות הגדלות באזור הים הצפוני, בשילוב עם מרכיבים צמחיים, המעניקים לעור יכולת להתמודד עם נזקי הסביבה והגיל.

חשוב ביותר השילוב בין קומפלקס 5NSA , המורכב מ-5 אצות הגדלות באזור הים הצפוני, לבין מרכיבים צמחיים, כמו ה- Oleuropein, עם תמצית מימית של עלי זית הידועה בסגולותיה האנטי-אוקסידנטיות, המעניקה אנרגיה וחיוניות לתאים ו- Azelaic Acid, וחומצה אורגנית המופקת משעורה ומשמשת כחומר אנטי בקטריאלי, המעניק לעור יכולת להתמודד עם נזקי הגיל והסביבה.

אל לנו לשכוח שעור הפנים מתחיל בתהליך ההזדקנות כבר בגיל 25: תופעות לוואי כמו קמטים, נקבוביות מורחבות, יובש, כתמים ועוד, הינם חלק בלתי נפרד מסממני הגיל הנראים על גבי העור. יתרה מזאת, העור מתחיל לאבד מרכותו והופך למחוספס, סובל מאובדן הזוהר והמוצקות והופך למגורה ואדמומי.

סידרת BIOPLASMA

טיפול בסידרת ב- BIOPLASMA בא להעניק מענה לתופעות הלוואי הנוצרות, לאור הזדקנותו של העור ונזקי הסביבה, והוא פועל בשלושה מישורים:

1. Peeling – שימוש בחומצה אזילאית וחומצה גליקולית, המסירים באופן עדין תאים מתים, ומאפשרים הכנת העור לקראת שלבים הבאים של הטיפול.
2. Hydration – שלב החדרת מרכיבי הקומפלקס המיוחדים של הסדרה, המתבססים על מגוון אצות, פוליסכרידים, אנטי אוקסידנטים, חומרי אנרגיה ולחות.
3. Anti-Aging – הזנת העור לעומק התאים מעניקה לו את היכולת לייצר תאים חדשים בריאים, המסוגלים להתמודד כראוי עם כל התנאים המשפיעים על הבריאות, החיוניות והמראה הצעיר של העור.
כל מוצרי הסדרה נבדקו דרמטולוגית ואינם מכילים פאראבנים (חומרי שימור השנויים במחלוקת).

מחיר מומלץ לצרכן של הסרום: 259 ₪ ל- 30 מ”ל. את המוצרים ניתן לרכוש מול קוסמטיקאיות מורשות העובדות עם חברת ג’יג’י.

.

.

רוצים שיכתבו עליכם ? צרו עמנו קשר

צור קשר ראשי ביז-טק
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה *
Invalid Input
טלפון/סלולר *
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
רשום פנייתך *
Please let us know your message.
מלא את הקוד:מלא את הקוד:
קוד האבטחה שגוי