ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

הפרובנס הצפין למלון בוטיק “קלמה” שבגליל

 הפרובנס הצפין למלון בוטיק “קלמה” שבגליל

מאת : בלה דיאמנט, 11/9/14

הטרנד החדש הכובש היום כל חלקה טובה, בערים ומחוצה לה, הוא מלון-בוטיק יוקרתי,
עם כל הפינוקים, מול נופים עוצרי נשימה, כדי להשאיר מאחור את תלאות היומיום

B6

פעם היינו נוסעים לחופשה בצימר, שהיה תמיד צנוע עם פינת מטבח, קומקום, מיטות נוער בצריף עץ ובריכה קטנה בחצר. אבל הטרנד החדש הכובש היום כל חלקה טובה, בערים ומחוצה לה, הוא מלון-בוטיק, יוקרתי יותר, מעוצב בהידור, עם כל הפינוקים שרק אפשר לבקש, מול נופים מדהימים עוצרי נשימה, כדי להשאיר מאחור את תלאות היומיום.

הפעם בחרנו לנסוע צפונה, לכיוון מרום הגליל, להתפנק במלון בוטיק ספא, מהיוקרתיים שקיימים בארץ, ועם נוף שאין שני לו. את הטיול לאזור דרום הארץ נאלצנו לדחות מעט, אבל גם לשם נגיע.

B5

הבחירה נפלה על “קלמה”, מלון בן 5 סויטות יוקרתיות בלבד, השוכן על הגבעה הגבוהה ביותר בכפר שמאי, מול נוף עוצר נשימה של הגליל, צפת וצפון הכנרת, במרחק של מספר דקות ממושב אמירים ומהר מירון.

כפר שמאי הינו מושב באזור הצפון ליד צפת, השייך למועצה אזורית מרום הגליל, וממוקם על כביש 85 המחבר בין עכו לצפת. המושב הוקם בשנת 1949 על ידי עולים מתימן, רומניה ומרוקו, ומתגוררות בו כיום 73 משפחות וכ-350 נפשות. עד שנת 1995 התפרנסו מרבית התושבים בעיקר מחקלאות קיץ (פירות, הדסים ופרחים) ומשיווק ביצים.

החל משנות ה-2000 המאוחרות, החל פיתוח של תיירות יין באזור, וכך החלו התושבים ללמוד את נושא הכרמים, ואת התוצאות רואים היטב בשטח. ב-2011 אף הוכרז האזור כ”דרך היין” הישראלית. במושב עצמו קיימים כיום שני יקבים: יקב דרור ויקב נחל עמוד, וכמובן שיקבים נוספים עומדים להיפתח במהלך השנים הקרובות.

B4


לדברי בעלי ויזמי המלון, טובה וחיים עמרני, המלון מיועד בעיקר עבור לזוגות, המבקשים לעצור לרגע את המרוץ המטורף היומיומי, את הטיפול בילדים ועוד, ולהקדיש לעצמם כמה רגעי קסם, רוגע ופינוקים.

ניכר היטב שיזמי המלון השקיעו מחשבה בכל פרט ופרט, ואכן המלון כולו מעוצב בסגנון פרובנס צרפתי מעודן, עם נגיעות מטוסקנה, צרפת וספרד.

חשוב לנו לציין שהעיצוב כולו הינו מעשה ידיה של טובה עמרני, אשר כיתתה רגליה בשוק הפשפשים היפואי, כי החליטה שהכל תוכל למצוא כאן בארץ, ללא צורך לייבוא מחו”ל. אנחנו מסכימים איתה, שהיא אכן הצליחה בבחירות שעשתה.

במלון קיימות חמש סוויטות מפוארות, המעוצבות בסגנונות שונים: מיני סוויטה, שתי סוויטות דה לוקס, סוויטת גרנד דה לוקס והסוויטה הנשיאותית המדהימה.

הסויטות אכן מאובזרות להפליא: מיטות פרובנס נוחות, ג’קוזי אישי, מקלחת גטים, מסך LCD, מערכת סאונד, מחמם מגבות בחדרי המקלחות, ובחלקן אף אח לחימום.

לאורחים המגיעים לחופשה, מחכה קבלת פנים עשירה של עוגות טריות, יין בוטיק, פרלינים ופירות טריים. על קו הנוף הציורי שוכנת לה בריכה הצופה אל הנוף הגלילי, לצד ג’קוזי זרמים, סאונה יבשה, פינות הירגעות נוחות, מרחב סגור ומקורה לארוחות בוקר קולינריות, עם שירות אישי של מארחות, המעניקות חווית אירוח מושלמת.

אל מול הנוף המדהים בילינו רוב היום בבריכה גדולה (10×6 מטר) מחוממת, עם חיטוי מלח טבעי השומר על העור, ובג’קוזי חיצוני ל- 6 אנשים הצמוד לבריכה וסאונה יבשה.

והרי באנו להירגע במלון שתרגום שמו הינו “רוגע”, אזי ברור שלא ויתרנו על מתחם הספא, שם קיים חדר טיפולים מאובזר המציע חבילות ספא זוגיות מפנקות, טיפולי גוף, עיסוי זוגי ועוד, עם צוות מטפלים שבאמת יודע לפנק.

התעוררנו לבוקר קולינארי, עם ארוחת שף עשירה, לחם טרי שנאפה בתנור לבנים, סלט רענן מירקות גינה, גבינות עיזים ביתית, קינוחים שנעשו בעבודת יד ועוד שלל מטעמי הגליל. חשוב להדגיש שבמקום מוגשת גם ארוחת בוקר לרגישים לגלוטן, והמקום כשר, חלבי בלבד.

מכיון שב”קלמה” מגישים רק ארוחות בוקר עשירות, הרי שבערים וביישובים מסביב קיימות לא מעט מסעדות, יוקרתיות ועממיות כאחת, אם באמירי הגליל, מעלות-תרשיחא, כרמיאל ועוד. כדי לסבר את האוזן והעין: צפת נמצאת במרחק של 16 ק”מ המלון, ראש פינה נמצאת במרחק של 24 ק”מ ממנו, והכנרת נמצאת במרחק של 30 ק”מ משם.



בעלי המקום טובה וחיים עמרני אכן הקימו כאן מלון בוטיק ספא לתפארת. טובה עמרני שנולדה בכפר שמאי, התגוררה במקום עד גיל 17, עברה למרכז הארץ, ולאחר נישואיה כבר לא חזרה למושב. אך שורשיה מחוברים לכאן, כי כל משפחתה עדיין מתגוררת במקום. טובה מספרת לנו שבשנים האחרונות עברה מהפך, לאחר שבמשך 17 שנה ניהלה את המרכז לבריאות הילד באשדוד, ואז החליטה לחפש כיוון אחר בחייה. בתחילה רכשה חלקת אדמה בכפר שמאי כהשקעה עבור 3 ילדיה, ואז לפתע החליטה שמלון בוטיק יוקרתי יתאים כאן יותר.

היא הלכה על כל הקופה, ונראה שהצליחה בגדול. יחד עם בעלה העוסק בתחום הבניה ובנה האדריכל, הם הקימו מלון מדהים. היא עדיין גרה בגן יבנה, אבל מחלקת את זמנה בין שני המקומות בהצלחה יתרה.

החלום הנוסף שלהם הוא: יקב “קלמה”. הוא כבר קיים. עדיין צעיר והיבול הראשון שלו השנה הוא לשימוש אורחי המלון בלבד. בשנה הבאה התכנון הוא להתרחב, להגדיל את הכרמים, את היקב ואף לייצר בירות.

אנחנו בטוחים שגם חלום זה של משפחת עמרני בעלי המקום יתגשם, וברור לנו שנחזור שוב לבקר אצלם, ולהתענג על האירוח, הנופים והחוויה שכולה אומרת חופש אמיתי, שאין לו מתחרים.

מחירי הסוויטות נעים בין 1,100 ש”ח ל-1,400 ש”ח לזוג ללילה, כולל ארוחת בוקר ותלוי בסוג הסוויטה.

הסוויטה הנשיאותית עולה כ-2000 ש”ל ללילה לזוג, כולל ארוחת בוקר

http://calmahotel.co.il/ - אתר המלון.

 להזמנה 

צור קשר עם בית העסק
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
בית העסק/השירות המבוקש *
חובה לציין שם מלא
פירוט הפנייה *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי