ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

נעים להכיר ! "אינגליש קייק" מרכז מרל"ז מודיעין

 


 

 

השבוע "נעים להכיר" - משה ומאיר מ,אינגליש קייק", מרכז מרל"ז מודיעין !

24/10/14 איגוד העסקים מודיעין 

אבא ובן, משה ומאיר, אשר מנהלים חנות של "אינגליש קייק" במודיעין, בחרו לבוא מהמקום של עסק אשר פורץ קדימה, ולהעניק לתושבי העיר והאזור שירות אדיב ויחס אישי. זאת למרות האתגרים הלא קלים איתם מתמודדים בעלי העסקים הקטנים, במיוחד במודיעין, כמו ארנונה גבוהה, גבית תשלומים גבוהים, אגרת שילוט וכד'. ייחודה של "אינגליש קייק" טמון באיכותה של עבודת היד, שנעשית באהבה ובמקצועיות רבה, באיכותם של חומרי הגלם, ובהימנעות מחומרים משימוש במשפרי אפייה.

לדברי הבעלים, ההקפדה על כל פרט מניבה דברי מאפה משובחים בטעם ביתי ובאיכות גבוהה במיוחד.עיקר עיסוקה של אינגליש קייק הוא אפייה ביתית משובחת. במקום תמצאו מבחר מעדנים איכותיים באווירה נעימה וברמת שירות גבוהה במיוחד. בבית הקפה נהנים מארוחות בוקר מפנקות, סלטים, קישים, כריכים, טוסטים וקינוחים עשירים. גם הספרים שעל המדף שלהם נבחרו בקפידה והם איכותיים מאוד.

.

INGLISH-CACKE1

"בתמונה : דרור אטרי יו"ר איגוד העסקים , עם משה ומאיר בעלי "אינגליש קייק 

.

יו"ר האיגוד דרור אטרי: " החלטתי לעשות השבוע מעשה והצטרפתי כחבר מועדון של "אינגליש קייק", אהבתי את היוזמה בה חברי, בעלי החנות משה ומאיר, מעניקים הטבות יחודיות לתושבי העיר וכל זה מהמקום שלא רק מקבל אלא מעניק הטבות בחינם: לימי הולדת , קפה עשירי חינם וכו'... עסקים אלה מתמודדים מול אתגרים רבים ועל כולנו לחזק את חברנו בקהילה העסקית . "

.

בא לכם קפה טוב ומאפה קפצו ל"אינגליש קייק" במרכז מרל"ז מודיעין . קבלו כרטיס הטבות 

INGLISH-CACKE

איגוד העסקים מודיעין והשפלה שב קורא לכם לקנות בעסקים הקטנים וליהנות מהשירותים, שהם מספקים במודיעין ובמדינתו בכלל, ולתת בכך את תרומתכם הצנועה לשגשוג עסקים אלה!
חשוב מאוד שנפתח את הלב ונחבק את חברינו בקהילה העסקית. יחד נעניק להם דלת להזדמנויות עסקיות. אז בואו נעניק להם אהבה היום ובכל ימות השנה!

שבת שלום ושקטה לכולם