ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

המלצות על מקומות בילוי לילדים

המלצות על מקומות בילוי לילדים

אם אתם מחפשים מקום לבילוי עם ילדים להלן כמה המלצות מעניינות

עכבר העיר -פעילויות לילדים

מקומות בילוי לילדים ברחבי העיר 

http://www.mouse.co.il/CM.kids_main,427,,,.aspx

 

 


מוזיאון הילדים בחולון

מחפשים פעילות לילדים בשבת שתהיה גם ייחודית ומהנה?
למוזיאון הילדים יש בהחלט מה להציע לכם!

http://www.childrensmuseum.org.il/

 

 


אטרקציות לילדים בתל אביב

אתר לגדול מציג בפניכם אינדקס אטרקציות לילדים בתל אביב המביא לכם את הרשימה המלאה של עסקים בתל אביב והמשויכים לקטגוריה אטרקציות לילדים. בנוסף בתל אביב ישנן המון אטרקציות לילדים נוספות: מוזיאונים, פארקי שעשועים, פינות חי, מסלולי רכיבה על אופניים ועוד מקומות בילוי לילדים ולמשפחה.

http://www.ligdol.co.il/LigdolIndexes/Default.aspx?IndexId=4&Place=1&Location=1074&Ages=1

 


טכנודע 

הטכנודע בגבעת אולגה הנו מרכז מדעי בו משתתפים מדי שנה כ- 30,000 ילדים, בני נוער ומבוגרים בפעילות חקר במדע וטכנולוגיה. במרכז הממוקם בשכונת גבעת אולגה סמוך לכביש החוף, נחשפים המדענים הצעירים לעולם המדע והטכנולוגיה באמצעות מפגש עם נושאים מרתקים תוך רכישת מיומנות מעשית בעבודה מעבדתית. "מדעני העתיד" צופים בהדגמות מרתקות להצגת הנושא ולאחר מכן מבצעים סדרת ניסויים בעצמם. הצוות בטכנודע בעל תארים מתקדמים (לרוב דוקטורים ובעלי תואר שני) וחדורי מוטיבציה לקדם את הדור הצעיר.

http://technoda.org.il/Article.aspx?l=1&c=3

 


 מהותי 

מרכז מהותי מציע פעילויות לילדים בגילאי 4-11 ולהוריהם, המאפשרות פיתוח אישי והכרה ביכולותיהם ובעולמם הפנימי.

http://mahuti.co.il/#for_kids

 


הצפארי

הצפארי, פארק הציפורים הגדול ביותר במזרח התיכון, משתרע על כ-30 דונם של צמחייה טרופית עשירה, אגם ברבורים, נחלים ומפלי מים, ובצדם מגוון ססגוני של זוחלים וציפורים מכל רחבי העולם. הצפארי ממוקם בלב פארק גני יהושע, על גדות נחל הירקון.
אנו מציעים חוויה משפחתית שונה ומגוונת בשטח פתוח ומוצל, שבו מוצבים שולחנות וספסלים עליהם ניתן לסעוד, לנוחיות הקהל. לא ניתן להבעיר אש או מנגל באתר (אפשר לצאת לגני יהושע ולחזור לצפארי, ללא תשלום נוסף). הפעילויות בפארק מגוונות ומרתקות ומתאימות לכל הגילאים והמשפחה.
הכניסה לאתר הינה בתשלום החל מגיל שנתיים.

http://www.zapari.co.il/?categoryId=22409


פיקולוניה

פיקולוניה סיטי עיר הילדים הראשונה והמקורית בישראל מאז 2008! זהו מקום ייחודי המתאים ומומלץ לילדים בגילאי 4-9. פיקולוניה סיטי מדמה עיר ריאליסטית קטנה וציורית שבה הילדים יכולים לחוות את עולם המבוגרים וללמוד איך כל האלמנטים הסובבים אותם בחיי היום יום פועלים, וכל זאת על ידי התבוננות, מישוש ומשחק במגוון פעילויות המגרה את סקרנותם ומפעיל דמיונם באווירה מדהימה של כיף.

http://picolonia.co.il/