ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

בני גל - ספר "סודות הקואצ'ינג היהודי"

SODOT-BENYGAL

 


אודות הספר סודות הקאוצ'ינג היהודי'

ספרו של בני גל 'סודות הקאוצ'ינג היהודי' מציג שיטה ייחודית בעולם האימון שאותה פיתח, המבוססת על תורת הקבלה, החסידות וחכמי המוסר לדורותיהם. תהליכי האימון מובאים בספר כעלילה ספרותית, בה גיבורה הראשי הוא בני גל, מחבר הספר, הפורש את חייו ועובר בעצמו תהליך שלם של אימון. הספר מכניס את הקורא לחדר המפגשים האינטימי של הקואצ'ינג היהודי (כמו זבוב על הקיר...) ומאפשר לו להתלוות לתהליך האימון על כל שלביו. הספר מחולק ל – 18 פרקים, כאשר כל פרק מהווה נדבך נוסף בתהליך האימון המובנה, המתאפיין בפשטות יישומית ובדיוק. הקריאה בספר סוחפת את הקורא ומעבירה אותו חוויה המשלבת בין השכל לבין הרגש - שילוב של תהליך קאוצ'ינג עם עלילה ספרותית מרתקת. בין דפי הספר, עובר הקורא מסע אישי מתודולוגי ויישומי, אשר במהלכו, תוך כדי הבנת השלבים בדרך וביצוע המשימות, הוא מחולל שינוי בחייו ועושה את צעדיו לעבר הגשמת מטרותיו. בנוסף, מספק הספר כלים לתהליך ניהול ולהנחיית
מנהלים ואנשי עסקים.

.

.

 

 סיפור חייו של   בני גל:

סיפור חייו המרתק של בני גל, שוזר בתוכו התנסויות ומפגשים עם כל מגוון זרמיה של התרבות הישראלית והיהודית. הוא נולד בארגנטינה ובהיותו בן שלוש עלה עם הוריו ארצה. הוא גדל בקיבוץ בית אורן שבכרמל ואת שירותו הצבאי עשה בחיל הצנחנים. בתום השירות החל לעסוק במכירת ציוד חקלאי, אחר כך בשיווק, ועם הזמן החל להתוודע לתחום הפרסום. 

בשנת 1968 פתח יחד עם שותף את משרד הפרסום "גל-שרגאי" ולאחר מלחמת יום הכיפורים נסע לגרמניה ללימודי קולנוע וטלוויזיה. 

כששב ארצה בשנת  1974 החל בתהליך חזרה בתשובה אשר במהלכו למד בישיבות חרדיות. במשך שנה התגורר בביתו של הרב צבי יהודה הכהן קוק ומאז הוא מחשיבו לאביו הרוחני. בתקופה זו  היה חבר במזכירות גוש אמונים, 

בתחילת שנות ה-80 הקים את משרד הפרסום "פרסום גל" (כיום "פרסום גל-אורן") המתמחה בפרסום למגזר החרדי-דתי, מגזר שעד אז לא קיבל כלל התייחסות, והפך למשרד המוביל במגזר זה ופורץ דרך בתחום. 

בשנת 92 התחיל גל בקריירה חדשה בתחום האימון (Coaching) כמאמן לתאגידים, חברות ופרטיים. 

בשנת 2005 עזב גל את עולם הפרסום והחל להקדיש את זמנו לפיתוח מודל האימון היהודי. מאז, הוא מעביר סדנאות אימון בהם השתתפו כבר יותר מ-1,000 תלמידים, וכותב מאמרים וספרים, שהחשוב ביניהם הוא ספר 'סודות הקאוצ'ינג היהודי'. מודל האימון הייחודי נלמד בבית הספר להכשרת מאמנים BSD'  אימון יהודי' ומוכר על ידי איק"א ולשכת המאמנים.


20% הנחה לחברי מועדון העסקים של ביזטקלחץ לרכישה בקופון הנחה 

קופונים לספרים בהנחה