ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

עו"ד אלדר אדטו :אסון האדמה הבא הוא רק עניין של זמן"

עו"ד אלדר אדטו :אסון האדמה הבא הוא רק עניין של זמן"

רגע לפני אסון האדמה הבא, לעורך הדין אלדר אדטו יש כמה תובנות חשובות ובעיקר מעשיות עם נתונים שלא יאמנו

קידום פרויקטים של תמ"א 38 הופך להיות חיוני ומיידי, והכל כדי למנוע מחדל של ממש, ולא להתעורר רגע אחרי שהאסון יקרה כאן אצלנו", דבריו של עו"ד אלדר אדטו, הנחשב היום למשרד המוביל בארץ בליווי פרויקטים של פינוי בינוי, תמ"א 38 ועוד. גם הוא, כמו רבים אחרים חושב, שהגיע הזמן שממשלת ישראל תוציא את קבלת ההחלטה על יישום פרויקטים של תמ"א 38, מידי הרשויות המקומיות, ותכריז על כך כפרויקט לאומי בעל חשיבות ראשונה במעלה. לדעתו, כרגע קשה להניע את גלגלי הפרוייקטים האלה בקצב הדרוש לכך, בעיקר בגלל ביורוקרטיה ישראלית ידועה ומוכרת, שחייבים לעקוף אותה, ויפה שעה אחת קודם.

עו"ד אלדר אדטו (46) בוגר אוניברסיטת לונדון במשפטים. כיום משרדו מנהל ומלווה את מספר הפרויקטים הגדול ביותר של אלפי יחידות דיור ב"פינוי בינוי"ובתמ"א 38 ברחבי הארץ: בתל אביב, יהוד, חדרה (גבעת אולגה), אזור, ירושלים, בת ים, רחובות והרשימה עוד ארוכה.

ADATO-1

עורך הדין אלדר אדטו צילום : דרור כהן

גאוותו של עו"ד אדטו היא על ההצלחות שלו בהובלת פרויקטים רבים של תמ"א ופינוי בינוי, וזאת למרות כל הקשיים שבדרך. כי מלבד המדינה והעיריות, גם הדיירים מערימים על הדרך קשיים לא מעטים. לאגד את דיירים ולקבל החלטה סופית, אין זה דבר קל במחוזותינו. ישראלים אנחנו, ולכל אחד יש דעה משלו ודרישות משלו, וחברים יודעי דבר. ואז תפקידו של עוה"ד הוא להיות גם פסיכולוג, גם בורר ובעיקר חשוב לו להביא לדיירים בסיומו של התהליך, את החברה המבצעת הטובה ביותר, אשר תעמוד בכל הקריטריונים של תוכניות הביצוע. זאת ניתן לעשות אך ורק בליוויו של עו"ד מיומן, אשר מכיר את כל הניואנסים, ושומר על הדיירים מכל משמר."אני כעו"ד לא ממליץ להיכנס לפרויקטים מורכבים אלה, ללא ליווי משפטי של עו"ד, כי אח"כ זו בכייה לדורות. פרויקטים יכולים להיתקע רק מכיון שלא נבחרה חברת הביצוע המתאימה, ולא נחתמו החוזים הנכונים. אני משתתף ימים ולילות בפגישות הדיירים, מקשיב להם, מנסה להפיג את חששותיהם, מראה להם כיצד במסגרת ההתחדשות האורבנית הזו, הנכס שלהם יהיה שווה יותר, כיצד יקבלו בסוף התהליך ממ"ד, חניה, מעלית, חדרים נוספים ואיכות חיים שמעולם לא חלמו עליה.

מקור : לילה כלכלי , נענע 10 

קישורים :  תמ"א 38 

.

.

רוצים גם אתם  שיכתבו עליכם ? צרו עמנו קשר

צור קשר ראשי ביז-טק
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה *
Invalid Input
טלפון/סלולר *
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
רשום פנייתך *
Please let us know your message.
מלא את הקוד:מלא את הקוד:
קוד האבטחה שגוי