ספקים... לקוחות... ומה שביניהם.
הספקים... צריכים אותם כדי להגיע אל הלקוחות.
הלקוחות... צריכים אותם כדי להגיע אל המוצרים והשרותים שהם מחפשים.
אז למה מי שבאמצע (בעלי החנויות / קמעונאים.) תמיד "נדפק" ?
אולי הגיע הזמן לעשות שינוי !!!
שינוי בגישה / בחשיבה / בהקצאת משאבים / בתגמול.
אם הספקים יבינו את משמעות תפקידו של המתווך, בעל החנות, הקמעונאי.
אם כלי השיווק יותאמו למה שיש ולא למה שרוצים להשיג או מה שכתוב ב"ספרי התיאוריה".
האם אפשר יהייה להשיג יותר... בפחות ? פחות מאמץ, אנרגיה, כסף, זמן.
על שינויי הגישה של חברות עסקים וספקים אל מול המתווך / בעל נקודת המכירה.
על מה ניתן לעשות בנקודת המכירה ?
עד כמה ניתן להשפיע על בעל נקודת המכירה וצוות העובדים שלו.
עד כמה ניתן להשפיע על הלקוח הסופי / הצרכן בנקודת המכירה ?
על כל אלה יספר וידגים בהרצאתו - חיים הרן. M.A. M.B.A.
לשעבר מנהל מכירות ושיווק של חברות ועסקים שונים בתחומי תרופות, טכסטיל, מוצרי צריכה ועוד בישראל.
סיפורי הצלחה, סיפורי כישלון,
השקות מוצלחות ו"נפילות" מכאיבות,
סיפורי ספקים, סיפורי סוכני מכירות,
מנהלי חנויות אל מול עובדי הדלפק השכירים שלהם.
הכל על הבר... בהרצאה קולחת, מלאה הומור ותובנות,
על השוק הקמעונאי הישראלי.