ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

אורנה שפטר, עו"ד ועו"ס ( M.S.W) מגשרת

אורנה שפטר, עו"ד ועו"ס ( M.S.W) מגשרת

אורנה שפטר, עו"ד ועו"ס ( M.S.W) היא מגשרת זוגית, משפחתית ולגירושין, מרצה ומנחת קבוצות . מתמחה בגישור זוגי , גישור משפחתי , גישור לגירושין , הסכמי ממון. ייעוץ וליווי אישי , או במסגרת סדנאות תמיכה קבוצתיות . אורנה משלבת בין ניסיון, מיומנויות וידע מעולם העבודה הסוציאלית יחד עם ידע מהעולם המשפטי וניסיון גישורי .

 

- מטרת תהליך הגישור הזוגי להביא את בני הזוג להסכמות בדרך הטובה ביותר שתסייע ותחזק את זוגיותם ולא תביא לפירוקה בטרם עת. גישור זוגי כולל הסכמי ממון לאורך חיי הזוגיות (לפני הנישואין, במהלכם, בפרק ב'), אי הסכמות בין בני הזוג בכל הנוגע לכתיבת צוואותיהם ההדדיות, העברות מתנה לילדיהם, ירושות שהתקבלו  והסכמי שלום בית לחילופין גירושין סביב משברים זמניים כגון בגידה או אחרים. בתחום המשפחתי הגישור מתמקד בפירוק עסקים משפחתיים, סכסוכי ירושה, קביעת אפוטרופסות להורה/ים והעברות מתנה במשפחה. בגישור לגירושין מעבר לחיסכון בזמן ובכסף, קולו של בן הזוג נשמע במישרין, כך גם השפעתו על תוצאות ההליך ישירה, מזעור הנזק לילדים וגם המזעור מותאם ללו"ז של בני הזוג ופועל בהתאם לצורכיהם.

 
השירותים: 

ORNA-angrycouple--ORNA-family1--ORNA-couple
גישור לגירושין גישור משפחתי גישור זוגי
   ORNA-groups  
   קבוצות וסדנאות תמיכה  

 קבוצות תמיכה
-
במהלך ההחלטה על הפרידה, בזמן הגירושין (אם בגישור או בבית משפט) ואף שנים לאחר קבלת הגט, מפגש עם אחרים בקבוצה , גברים ונשים, הנמצאים בדיוק במצב שלך, או שעברו זה מכבר את מה שאת/ה עובר/ת יכול לסייע לך ובגדול. המקום להוציא את שעל ליבך, לשתף בקשיים בהווה ובחששות מהעתיד, לשמוע מה קורה אצל אחרים ואיך הם מתמודדים, הוא המקום שיכול לאפשר לך להתפתח, לגדול ולצמוח תוך כדי הבנה מי את/ה, מה את/ה שווה, מה אתה יכול/ה ולאן את/ה רוצים להגיע.

.

.

הזמנה לפגישת היכרות :

השילוב בין ניסיון, מיומנויות וידע מעולם העבודה הסוציאלית יחד עם ידע מהעולם המשפטי וניסיון גישורי הוא שילוב טבעי, ולכן אני מתעסקת בעיקר בגישור. אולם, גם בין מגושרים למגשר/ת חשוב שתהיה התאמה. לכן אני מזמינה את המתעניינים לפגישת היכרות קצרה טרום גישורית. בפגישה זו אני מסבירה על תהליך הגישור אצלי, אנחנו קוראים ביחד את הסכם הגישור בין המגשר למגושרים, ובני הזוג או בני המשפחה יכולים להחליט במקום או לאחר מכן באם הם רוצים להתגשר אצלי.

רחוב היצירה 3 (בית ש.א.פ) הבורסה, רמת גן,
03-6962453 , 050-5794548,
[email protected]
http://os-gishur.co.il/

 

  • צור קשר
אורנה שפטר, עו"ד ועו"ס ( M.S.W) מגשרת

אורנה שפטר, עו"ד ועו"ס, מגשרת זוגית, משפחתית ולגירושין, מרצה ומנחת קבוצות . מתמחה בגישור זוגי , גישור משפחתי , גישור לגירושין , הסכמי ממון. ייעוץ וליווי אישי , או במסגרת סדנאות תמיכה קבוצתיות .

גישור זוגי
-
 מטרת תהליך הגישור הזוגי להביא את בני הזוג להסכמות בדרך הטובה ביותר שתסייע ותחזק את זוגיותם ולא תביא לפירוקה בטרם עת. גישור זוגי כולל הסכמי ממון לאורך חיי הזוגיות (לפני הנישואין, במהלכם, בפרק ב'), אי הסכמות בין בני הזוג בכל הנוגע לכתיבת צוואותיהם ההדדיות, העברות מתנה לילדיהם, ירושות שהתקבלו והסכמי שלום בית לחילופין גירושין סביב משברים זמניים כגון בגידה או אחרים.

גישור משפחתי
- משפחתולוגיה היא עניין המורכב גם מבני משפחה בעלי קשר דם וגם מבני זוגם ומשפחתם של בני הזוג. מטרת הפניה לגישור משפחתי היא כדי לא להגיע לבית המשפט ולגרום לקרעים במשפחה שלא ניתן יהיה לאחותם. הגישור מתמקד בפירוק עסקים משפחתיים, סכסוכי ירושה, קביעת אפוטרופסות להורה/ים והעברות מתנה במשפחה.

גישור לגירושין
- פירוק זוגיות נחשב למשבר השני בחשיבותו לאחר מוות. כדי לא להוסיף אש על הקושי ולפנות למלחמה בבית המשפט שתסיים באופן מיידי את התקשורת בין בני הזוג לשנים רבות, תדלדל את כיסיהם ותפגע בילדיהם, רצוי לפנות לגישור. בגישור לגירושין מעבר לחיסכון בזמן ובכסף, קולו של בן הזוג נשמע במישרין, כך גם השפעתו על תוצאות ההליך ישירה, מזעור הנזק לילדים וגם המזעור מותאם ללו"ז של בני הזוג ופועל בהתאם לצורכיהם.

גישור פוסט גירושין
- הגירושין מסיימים את הזוגיות אבל לא את ההורות. עקב כך, ייתכן כי במשך השנים שלאחר הגירושין יתגלעו בין ההורים אי הסכמות חדשות בנוגע להורותם המשותפת. מחלוקות נוספות עלולות להתפתח בנוגע לעניינים שהיו סגורים ביניהם קודם לכן בהסכם הגירושין אך אחד מהצדדים רוצה לפתוח אותם לדיון בגלל שינויים. במקום לפנות לבית המשפט כדאי לפנות לגישור ולסגור עניינים אלו באופן עצמאי.

קבוצות תמיכה- במהלך ההחלטה על הפרידה, בזמן הגירושין (אם בגישור או בבית משפט) ואף שנים לאחר קבלת הגט, מפגש עם אחרים בקבוצה , גברים ונשים, הנמצאים בדיוק במצב שלך, או שעברו זה מכבר את מה שאת/ה עובר/ת יכול לסייע לך ובגדול. המקום להוציא את שעל ליבך, לשתף בקשיים בהווה ובחששות מהעתיד, לשמוע מה קורה אצל אחרים ואיך הם מתמודדים, הוא המקום שיכול לאפשר לך להתפתח, לגדול ולצמוח תוך כדי הבנה מי את/ה, מה את/ה שווה, מה אתה יכול/ה ולאן את/ה רוצים להגיע.

.

.

 

אורנה שפטר, עו"ד ועו"ס ( M.S.W) מגשרת
לחץ למס. טלפון 03-6962453
לחץ למס. סלולרי 050-5794548
שם איש קשר:לפרטים ולהזמנה – אנא מלאו טופס צור קשר >>
דוא"ל: כתובת דוא"ל זו מוגנת מפני spambots, יש לאפשר JavaScript על-מנת לראות את הכתובת
אתר אינטרנט:http://os-gishur.co.il/
צור קשר עם בית העסק
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
בית העסק/השירות המבוקש *
חובה לציין שם מלא
פירוט הפנייה *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי