ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

איך להשיג חופש כלכלי כבר מגיל צעיר

איך להשיג חופש כלכלי כבר מגיל צעיר

חופש כלכלי הינו היום משאת נפשם של בני אדם בכל גיל, כי רק כך נוכל לדאוג לנו עתיד טוב יותר. אבל כדי להגיע לחופש כלכלי, חובה כבר מגיל צעיר לשנות את החשיבה העסקית. השינוי אינו נעשה בקלות אבל הוא לחלוטין בר ביצוע

ישראל היום 13/4/16, בלה דיאמנט


מאת: ירון קנדלקר, הבעלים של REALLIFE חברת נדל”ן מניב בארה”ב

איש הנדל”ן ירון קנדלקר (28) הינו מוביל החשיבה ההפוכה, לפיה אין כיום אין בהכרח צורך בתארים אקדמאיים כדי להתקדם קדימה וגבוה. קנדלקר הינו יזם, יועץ עסקי ועוסק במציאת פתרונות יצירתיים לקראת יציאה לחופש כלכלי, וכל זאת כבר מגיל צעיר. לאחר שנחשף למציאות הכואבת בה אנשים אינם יכולים לרכוש דירות בישראל, ולחלופין – רבים עוד יותר נותרים ללא פנסיה עתידית, החליט להקים את חברת יזמות נדל”ן REALIFE, האחראית כיום על יצירת הכנסות שנתיים למשקיעים שלה, בהיקפים של מיליוני דולאר בשנה.

YORON.KENDLER

קנדלקר מאמין גדול בחשיבה שיש לעסוק בצבירת נכסים מניבים, וזאת כדי שהכסף לו אנו זקוקים למחיה, לא יהפוך להיות לגורם המניע להחלטה בבחירת הקריירה שלנו. ולכן הוא משקיע את מרצו וזמנו בהעברת הרצאות העשרה בבית ספר ובמסגרות חינוכיות אחרות, כדי להעביר את המסר לדור הצעיר שגדל כאן: “תהיו גדולים במה שנועדתם להיות, ולא במה שהמערכת החליטה עבורכם”, וזה כולל גם הנגשת השיטה ליצירת הכנסות פסיביות, גם ללא הון התחלתי, או עם הון התחלתי קטן.

ירון קנדלקר הינו הדוגמא המהלכת לתיאוריה שלו: “לכבוש את הפחד ולהרויח מנדל”ן”, שזהו גם שם ספרו אותו כתב עם עמית אופיר. זהו ספר חובה לכל מי רוצה להתמקד במה שחשוב באמת כדי להצליח בנדל”ן, כדי לחיות טוב יותר וליהנות מהחיים. כבר בגיל 14 התחיל לעבוד, ועד סיום התארים האקדמאים שלו (תואר ראשון במשפטים, ותואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת בר אילן), עבד בשלש עבודות במקביל. מהר מאד הבין שעליו למנף את הזמן שלו, כדי להרויח גם מהכנסה פסיבית ולא רק משכר עבודה. לאחר עסקת הנדל”ן הראשונה שלו עם הון התחלתי של 7,500 דולאר, עלה על הנוסחא כיצד לרכוש נכסים בעזרת שותפים כמו בנקים וחברות ביטוח, ללא השקעה כספית אישית, ותוך שנה וחצי החזיק ירון בנכסים בשווי של מיליון דולאר.

אומר קנדלקר: “בישראל קיימת כיום סביבה של חוסר ודאות בהשקעות בנדל”ן, כיון שהממשלה מתערבת באופן ברוטלי בכוחות השוק, ומקשה על המשקיעים בנדל”ן מניב. לכן, בימים אלה כשמחיר הנדל”ן בישראל בשמיים, נכס נדל”ני בארה”ב מניב תשואה גבוהה משמעותית, מהאלטרנטיבה המקבילה לה בישראל. בקנייה נכונה ואחראית, הסיכונים נמוכים משמעותית מאלו בישראל, ואילו רף הכניסה נמוך, ואינו דורש התחייבות למשכנתא. מחירי הנדל”ן בישראל רק ממשיכים להרקיע לשחקים, ולא נראה שעומד לקרות כאן שינוי מהותי בנידון, ובמקביל הכסף בבנק כרגע אינו מייצר רווח, לכן רק טבעי הוא שהישראלים נמצאים בחיפוש תמידי אחרי מסלולי השקעה חדשים, אפקטיביים עם מינימום סיכון ועם רווח מכובד בצידו. אין ספק שאפיק השקעה אטרקטיבי ביותר כיום לישראלים, הינו השקעה בנדל”ן בארה”ב”.

המלצתו להשקיע בנדל”ן מניב בארה”ב היא בשל העובדה שהתשואה שם גבוהה משמעותית מהאלטרנטיבה המקבילה לה בישראל, בקנייה נכונה ואחראית הסיכונים נמוכים משמעותית מאלו שבישראל, רף הכניסה נמוך ואינו דורש התחייבות למשכנתא, ובאמצעות תכנית אחראית לניהול תיק נכסים, ניתן להגיע בעזרת נדל”ן בארה”ב, לחופש כלכלי.

במהלך שנות פעילותם בשוק האמריקאי, עשו ירון קנדלקר ושותפו ערן קנדלקר מאות עסקאות בפלורידה, אוהיו וניו יורק,כשהצפי הוא להתרחב לעוד אזורים ומדינות בארה”ב. חוזר ומדגיש ירון קנדלקר: “ישראלים לא מעטים ניכווים בעסקאות נדל”ן שהם עושים בארה”ב, וזאת כי אינם מקפידים על כללי ההתנהלות הנכונים ברכישת נכס, במדינה שזרה להם לחלוטין. הישראלים מתפתים לעסקאות של תשואה מובטחת, מבלי להבין שבסופו של התהליך, הם משלמים על כך כסף רב, הרבה מעבר לשוויו הריאלי של הנכס שרכשו”.

השקיפות בעיסקאות האלה הינה הכרחית, שכן רק כך מקבל הלקוח את הדיווח על מחירו האמיתי של הנכס בשוק, עלויות השיפוץ ועלויות הניהול. כמו כן חשובה ביותר לחברת הנדל”ן חבירה לאנשי נדל”ן מקומיים, החיים באזורים בהם נמצאים הנכסים המיועדים למכירה. הצוותים המקומיים של חברת ReaLife Investments חיים למעלה מ-20 שנה באזורים בהם מתבצעות העסקאות, כך שהם מכירים היטב את השטח, ויכולים להעביר לקונה הפוטנציאלי את כל הנתונים על האזור המבוקש, השכונה, מחירי עיסקאות דומות שנחתמו באזור, וכל נתון נוסף בו מתעניין הלקוח הפוטנציאלי הישראלי. אומר ירון קנדלקר: “אנו תמיד משתדלים להביא למשקיעים שלנו עסקאות שהינן מתחת למחיר השוק. לכן הלקוחות המרוצים החוזרים לבצע רכישות נוספות, וזו ההוכחה הניצחת שזו הדרך המתאימה ביותר למשקיע הישראלי בנדל”ן מניב בארה”ב”.

ירון קנדלקר, הבעלים של חברת ReaLife Investments לנדל”ן מניב בארה”ב

http://www.realife-group.com

רוצים גם אתם  שיכתבו עליכם ? צרו עמנו קשר

צור קשר ראשי ביז-טק
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה *
Invalid Input
טלפון/סלולר *
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
רשום פנייתך *
Please let us know your message.
מלא את הקוד:מלא את הקוד:
קוד האבטחה שגוי

המלצות השבוע בזירת העסקים - פורטל הספקים B2B

 אזרחויות זרות, אזרחות פורטוגלי, דרכון פורטוגלי, דרכון ספרדי, אזרחות צ'כית,...
אינדקס ראשי > שיווק דיגיטלי > צילום וסרטונים .  שם...
 הובלות דירה, הובלות קטנות, שירותי אריזה, פירוק והרכבת רהיטים, שירותי...

המלצות השבוע בזירת המרצים

אריאל אורבוך, עו"ד יזם ומרצה , מייסד גישת השיווק האכפתי # בונוס למועדון - קורס...
   שם חברה: לקטים ציידים חוויות  שם המרצה : אייל ידידיה  אתר...
ערן שטרן הוא מנטור עסקי, מחבר רב-המכר “להגשים – מימוש אישי וכלכלי בעולם מלא...