ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

קורס מכירות ב – שיטת ה – NLP - מיקי ברקל
  • תוכנית הלימודים
  • מרצים
  • מידע כללי
  • מוסדות לימוד
  • צור קשר
  • צור קשר

קורס מכירות ב – שיטת ה – NLP

בואו ללמוד לסגור יותר מכירות  
יותר בקלות, יותר בכמות, יותר בהנאה


הקורסים למנהלים ובעלי עסקים נבנו במיוחד עבורכם המנכ"לים ומנהלי השיווק והמכירות. מכיוון שאצלנו ב NLP לעסקים, אנו מכוונים תקשורת, השפעה ושינוי…
קשה לנו לשים את האצבע על מה תהיה הטכניקה או הטקטיקה הטובה ביותר ליצירת השפעה ושכנוע,
ולכן אספנו לכאן מספר כלים נרחב של טקטיקות השפעה ושכנוע כך שתוכלו לבחור מהמגוון הרחב
ולבנות לעצמכם סדנה שתהיה תפורה לצרכים ולרצונות שלכם.

MIKI1-1


שדרוג מיומנויות המכירה והניהול בשיטת NLP
רק כאשר תשתתפו בקורס המכירות בשיטת NLP תבינו עד כמה הטקטיקות
והטכניקות שאנו מציעים לכם – עוצמתיות.
אני סקרן לדעת האם יש לך מושג עד כמה שידרוג של מיומנויות ההשפעה והשכנוע שלך יכולות לשדרג לך
את מערכות היחסים, הזוגיות, ההורות, המכירות, הניהול, השיווק, הנעת העובדים ועוד…

MIKI-SELL

אז במקום להמשיך ולספר לך מה עוד אפשר להשיג אשר עוברים הדרכת מכירות 

נספר לך על הנושאים השונים:


– ראפור – אמנות הכימיה הבין אישית – כיצד לגרום לכל אחד לסמוך עליך ולחבב אותך.
– דרכי חשיבה של מאסטר בהשפעה – דפוסי המחשבה של אנשים משפיעים במיוחד.
– 23 תבניות שיחה " היפנוטיות " – מיומנויות שפה אשר יוצרות השפעה כמעט היפנוטית על המאזין.
– 8 מפתחות היסוד של מאסטר בהשפעה – הנחות היסוד שמתוך פועלים כדי למקסם את ההשפעה.
– The Hot Buttons – לגלות את כפתורי הקניה של הלקוח.
– פירמידת ההשפעה – ששת רמות השפעה שונות.
– 12 חוקי ההשפעה האוניברסלים – 12 חוקים ליצירת השפעה שעוברת מתחת לרדאר.
– 5 עקרונות ההצלחה בתקשורת – כל עיקרון נכתב בדם.
– מודל התקשורת על פי ה NLP – להבין איך אנו (ואחרים) יוצרים את העולם, וכיצד אפשר להשפיע על זה.
– זריזות לשון – 16 תבניות שפה לשינוי כל התנגדות – האייקידו של השפה.
– מודל CAPS – לקריאת אנשים מדוייקת.
– מודל M-P – לקריאת אנשים יותר מדוייקת.
– פרופיילינג זריז – יצירת פרופיל מהיר על כף יד אחד.
– אמנות האינטונציה וההטעמה – שימוש אפקטיבי בקול ליצירת השפעה, שינוי ואביונה.
– אמנות הצברור – הדרך להשיג הסכמה עם כל אחד.
– תהליכי מתא"ר – אומנות התשאול ליצירת רתימה.
– כריזמה וקסם אישי – כן אפשר לפתח את זה.
– השפעה על קבוצות – וזה כבר תחום שלם בפני עצמו (תשאלו אותנו)
– ועוד…

  • צור קשר

5 שלבי הנוסחא לשיחת מכירה מוצלחת:


שלב 1 - הצגה עצמית/ פתיחה חזקה

א. כיצד להציג את עצמך וליצור סמכות, אמינות ותפיסה כמומחה

ב. איך לייצר חיבור ראשוני כדי להביא לתחושות היכרות, בטחון ועניין

ג. אנאטצ'מנט וביסוס עצמך כאלפא בשיחה


שלב 2 - העמקת החיבור

א. שליטה בתהליך המכירה, בשיחה ובהכוונתה

ב. אמנות הראפור - כיצד ליצור חיבור מעמיק עם הלקוח

ג. זיהוי מסנני התקשורת, דפוסי האישיות ודרכי קבלת ההחלטות של הלקוח


שלב 3 - יצירת מתא"ר רצונות/צרכים/ערכים/אמונות

א. מה זה תהליך מתא"ר

ב. ההבדלים בין צרכים לרצונות וכיצד לזהות כל אחד מהם

ג. נוסחת המכירות הסודית שתכפיל לכם את המכירות

ד. איך מזהים ערכים וכפתורי קניה חמים


שלב 4 - הצגת המוצר/שירות שלנו

א. שימוש בתוצאות המתא"ר כדי למכור

ב. שימוש בטכניקות שיחה לשליטה בתקשורת הסמויה

ג. השתלת רעיונות תומכי מכירה בצורה סמויה

ד. כיצד לכתוב שפת גוף להעברת מסרים מקדמי מכירה


שלב 5 - סגירת עסקה והצטרפות עתידית

א. טכניקות לזיהוי איתותי קניה

ב. אבחון התנגדויות - התלבטויות.

ג. הימנעות ממלכודות בזבוזי הזמן

ד. הפיכת המכירה למכרה זהב שממשיך לתת ולתת ולתת.


בנוסף לזאת
בקורס נלמד ונעבוד על פי ארבעת המשחקים:

להוביל במשחק הגלוי
כשתדע להוביל את השיחה, תוכל לקחת אותה לכיוונים אשר יקדמו את יצירת מערכת היחסים, הסגירה והמכירה.


לנצח במשחק הפנימי
הפיכת הסיפור הפנימי שלך לסיפור הצלחה, תפסיק ליצור התנגדויות בצד השני ותעזור לפתח כריזמה, קסם אישי ויכולת השפעה נרחבת.


לקרוא את המשחק הנסתר
היכולת לקרוא את מי שעומד מולך, מה עובר לו בראש וכיצד הוא מקבל החלטות תאפשר לך להעביר את המסרים שלך בצורה מדוייקת ומכוונת מטרה.


לשלוט על המשחק הסמוי
הידיעה וההבנה כיצד עוברים המסרים הסמויים בתקשורת, וכיצד להבנותם תאפשר לך להניע אנשים לפעול כרצונך בלי מניפולציות ובצורה אתית.

איש קשר:

לפרטים ולהזמנה – אנא מלאו טופס צור קשר >>

מכללת ביז- טק לעסקים

 הרצאות והדרכות פנים ארגוניות לארגונים ועסקים

 ייעוץ בבניית תוכניות הדרכה - חינם ! 

לפרטים ולהזמנה – אנא מלאו טופס צור קשר >>

צור קשר קורסים
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה / עצמאי
חובה לציין שם חברה
טלפון/סלולר *
חובה לציין טלפון
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
בחר:
Invalid Input
נושא הקורס
רשום הערותיך
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי