ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

הגבר השרמנטי של BAMOSS לחורף 2016

הגבר השרמנטי של BAMOSS לחורף 2016

בשנים האחרונות המראה הגברי נטה לכיוון הזרוק יותר, הנון-שאלנטי אבל נראה שעידן זה חולף לו לאיטו, וכבר בחורף זה יאמצו הגברים את המראה הלבוש יותר.

בלה דיאמנט , 7/10/16


החורף בפתח, ונראה שלגברים הפעם יהיה לוק אלגנטי ושרמנטי. את הבשורה הזו מביא לנו מותג האופנה לגברים BAMOSS SQUARE, שהשיק קולקציית חורף 2016-17 מדהימה ביופיה.
המותג הינו בין המובילים בתחום החליפות, עם ניסיון של למעלה מ-10 שנים, בעיקר בתחום חליפות החתן. הקולקציה הנוכחית עוצבה על ידי טל שטרן, בוגר שנקר ומי שעבד כמעצב בחטיבת הגברים ב Dior – Paris, בשיתוף פעולה עם קובי אלמקייס שהינו הארט-דירקטור של המותג.

MAN1

צבעי הקולקציה נעים בין צבע יין, ירוק בקבוק, ירוק זית, דבש, בז’, טורקיז ועד צבעי השחור- כחול -אפור. החליפות בהחלט מתכתבות עם הטרנדים העולמיים כגון: פסים, משבצות ואריגים שונים, היוצרים טקסטורות מרשימות.
בקולקציה הנוכחית הגזרות הודקו, והושקעה מחשבה בשיפור איכותה של החליפה. הדגש בחליפות הצמר הוא על העיבוד הפנימי שלהם שהינו חצי קנבס. עיצוב החליפות מגוון: חלקם עם כפתור אחד, 2 כפתורים, דאבל ברסט עם 4 כפתורים, וגם דאבל עם 6 כפתורים. צווארוני החליפות נחלקים לשניים: צווארון סינגל ופיק לאפל. המכנסים בחליפות הינם בגזרות סלים, אך לקולקציה עוצבו גם מכנסים קלאסיות, על מנת להעניק מענה לכלל הלקוחות.

MAN2

נראה שבמותג זה שמים דגש על הפרטים הקטנים כמו שילוב הבדים, התאמת הבטנות, הכפתורים ומטפחות הכיס ועד לטיב הבדים, הגזרה הנכונה, ועיצוב המוצר בקו נקי, מינימליסטי, צעיר, ומעודן ואופנתי.
אז טוב שיש כתובת לגברים שמבינים ומתחברים לאופנה וסגנון, לחתנים שמעוניינים להראות מיוחדים, מדוייקים ונכונים ביום חתונתם, ולאנשי עסקים שאינם מתפשרים על מראה ואיכות.

MAN3

טווח המחירים בקולקציה היוקרתית נע בין 1,899 ₪ ועד 2,499 ₪ לחליפה
BAMOS SQUARE – כיכר המדינה, ה’ באייר 22, תל אביב
http://bamoss-square.com/

רוצים שיכתבו עליכם ? צרו עמנו קשר 
 לחצו כאן

המלצות השבוע בזירת העסקים - פורטל הספקים B2B

 בפונגו מתמחים בהדפסה איכותית בעיצוב אישי על חולצות, החל מחולצה בודדת, ההדפסה...
 שם החברה: private roomכתובת / עיר: לח"י 13, בני ברקאתר...
 אזרחויות זרות, אזרחות פורטוגלי, דרכון פורטוגלי, דרכון ספרדי, אזרחות צ'כית,...

המלצות השבוע בזירת המרצים

ערן שטרן הוא מנטור עסקי, מחבר רב-המכר “להגשים – מימוש אישי וכלכלי בעולם מלא...
   שם החברה: ורד סולן- ייעוץ ופיתוח ארגונישם המרצה/ יועץ :  ורד...
שם מלא:: אהרוני אהובה תחומי התמחות: אימון נוער וסטודנטים עם הפרעת קשב...