ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

מוצרים חדשים המבוססים על העברת מידע בלי כבלים

מוצרים חדשים המבוססים על העברת מידע בלי כבלים

מוצרים חדשים המבוססים על העברת מידע בלי כבלים, טלפון המאפשר להשאיר את הלפטופ בבית, מקרר בלוטות' ושעון היברידי נגיש.

 

העברה מהירה ואמינה של זרם מידע אלחוטי, עם צריכה נמוכה מאוד של כוח חשמלי, מאפשרת ליצור שיטות חדשות ומקוריות של פרודוקטיביות ובידור באמצעות מכשירים ניידים. כצפוי, גם עונת החגים המתקרבת בארה"ב מרכזת הרבה השקות בתחום.

 מוצרים חדשים המבוססים על העברת מידע בלי כבלים

אלקטל "איידול": הלפטופ נשאר בבית

טלפון סלולרי נשמע בימינו כמו מתנה די נדושה אבל מסתבר, שגם בתחום הזה עוד אפשר לחדש. הטלפון החדש IDOL 4S מבית אלקטל - מותג שנמצא בבעלות ענקית האלקטרוניקה הסינית TCL - הולך נגד הזרם ונוטש את אנדרואיד לטובת "חלונות 10" ולטובת אפליקציות עסקיות ובידוריות מתקדמות מבית מיקרוסופט.

כדי להדגיש את יכולותיו העסקיות הוא מצויד בין השאר באפליקציה ייחודית, שמאפשרת לחבר אותו למוניטור חיצוני ולמקלדת ולהשתמש בו כתחליף למחשב אישי תוך שמירה על פונקציות הטלפון ועלות במקביל. לטלפון בהחלט אין מה להתבייש גם בתחום מפרט החומרה. המעבד המרכזי הוא סנאפדרגון 820 של קוואלקום, המסך הוא בגודל 5.5 אינץ' בטכנולוגיית AMOLED, זיכרון ה-RAM התקני הוא בנפח 4 ג'יגה ויש גם מצלמת וידאו 4K ומצלמת סטילס ראשית ברזולוציה של 21 גיגה עם חיישן מבית סוני.


באגף הבידורי הטלפון תומך מבראשית בטכנולוגיית מציאות מדומה (VR) ומגיע מבית החרושת עם משקפי VR שכלולים בחבילה הבסיסית. בשלב הראשון הוא מוצע בלעדית ברשת T-MOBILE במחיר של כ-470 דולר, כולל משקפי המציאות המדומה. בהמשך הוא יוצע בכלל השוק.

מייקל קורס "אקסס": שעון היברידי נגיש

בשנה שעברה התחלנו לראות בשוק "שעונים היברידיים" - שעוני יד עם עיצוב אנלוגי מסורתי ויוקרתי, שמחביאים בתוכם יכולות של "טלפונים חכמים". אולם מחירם של אלה היה גבוה מאוד. כעת הופכת הטכנולוגיה הזו נגישה גם למותגי הביניים, שנמכרים במחירים סבירים יותר.

CLOK

דוגמה אחת, שיוצאת לקראת החגים, היא ליין השעונים ההיברידיים של מותג האופנה מייקל קורס. הליין, שמכונה ACEESS, כולל מספר דגמים בעיצוב מחוגים מסורתי עם רצועות עור או מתכת כסופה/מוזהבת. באמצעות חיבור בלוטות' ואפקליציה לסמארטפון השעון יכול לעקוב אחר הפעילות של בעל השעון כולל מספר הצעדים, המרחק שעבר והקלוריות שנשרפו. הסובלים מנדודי שינה יכולים להשתמש בו כדי לעקוב ולנתח את איכות השינה שלהם - בתנאי כמובן שהם לא מורידים אותו מהיד בלילה. כל הנתונים מסונכרנים אוטומטית על הטלפון.

להמשך הכתבה , גלובס 3/11/16 

כתבות נבחרות - היי-טק - טכנולוגיה, אינטרנט , תקשורת , קלינטק

סודות ההצלחה לשיווק רב ערוצי עקרונות, רעיונות ופתרונותמאת: אסתר דיאמנט-חיימוביץ, מערכת ביז-טק –פורטל עסקים וניהולאפיקי מידע ושיווק...