ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

אווה סאפי – מסעדה מרוקאית בארמון בנוה צדק

אווה סאפי – מסעדה מרוקאית בארמון בנוה צדק
מערכת ביז-טק 29/12/16

Ewa Safi אינה עוד מסעדה מרוקאית יוקרתית, כיון שהיא מציעה חווית בילוי אחרת, המשלבת חיבור בין העולם הקולינרי ועולם הלילה גם יחד. המטבח המרוקאי ידוע כמוביל בססגוניותו, עם קשת טעמים ייחודית, אותם הוא מביא אל השולחן. את המטבח המרוקאי פוגשים בבתים רבים בישראל של היום, אך מסעדות מרוקאיות אין הרבה בנמצא, ובמיוחד חסרה היתה בנוף מסעדה יוקרתית, עם תפריט ייחודי ובאוירה אותנטית.

EVA1

את המשבצת הזו ממלאת היום המסעדה החדשה "אווה סאפי", שנפתחה לאחרונה בנוה צדק, במבנה יפהפה הנראה כמו ארמון מרוקאי קסום. על התכנון ועיצוב המקום חתום האדריכל שחר וייס, לצד האחים מיקו ושמעון ברק, אשר שיפצו את המקום במשך 4 שנים, והפכו אותו מבניין חד קומתי לשימור, לחלל מודרני הכולל גינה ובוסתן עצי פרי וצמחי תבלין, בה ניתן להתרווח על כורסאות וספות ולתפוס בריזה. במרכזו של הלאונג' נמצא בר, ומשני צדדיו מספר אזורי ישיבה עם שולחנות בר, לצד שולחנות רגילים שבמרכזם שקועים אריחים צבעוניים, כמו גם שולחנות נמוכים ליד הספות. נברשות זכוכית אוריינטליות צבעוניות מאירות את המקום, והקירות הצבועים בגווני טורקיז מרוקאי, משתלבים היטב עם מגוון של כלי קרמיקה צפון אפריקאים ייחודיים.

EVA2

Ewa Safi אינה עוד מסעדה יוקרתית, כיון שהיא מציעה חווית בילוי אחרת, המשלבת חיבור בין העולם הקולינרי ועולם הלילה גם יחד. האחים ברק הינם אנשי לילה מובהקים, בהיותם הבעלים של הקומפורט 13, והמסעדה הזאת הינה המשכה של אותה חוויית בילוי לילית וקולינרית: אוכל טוב לצד וויב עדכני של מוזיקה אלקטרונית משובחת.

על התפריט אחראים האחים ברק והאמא סוליקה, שגויסה להכשיר את צוות טבחי המסעדה להכין אוכל מרוקאי ביתי, טעים, מוקפד ומתובל. עד היום מגיעה האמא לביקורים שבועיים, נכנסת למטבח לשפר טעמים, ולהוסיף מתכונים חדשים. 

EVA3

כנהוג במטבח המרוקאי, אל השולחן זורמות המנות הראשונות המסורתיות, מגשים עם צלוחיות קרמיקה אותנטיות: מטבוחת הבית, גזר מרוקאי בכמון, סלק עם עשבי תיבול, פלפלים חריפים צלויים, עגבניות חריפות, קרם חצילים ועוד. לצד אלו מוגש לחם הפרנה המרוקאי, הנאפה במקום כל יום. המנות הראשונות כוללות: פסטלים עם תערובת דגים טריים, גספאצ'ו ופסטו עשבים, סיגרים במילוי צלעות בקר עם סלט זוקיני, פסטייה של כתף טלה עם פרגיות ושקדים בפילו פריך, ואילו מנות הטאג'ין כוללות קוסקוס צמחוני, לחי עגל, שקדי עגל, טלה עם שזיפים ועוד. הקינוחים המרוקאים מסורתיים מוגשים על מגש הכולל שישה סוגים של עוגיות מרוקאיות קטנטנות, לצד בר שוקולד, מוס חלבה סילאן וקינוח קדאיף, עם תאנים מקורמלות.

EVA4

הבר העשיר של המסעדה כולל יינות וקוקטיילים המבוססים על חומרי הגלם המרוקאים מהמנות שבתפריט, בטעמים חריפים, חמוצים, מלוחים ומתוקים, להשלמת הארוחה.

בארוחה המרוקאית ב"אווה סאפי" האוכל מוגש לשולחן בכמויות קטנות באופן אלגנטי, משהו שאינו רגיל במחוזותינו. אז נראה שזה כן אפשרי, ומשביע לא פחות.

ולאלה השואלים: מקור השם אווה סאפי הוא "תתקדם" בסלנג מרוקאי, כלומר: קחו את החיים בקלות, והחגיגה הקולינרית המשובחת במקום, בהחלט עוזרת לאורחים לזרום.

EVA5

Ewa Safi, השחר 8 תל אביב, 054-2533348. שעות פעילות: ראשון - חמישי, 18:00 עד אחרון הלקוחות, שבת: 21:30 עד אחרון הלקוחות. המסעדה כשרה.


 

 

צור קשר עם בית העסק
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
בית העסק/השירות המבוקש *
חובה לציין שם מלא
פירוט הפנייה *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי