ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

לראשונה בישראל נפתח מתחם כספות אישיות מאובטח

לראשונה בישראל נפתח מתחם כספות אישיות מאובטח
בלה דיאמנט, 5/1/2017

על פי מחקר שנעשה על ידי חברת "בריקסטון", הישראלים מחזיקים כיום כ-30,000 כספות אישיות במתחמי הבנקים, כאשר קיימים עוד כמיליון כספות פרטיות מסוגים שונים בבתים ובבתי העסק. בימים אלו נפתח מתחם כספות אישיות מאובטח הראשון בישראל, בקומת הקרקע במגדלי "רובינשטיין"  ברחוב מנחם בגין 37 בת"א, עם 2400 כספות פרטיות,  וזאת בשיתוף פעולה עם חברת "BALTHONE"  מהחברות הגדולות באנגליה בתחום הקמת ותפעול מתחמי כספות פרטיים. 

BRIKSTON1

מחקר שוק שבוצע עבור חברת "בריקסטון" באמצעות "מאגר מוחות" קובע כי 79% מהישראלים ציינו שהחשש הגדול ביותר שלהם הינו גניבה או אובדן של חפצי הערך.רוב הנשאלים בסקר הופתעו לשמוע, מעבר לכך שברוב הבנקים כיום אין למתחמי הכספות האישיים עמידה בתקני האבטחה העדכניים, וכי במהלך 10 השנים האחרונות, רוב המערכת הבנקאית, שמעוניינת לחסוך בעלויות כוח אדם ונכסים, סוגרת באופן שיטתי מתחמי כספות בזה אחר זה.בדיקת שוק נוספת שערכה חברת ''בריקסטון", קובעת שבמגזר החרדי בישראל, למעלה מ62% סומכים יותר על שמירת חפצי ערך וחסכונות כספיים בכספות מאובטחות, מאשר בבנקים ומוסדות פיננסים.

לאור סקרי השוק האלה, בימים אלו נפתח מתחם כספות אישיות מאובטח הראשון בישראל, בקומת הקרקע במגדלי "רובינשטיין"  ברחוב מנחם בגין 37 בת"א, עם 2400 כספות פרטיות,  וזאת בשיתוף פעולה עם חברת "BALTHONE"  מהחברות הגדולות באנגליה בתחום הקמת ותפעול מתחמי כספות פרטיים. חברת "בריקסטון" השקיעה כ-1.5 מיליון דולר בהקמת המתחם, וע"פ התכנית האסטרטגית תקים החברה תוך 10 שנים כ-10 מתחמי כספות פרטיים בכל רחבי הארץ.

BRIKSTON2

קבוצת "בריקסטון" הינה חברה שומרת שבת בבעלות קבוצת עורכי דין בעלי עבר בטחוני בצה"ל ובמערכת הביטחון, שבראשה עומד עו"ד דביר אינדיג.  מתחם הכספות משתרע על שטח של 180 מ"ר שכולל כ-2400 כספות, והוא הוקם במשך כשנתיים ע"י צוות מקצועי שאיתר לוקיישן מתאים, ופעל לחיזוק המבנה בקונסטרוקציות פלדה, חיזוק משטחי הרצפה לעמידה בעומס של 3000 ק"ג למ"ר והקמת תשתיות אלקטרוניות מהחדשות והמתקדמות בעולם.בבריקסטון מדגישים שהינם מקפידים על נהלי אבטחה ודיסקרטיות מחמירים ביותר, במסגרתם כל העובדים עוברים סינון ובדיקה, כולל בדיקות פוליגרף תקופתיות וקבועות.לכל לקוח תא אישי מאובטח, אשר הוא ורק הוא, מחזיק את המפתח אליו, ורק באמצעות טביעת האצבע והפנים שלו יקבל גישה אל התא. בנוסף, בריקסטון מציעה שירותי פרימיום ייחודיים, דוגמת חניה שמורה וליווי של מאבטח מהרכב ואליו. כמו כן מציעה החברה שירותי משרד מאובטח, לצורך קיום פגישות עבודה בביטחון ובדיסקרטיות: לקוח המעוניין להציג או למכור את תכולת הכספת שלו ללקוח אחר, או מבקש לקיים פגישת עבודה בפרטיות וברמת האבטחה הגבוהה ביותר, יכול לשכור חדר ישיבות מאובטח, בתוך המתחם. כל אלו ברמת שירות ודיסקרטיות אשר עד עתה היו קיימות בבריטניה בלבד.

BRIKSTON3

מתחם "בריקסטון" מבוטח על ידי חברת הביטוח "LLOYD'S" הבינלאומית, וכל לקוח השוכר כספת (מינימום 3 ימים), מקבל פוליסת ביטוח פרטנית של חברת " LLOYD'S " בשווי של 5,000$ (חינם). עם זאת הלקוח יכול להגדיל את פוליסת הביטוח, על פי שווי התכולה בעלות של 0.2%  משוויה.קיימות מגוון תוכניות מנויי להשכרת תא כספת יחיד:

קיימות מגוון תוכניות מנויי להשכרת תא כספת יחיד: - תעריף השכרת כספת יומית הינו 19 ₪.- תעריף השכרת כספת ל-3 חודשים הינו 790 ₪.- תעריף השכרת כספת שנתי הינו 1990 ₪.

 

 

צור קשר עם בית העסק
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
בית העסק/השירות המבוקש *
חובה לציין שם מלא
פירוט הפנייה *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי

 

המלצות השבוע בזירת העסקים - פורטל הספקים B2B

 לואנר, משווים ומגייסים אשראי, גיוס אשראי לעסקים קטנים ובינונייםשם...
אמנות חושים, אמן טלפתיה לאירועים עסקיים ופרטייםשם החברה: מרום מור אמן...
     שם החברה: מעולים במנעוליםאתר...

המלצות השבוע בזירת המרצים

מנחה לשינוי תודעה דרך מיניות  שם מלא: שרה נגה ברהום - אהבה ותודעה שם...
שם מלא: ד"ר מתוקה הורוביץ שם חברה: מרכז אור--ד"ר מתוקה הורוביץ תחומי התמחות: אימון...
אריה מליניאק - מנטור מאמן נבחרת ישראל בכדורסל לשעברבעל חברה לייעוץ עסקי